این خودرو از سال 1984 ترمز ضد قفل را در خودروهای خود به صورت استاندارد در نظر گرفته است و در سال 1978 از ABS چهار کاناله برای همه خودروهای تولیدی به ،وان آپشن در ک، S استفاده کرد.
در مرسدس بنز، ما چشم انداز خود را برای رانندگی بدون تصادف دنبال می کنیم. به عبارت دیگر: دیگر تصادفی با خودروهای مرسدس بنز وجود ندارد. پل دیک، رئیس ایمنی خودرو مرسدس بنز، گفت: رانندگی بسیار خودکار و خودکار نقش تعیین کننده ای در موفقیت آن خواهد داشت.
هنوز مشخص نیست که قانون استرالیا چه زم، این میزان از خودمختاری را در جاده ها مجاز می کند.
مرسدس بنز قبلاً سطح 3 رانندگی خودکار را معرفی کرده است، به این م،ی که رانندگان می توانند در برخی شرایط، در مناطق خاصی در آلمان در سال گذشته، دست خود را از روی فرمان بردارند.
تنها در ماه سپتامبر 119 مرگ و میر جاده ای در استرالیا رخ داد، در حالی که سازمان بهداشت جه، ،ن می زند که سالانه حدود 1.3 میلیون نفر در سراسر جهان در تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند و تا 50 میلیون نفر به شدت مجروح می شوند.
برندهای مختلف در حال استفاده از ویژگیهای کمک راننده مانند دستیار حفظ خطوط، کمک نقاط کور و ترمز اضطراری خودکار هستند، تا جایی که بحث داغ رانندگی کاملاً خودمختار مورد بحث قرار گرفته است.
این گروه اولین معیار خود را در سال 2030 تعیین کرده است، زم، که امیدوار است تعداد مرگ و میرها و جراحات ناشی از رانندگی را در مقایسه با سال 2020 به نصف کاهش دهد.
مرسدس بنز اولین خودروسازی نیست که متعهد به مرگ خودروهایش نمی شود. در سال 2016، برندی که بیشترین ارتباط را با ایمنی برای بسیاری از مصرف کنندگان داشت، ولوو، تا سال 2020 نیز همین قول را داد.