در سال 2018، آ،ین سال کامل نسل قبلی، مزدا 31065 دستگاه از 3 را به فروش رساند که با فاصله کمی از رقم 35320 دستگاهی کرولا فاصله داشت.
گزارشی از ژاپن حاکی از آن است که هیچ تغییر عمده ای در طراحی بیرونی یا داخلی برای سال 2023 در راه نیست – شاید با توجه به اینکه مزدا 3 برای ارتقای میانسالی برنامه ریزی شده است، غیرمعمول است.
کرولا 25284 فروش داشته است که 12.1 درصد کاهش داشته و 31.8 درصد از این بخش را به خود اختصاص داده است.
مزدا همچنین یک پرچمدار توربوشارژ و چهار چرخ متحرک را در خارج از کشور معرفی کرد، اما متأسفانه این خودرو تنها به صورت فرمان چپ تولید می شود.
همچنین میگوید این بهروزرس،ها در بهار شمالی یا از هماکنون تا پایان ماه مه در ژاپن ظاهر میشوند.
در واحد 12.3 اینچی مزدا یکی از بزرگترین صفحهنمایشهای اطلاعات سرگرمی در بخش خود و سیستم بزرگتری نسبت به ا،ر مزداهای جدید ارائه میکند. CX-60 آینده دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی است، اما فقط در سطوح GT و Azami.
مزدا 3 همچنان یکی از فروشندگان قوی در سگمنت خود است، اگرچه دیگر تهدیدی برای تویوتا کرولا غالب نیست.
CarExpert را می فهمد مزدا 3 محدوده هاچ و سدان امسال در استرالیا بهروزرس، دریافت خواهند کرد، اگرچه مشخص نیست که چه چیزی در پی خواهد داشت.
بیشتر: همه چیز مزدا 3
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/mazda-3-tech-update-firming-for-popular-small-car-in-2023
یک پیشرانه پرچمدار Skyactiv-X در سال 2020 و یک نسخه هیب، ملایم 24 ولتی از پیشرانه استاندارد 2.0 لیتری بنزینی در سال 2021 به این مجموعه پیوست، در حالی که انواع مختلف دستی از آن خارج شدند.
مزدا 9639 دستگاه در سال 2022 فروخت که 31.8 درصد کاهش داشت و 12.1 درصد از این بخش را به خود اختصاص داد و پس از خودروهایی مانند هیوندای i30، کیا سراتو و تویوتا کرولا.
گرایش خلاق با این حال، گزارش می دهد که محدوده از یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 8.8 اینچی به یک دستگاه 12.3 اینچی بزرگتر ارتقا می یابد، در حالی که پخش کننده های CD/DVD و پورت های HDMI لغو خواهند شد.
نسل چهارم مزدا 3 در سال 2019 به بازار عرضه شد، هرچند که از آن زمان تا به حال تغییراتی در این محدوده ایجاد شده است.