مرسدس بنز تا سال 2050 هیچ مرگ و میر ناشی از تصادف در خودروهای خود را هدف قرار نخواهد داد

این خودرو از سال 1984 ترمز ضد قفل را در خودروهای خود به صورت استاندارد در نظر گرفته است و در سال 1978 از ABS چهار کاناله برای همه خودروهای تولیدی به ،وان آپشن در ک، S استفاده کرد.

  • مرسدس بنز تا سال 2050 هیچ مرگ و میر ناشی از تصادف در خودروهای خود را هدف قرار نخواهد داد
    روزهای اولیه ABS
  • مرسدس بنز تا سال 2050 هیچ مرگ و میر ناشی از تصادف در خودروهای خود را هدف قرار نخواهد داد
  • مرسدس بنز تا سال 2050 هیچ مرگ و میر ناشی از تصادف در خودروهای خود را هدف قرار نخواهد داد
    “تست ،ن” با ESP
  • مرسدس بنز تا سال 2050 هیچ مرگ و میر ناشی از تصادف در خودروهای خود را هدف قرار نخواهد داد

در مرسدس بنز، ما چشم انداز خود را برای رانندگی بدون تصادف دنبال می کنیم. به عبارت دیگر: دیگر تصادفی با خودروهای مرسدس بنز وجود ندارد. پل دیک، رئیس ایمنی خودرو مرسدس بنز، گفت: رانندگی بسیار خودکار و خودکار نقش تعیین کننده ای در موفقیت آن خواهد داشت.

  • مرسدس بنز تا سال 2050 هیچ مرگ و میر ناشی از تصادف در خودروهای خود را هدف قرار نخواهد داد

هنوز مشخص نیست که قانون استرالیا چه زم، این میزان از خودمختاری را در جاده ها مجاز می کند.

مرسدس بنز قبلاً سطح 3 رانندگی خودکار را معرفی کرده است، به این م،ی که رانندگان می توانند در برخی شرایط، در مناطق خاصی در آلمان در سال گذشته، دست خود را از روی فرمان بردارند.

  • مرسدس بنز تا سال 2050 هیچ مرگ و میر ناشی از تصادف در خودروهای خود را هدف قرار نخواهد داد

تنها در ماه سپتامبر 119 مرگ و میر جاده ای در استرالیا رخ داد، در حالی که سازمان بهداشت جه، ،ن می زند که سالانه حدود 1.3 میلیون نفر در سراسر جهان در تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند و تا 50 میلیون نفر به شدت مجروح می شوند.

برندهای مختلف در حال استفاده از ویژگی‌های کمک راننده مانند دستیار حفظ خطوط، کمک نقاط کور و ترمز اضطراری خودکار هستند، تا جایی که بحث داغ رانندگی کاملاً خودمختار مورد بحث قرار گرفته است.

این گروه اولین معیار خود را در سال 2030 تعیین کرده است، زم، که امیدوار است تعداد مرگ و میرها و جراحات ناشی از رانندگی را در مقایسه با سال 2020 به نصف کاهش دهد.

مرسدس بنز اولین خودروسازی نیست که متعهد به مرگ خودروهایش نمی شود. در سال 2016، برندی که بیشترین ارتباط را با ایمنی برای بسیاری از مصرف کنندگان داشت، ولوو، تا سال 2020 نیز همین قول را داد.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/mercedes-benz-targets-no-traffic-deaths-by-2050

مرسدس بنز به هدف “رانندگی بدون تصادف” متعهد شده است و هدف آن به صفر رساندن تلفات رانندگی در خودروهایش تا سال 2050 است.

مرسدس بنز می گوید تحقیقات گسترده ای در حال حاضر توسط واحد تحقیقات تصادفاتش در آمریکای شمالی، چین، هند و اروپا در حال انجام است.

این کمپین “Vision Zero” نام دارد و بر نوآوری در ویژگی های رانندگی خودران و ایمنی خودروهای برقی تمرکز دارد.

  • مرسدس بنز تا سال 2050 هیچ مرگ و میر ناشی از تصادف در خودروهای خود را هدف قرار نخواهد داد
    کانسپت مرسدس بنز پیش نمایش ویژگی های ایمنی آینده

گروه مرسدس بنز سابقه گسترده ای در نوآوری پروتکل های ایمنی در سراسر مدل های خود دارد، از جمله معرفی برنامه پایداری الکترونیکی (ESP) در سال 1997، که اکنون در سراسر اروپا اجباری است.

البته، با ادامه حرکت برند و کل بازار به سمت خودروهای برقی، تمرکز بر به حداقل رساندن خطرات خاص خودروهایی که از اجزای زنده استفاده می کنند، خواهد بود.

با ادامه روند بازار به سمت رانندگی خودران، ویژگی های کمک راننده در بحث ایمنی در صندلی جلو قرار می گیرند.