همچنین این واقعیت کمک کننده است که برندهای چینی، از جمله LDV، استرالیا را به ،وان چیزی که آقای چیناپا به ،وان یک “بازار استراتژیک کلیدی” توصیف می کند، می دانند.
او گفت: «سپس اضافه کنید، چین، به طور کلی میتو،د خودروها را در دو، دو هفته و نیم پس از تولید دریافت کنید.
ولوو به طور خاص در مورد مزایایی که از زمان انتقال به چین از سوئد به ،وان تامین کننده وسایل نقلیه تحویل استرالیا دیده است، صحبت کرده است.
آنها این سرمایه گذاری ها را انجام دادند و این روند را حداقل 15 سال، احتمالاً 20 سال پیش آغاز ،د.
ما برای خودروهایی که از اروپا می آیند نیز وظیفه پرداخت می کنیم، بنابراین این مشکل وجود دارد. متأسفانه، هر زمان که شما وظیفه پرداخت می کنید، یک نفر باید هزینه آن را در جایی بپردازد، بنابراین قیمت خودرو معمولاً به دلیل وظیفه بالا می رود.
این روند نیز هیچ نشانه ای از عقب نشینی را نشان نمی دهد. BMW در حال ساخت iX3 خود در چین است و نسل بعدی Mini ما در آنجا تولید خواهد شد، در حالی که برندهای چینی Chery و GWM در حال آماده شدن برای عرضه اولین خودروهای الکتریکی خود هستند.
این تصادفی نیست. صحبت ، با CarExpert، دینش چیناپا، مدیر کل LDV استرالیا، مزایای تامین خودروهای الکتریکی از چین را در زمینه ون ها و ون ها توضیح داد.
ولوو به سختی روی کارخانه چینی خود برای عرضه قوی تکیه کرده است، زیرا برای افزایش فروش خود در استرالیا تلاش می کند، و آقای چیناپا می گوید LDV توانایی انجام همین کار را دارد.
“من فکر می کنم LDV موقعیت منحصر به فردی برای حرکت به سمت برق بخش تجاری دارد. چرا؟ چون آنها یکی از زیرمجموعه های SAIC هستند، که یک نیروگاه بزرگ تولید خودرو در چین است. CarExpert.
پرفروش ترین خودروهای برقی همگی یک چیز مش، دارند: همه آنها ساخت چین هستند.
نکته دیگر نیز این است که ما کارخانههای کاملاً جدیدی داریم که میتوانند خودروهای بهتر و خودروهای بیشتری را از چین تولید کنند.
او گفت: “اگر فردا لازم باشد 100 دستگاه eT60 یا فردا 100 ون eDeliver 9 سفارش بدهم، بسیار، بسیار، بسیار مطمئن هستم که می توانم آن سهام را در مدت زمان نسبتاً کوتاهی از اینجا دریافت کنم.” CarExpert. “آنها ظرفیت دارند.”
این فقط به حجم ما نیست، بلکه به ماهیت بازار ما نیز مربوط می شود. این واقعیت که ما یک بازار بالغ، به شدت تنظیم شده، استانداردهای کیفیت بالا، ANCAP هستیم. آنها واقعاً به بازار استرالیا به ،وان مک، می نگرند که در آن می توانند زیرساخت های مورد نیاز برای حمله به بازار جه، را در سطح شرکتی توسعه دهند.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/the-benefits-of-building-electric-cars-for-australia-in-،،
حقایق ساده این است که چین 15،20 سال پیش سفر الکتریکی خود را آغاز کرد.
در همان نقطه در سال 2022، نه درصد از تحویل ها را به خود اختصاص داد.
«،ت تصمیم بسیار آگاهانه و بسیار دقیقی گرفت که انرژی های تجدیدپذیر را به طور کلی به ،وان منبع انرژی جایگزین برای شهرهای خود بپذیرد، و همچنین تصمیم بسیار عمدی گرفت که میلیاردها میلیارد دلار برای برقی ، حمل و نقل عمومی سرمایه گذاری کند. و حمل و نقل خصوصی
آنها کاملاً نو هستند، فقط سه سال دارند. اشتباه نکنید، گوتنبرگ زیباست اما یک کارخانه قدیمی است. بنابراین ظرفیت چین بسیار بیشتر از جایی مانند گوتنبرگ است.
اگرچه خودروهای الکتریکی بخشی از خودروهای ساخت چین فروخته شده در استرالیا را تشکیل می دهند، رشد فروش MG، GWM و احتراق داخلی ولوو نیز عامل محرکی بوده است.
تسلا مدل 3 و مدل Y در شانگهای، BYD Atto 3 در چانگژو، MG ZS EV در ژنگژو، و Polestar 2 و Volvo XC40/C40 در چنگدو تولید میشوند.
چین یک منبع سریع در حال رشد وسایل نقلیه برای استرالیا است. 16 درصد از خودروهایی که تا به امروز در سال 2023 تحویل داده شده اند، از چین بوده اند که این کشور را پس از ژاپن (27 درصد) و تایلند (21 درصد) در لیست عرضه کنندگان به بازار ما قرار می دهد.
استفان کانر، مدیرعامل ولوو استرالیا در سال 2022 به رسانهها گفت: «اگر خودرویی از اروپا بگیرید، حداقل به مدت شش هفته در قایق است.
به عقیده من، در نتیجه، چین وقتی صحبت از تولید خودروهای سواری برقی و/یا خودروهای تجاری برقی میشود، کاملاً از وضعیت موجود خودرو جهش کرده است.»