مرسدس-AMG GLC 2024 دارای قدرت بیشتر، سیلندرهای کمتر است

پرچمدار پلاگین هیب، GLC 63 SE Performance مانند C63 دارای یک باتری لیتیوم یونی 6.1 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی محور عقب 150 کیلووات/320 نیوتن متر است که با یک گیرب، دو سرعته با تعویض الکتریکی و دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی ادغام شده است. .

  • مرسدس-AMG GLC 2024 دارای قدرت بیشتر، سیلندرهای کمتر است

موتور الکتریکی همچنین می‌تواند به جای ترمزگیری از برنامه پایداری الکترونیکی، هنگام تشخیص لغزش از طریق دیفرانسیل عقب با لغزش محدود، کشش به چرخ را کنترل کند – اگرچه ESP را می‌توان بین روشن، خاموش و اسپرت تغییر داد.

این باتری دارای خنک کننده مستقیم است و می توان آن را از طریق بازیابی یا با استفاده از شارژر داخلی 3.7 کیلوواتی با برد الکتریکی 12 کیلومتر شارژ کرد.

  • مرسدس-AMG GLC 2024 دارای قدرت بیشتر، سیلندرهای کمتر است

همه مدل‌ها ظاهر تهاجمی‌تری نسبت به GLC با نشان بنز دارند، با جلوپنجره و پیش‌بند جلویی منحصربه‌فرد با چرخش و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر.

  • مرسدس-AMG GLC 2024 دارای قدرت بیشتر، سیلندرهای کمتر است

همچنین تمایز مدل های AMG از بنز GLC معمولی در داخل، نمایشگرهای مخصوص AMG برای خوشه ابزار و سیستم اطلاعات سرگرمی است.

برخی از این موارد عبارتند از: بسته شبانه خارجی AMG (،وجی های اگزوز کروم مشکی و تزئینات بیرونی مشکی براق). AMG Night Package Exterior II (پره ها و نشان های جلوپنجره کرومی)؛ و AMG Carbon Exterior Package که، حدس زدید، تزئینات کربنی را اضافه می کند.

در داخل، روکش چرم مشکی ناپا با دوخت های زرد روی صندلی ها و فرمان وجود دارد. همچنین کمربندهای ایمنی زرد و سایر نکات برجسته زرد وجود دارد.

  • مرسدس-AMG GLC 2024 دارای قدرت بیشتر، سیلندرهای کمتر است

هشت حالت درایو قابل انتخاب در GLC 63 و پنج حالت در GLC 43 وجود دارد.

در داخل، صندلی ها با چرم Artico و روکش میکروفیبر Microcut تکمیل شده اند. تودوزی چرم و چرم Nappa و صندلی‌های AMG Performance اختیاری هستند.

هر دو مدل AMG دارای سیستم تعلیق دوبل جناغی در جلو و عقب، همراه با AMG Ride Control با میرایی تطبیقی، تثبیت کننده رول فعال و فرمان محور عقب هستند.

مرسدس AMG از GLC های خود در ظاهر واگن رونمایی کرد.

  • مرسدس-AMG GLC 2024 دارای قدرت بیشتر، سیلندرهای کمتر است

بیشتر: همه چیز Mercedes-AMG GLC




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2024-mercedes-amg-glc-range-packs-more-power-fewer-cylinders

بسته های مختلفی در دسترس خواهد بود، اگرچه مرسدس بنز استرالیا مشخصات محلی را تایید نکرده است.

  • مرسدس-AMG GLC 2024 دارای قدرت بیشتر، سیلندرهای کمتر است

فرمان محور عقب، استاندارد هر دو مدل AMG GLC، می تواند چرخ های عقب را در جهت مخالف چرخ های جلو با سرعت 100 کیلومتر در ساعت بچرخاند، در حالی که بالاتر از این سرعت، چرخ های عقب می توانند به صورت موازی با چرخ های جلو بچرخند. حدا،ر تا 0.7 درجه.

GLC 43 همچنین دارای یک توربو 2.0 لیتری چهار سیلندر است، اما مجموع ،وجی های آن 310 کیلو وات و 500 کیلو وات و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 4.8 ث،ه است.

