پایین ترین بخش از مسیر تا حد زیادی بزرگراه 475 کیلومتری، 210 متر از سطح دریا و بالاترین 785 متر از سطح دریا بود. به محض ورود، خوشه ابزار مسافت باقی مانده در حدود 20 کیلومتر دیگر را نشان داد، ی،ی 500 کیلومتر ممکن به نظر می رسد.
مسافت پیموده شده در اینجا و نتیجه اقتصادی نشان از یک بسته باتری با ظرفیت حدود 110 کیلووات ساعت در ظاهر با مشخصات بالا دارد.
بیشتر: همه چیز مرسدس بنز اسپرینتر
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2024-mercedes-benz-esprinter-ev-to-nudge-500km-range
این بدان م،است که یک معماری جدید و اختصاصی EV برای ون های این شرکت وجود دارد. این گوشی که VAN.EA نام دارد، «از اواسط دهه 2020» عرضه خواهد شد.
مرسدس بنز ون اضافه کرد: «این در حالی است که این مسیر از نظر مصرف سوخت به دلیل نسبت بالای بزرگراهها و صعود به سوابین ژورا، بسیار سخت است.»
از سال 2025، تمام معماریهای جدید مرسدس بنز الکتریکی خواهند بود زیرا این برند قصد دارد تا پایان دهه «هر کجا شرایط بازار اجازه دهد» کاملاً برقی باشد.
فورد E-Transit (اوایل 2023) و Renault Master E-Tech (2024) نیز در راه هستند.
مرسدس بنز قبلاً ادعا کرده بود که با سهامدار، مانند خدمات پیک و بستهبندی کار کرده است تا مشخص کند چه چیزی از ون نسل بعدی مورد نیاز است.
مرسدس بنز اکنون نسخههای الکتریکی کل خط وانت خود، از جمله سیتان و خواهر و برادر ک، T را که در اینجا فروخته نمیشوند، رونمایی یا منتشر کرده است.
برای اینکه این موضوع کمی بیشتر شود، زم، که نسل فعلی eSprinter در دسامبر 2019 راه اندازی شد، ادعا کرد اوج بازدهی 32.5 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر و برد 168 کیلومتری دارد.
این ون بزرگ باتریدار اولین نمایش جه، خود را در فوریه 2023 انجام میدهد و برای ورود استرالیاییها «در یا حوالی سال 2024» تأیید شده است.
یک نسخه تمام الکتریکی و پیش تولید از نسل بعدی وانت مرسدس بنز اسپرینتر چشمگیر را پوشش داده است 475 کیلومتر با شارژ در مرحله آزمایشی نهایی، با چند مایل فرصت.
همانطور که گفته شد، مرسدس بنز eSprinter جدید با سه اندازه باتری مختلف روانه بازار خواهد شد و طبیعتاً این خودروی پیشتولید بزرگترین نسخه از سه نسخه را داشت – اما همچنین یک مدل بسیار بلند آئرودینامیک با سقف بلند بود.
مسیر آزمایشی از موزه مرسدس بنز در اشتوتگارت به فرودگاه مونیخ منتهی شد و دوباره با راندمان 21.9 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر – توسط بازرس TÜV Süd تأیید شد.
ون های برقی متعددی برای بازار استرالیا در رادار وجود دارد، اگرچه تنها ون هایی که در حال حاضر به فروش می رسند رنو کانگو ZE (به زودی جایگزین) و LDV eDeliver 9 که به تازگی به بازار عرضه شده اند و از نظر اندازه با مرسدس بنز اسپرینتر رقابت می کنند هستند. شرایط، و دارای حدا،ر برد 280 کیلومتر است.
حدود 350 میلیون یورو (540 میلیون دلار استرالیا) در نسل بعدی ون سرمایه گذاری کرد که در بازارهای بیشتری از جمله ایالات متحده و آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود.
مرسدس بنز ون قبلاً نسل بعدی ون برقی خود را که در حال آزمایش زمست، در سوئد در دمای -30 درجه سانتیگراد در اوایل سال 2022 بود، معرفی کرده بود.
مبلغ ادعایی 50 میلیون یورو (77 میلیون دلار استرالیا) برای تطبیق سه کارخانه فوق الذکر برای تطبیق eSprinter هزینه شده است. این شرکت می گوید تولید CO2 خنثی خواهد بود.
هنگامی که eSprinter در سال 2024 وارد بازار شود، به ون های پانل eVito سایز متوسط، eVito Tourer و EQV افراد جابجا می شود که امسال وارد نمایشگاه ها می شوند.