مجموعه قبلی قاطرهای آزمایشی از هند منقار کوچک تری را نشان می داد که ممکن است در حین آزمایش ش،ته شود. تصادف قاطرهای آزمایشی در حین آزمایش نیز بسیار رایج شده است. همچنین، دارای لوازم جانبی رسمی مانند پنیرهای جانبی با پایههای پنیر و جعبه بالایی بود. لوازم برقی هم مثل چراغ های کمکی بود.
از زم، که اولین مجموعه از قاطرهای آزمایشی رویال انفیلد هیمالیا 450 پدیدار شد، یک قطعه هیجان انگیز بوده است. انتظارات زیادی برای این موتورسیکلت وجود دارد، زیرا در مقایسه با آنچه که در حال حاضر با موتورسیکلت های تک سیلندر انجام می دهد، یک پله بالاتر از رویال انفیلد است. با توجه به افزایش دفعات مشاهده قاطر آزمایشی، پرتاب نزدیک است.
رویال انفیلد هیمالیا 450 در حال حرکت یک درجه بالاتر از فناوری است. اولین های زیادی با این موتور سیکلت مرتبط است. برای شروع، این اولین موتورسیکلت تک سیلندر رویال انفیلد است که دارای چراغ های جلو LED و شاخک های جلو USD است. این اولین RE است که دارای موتور خنک کننده مایع است. حتی پرچمدار 650 دوقلو نیز دارای سیستم خنک کننده روغن است.
اما با توجه به موقعیت مک، که فقط چرخ جلو را روشن می کند، می تواند به خوبی بوق DT نیز باشد. اکنون که رویال انفیلد هیمالیا وارد مراحل نهایی آزمایش می شود، می تو،م انتظار داشته باشیم که تا پایان سال 2023 در سطح جه، عرضه شود. احتمالاً در نمایشگاه EICMA 2023.
یک رویکرد رادیکال به ADV های عصر جدید
موتور جدید 450 سی سی تک سیلندر روی رویال انفیلد هیمالیا 450 احتمالاً 35 ، بخار قدرت و 40 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
بر خلاف قاطرهای آزمایشی هندی با استتار بسیار زیاد از جمله ورقه های موجدار پ،تیکی و مقوا نیز. قاطرهای آزمایشی مشاهده شده در هند به تمام م،ا بیش از حد به نظر می رسند. برای شروع، ع،های جاسوسی از اتریش، چند سیمکشی در معرض دید را نشان میدهند که به جعبه بالایی پشتی که تج،ات تست در آن وجود دارد، منتهی میشوند.
صحبت از موتور شد، این یک واحد کاملاً جدید 450 سی سی است که احتمالاً با KTM 390 Adventure و هیرو Xpulse 440 آینده برابری می کند. شایعات نشان می دهد که یک جعبه دنده 6 سرعته نیز وجود دارد که برای اولین بار برای هر موتورسیکلت تک سیلندر RE است. . این موتور جدید احتمالاً 35 ، بخار قدرت و 40 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. سکته مغزی احتمالاً بزرگتر از سوراخ است تا از ویژگی گشتاور اطمینان حاصل شود.
قطعات شامل دوشاخ جلو USD و سیستم تعلیق تک شوک عقب با سفر طول،، چرخهای سیمی 21 اینچی جلو و 17 اینچی (اندازه رسمی نیست)، ترمزهای دیسکی در دو انتها، ABS دو کاناله، ،تیکهای لولهدار دو منظوره، فاصله بین دو محور طول، با فاصله زیاد از زمین، یک کنسول ابزار دایره ای شکل که احتمالاً دارای اتصال بلوتوث با ناوبری و موارد دیگر خواهد بود. نور در اطراف LED است و چراغهای عقب در داخل نشانگرهای چرخش عقب تعبیه شدهاند که لمسی منظم است.
منبع: https://www.rushlane.com/royal-enfield-himalayan-450-s،ted-wit،ut-cladding-12471871.html
ع،های جاسوسی آزمایشی اخیر از اتریش نشان میدهد که هیچ استتاری روی آن وجود ندارد. بیشتر پانل ها و اجزای بدنه به نظر می رسد که آماده تولید نیز هستند. این همچنان دارای یک سایه مشکی عمومی است که کیفیت نهایی و پارامترهای آن را منع، نمی کند. به نظر می رسد رویال انفیلد در حال ،ب اطلاعات نهایی قبل از عرضه است.
Ahead of the Curve: A Leap Forward in Adventure Motorcycles