فرمان کف تخت دارای دکمه‌های انتخابگر حالت رانندگی است و با چرم ناپا در GLC 43 و Nappa و Microcut در GLC 63 به پایان رسیده است.

  • مرسدس-AMG GLC 2024 دارای قدرت بیشتر، سیلندرهای کمتر است

محدوده در استرالیا وارد خواهد شد سه ماهه دوم 2024.

قدرت توقف به شکل کالیپرهای ترمز ثابت شش پیستونی در جلو و کالیپرهای شناور تک پیستونی در عقب است.

  • مرسدس-AMG GLC 2024 دارای قدرت بیشتر، سیلندرهای کمتر است

این خودرو دارای کالیپرهای ترمز ثابت چهار پیستونی در جلو و کالیپرهای شناور تک پیستونی در عقب است.

  • مرسدس-AMG GLC 2024 دارای قدرت بیشتر، سیلندرهای کمتر است
  • مرسدس-AMG GLC 2024 دارای قدرت بیشتر، سیلندرهای کمتر است

این خودرو فاقد سیستم پلاگین هیب، برادر و برادر گران‌تر خود است، البته با یک استارت ژنراتور تسمه‌ای که در سرعت‌های پایین‌تر، 10 کیلووات/150 نیوتن‌متر تقویت می‌کند. گفته می شود این سیستم هیب، ملایم 48 ولتی سیستم توقف/شروع خودکار را صاف می کند و سر خوردن را امکان پذیر می کند.

نتیجه چرخش چابک تر و تلاش کمتر فرمان در سرعت های پایین تر و پایداری بیشتر در سرعت های بالاتر است.

همچنین هر دوی آنها از یک گیرب، 9 سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده می کنند.

همچنین به لطف توربوشارژر بزرگتر، این موتور 350 کیلووات و 545 نیوتن متر را پمپاژ می کند که برای مرسدس AMG کافی است تا ادعا کند قوی ترین موتور چهار سیلندر سری تولید شده در جهان است.

گزینه‌های V6 و V8 آ،ین مدل GLC از بین رفته‌اند، با GLC 43 و GLC 63 SE Performance که اکنون نسخه‌های موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ M139 را به رخ می‌کشد.

مجموع ،وجی های سیستم هستند 500 کیلو وات از قدرت و 1020 نیوتن متر گشتاور و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 3.5 ث،ه است.

در پایین، GLC 43 دارای پیش بند عقب با ظاهر دیفیوزر و دو ،وجی اگزوز است. GLC 63 دارای یک برد دیفیوزر اضافی به اضافه یک ،وجی اگزوز ذوزنقه ای است.

مدل پرچمدار دارای سیستم چهارچرخ محرک کاملاً متغیر AMG Performance 4Matic+ است که اجازه می دهد تا 100 درصد گشتاور به محور عقب ارسال شود.

نسل دوم مرسدس AMG GLC در استفاده از پیشرانه های چهار سیلندر برقی، برادر ک، C خود را دنبال می کند.

GLC 43 دارای یک سیستم چهارچرخ متحرک متفاوت است، با گشتاور توزیع شده 39/61 در جلو/عقب، اما مانند 63 دارای میرایی تطبیقی، تثبیت کننده رول فعال و فرمان محور عقب است.

GLC 63 در ظاهر نسخه 1 با انتخابی از رنگ‌های خا،تری گرافیتی ماگنو یا روکش‌های بیرونی نقره‌ای ماگنوی با تکنولوژی بالا، چرخ‌های استاندارد 21 اینچی مشکی مات فورج شده و کالیپرهای ترمز زرد عرضه خواهد شد.

دیتا لاگر AMG Track Pace در GLC 63 استاندارد و در GLC 43 اختیاری است و اگر AMG خود را به پیست می‌برید، می‌تواند داده‌هایی مانند سرعت، شتاب و زاویه فرمان را ضبط کند.

یک محرک الکتریکی دنده دوم را حدا،ر با سرعت 140 کیلومتر در ساعت درگیر می کند که مطابق با حدا،ر سرعت موتور الکتریکی در حدود 13500 دور در دقیقه است.