GT
- بنزین شش خطی: 67800 دلار
- دیزل خطی شش: 69800 دلار
- PHEV: 80,492 دلار
بنابراین اجازه دهید بگویم، مزدا پریمیوم است. بنابراین، این نسخه ما از چیزی است که ما معتقدیم به طرفداران خود ارائه خواهیم کرد که از آنچه آنها در گذشته به آن عادت کردهاند یا از ما دیدهاند برتری بیشتری دارد.» آقای بهندی گفت.
CX-60 توسط «معماری مقیاسپذیر چند راهحلی Skyactiv» جدید مزدا، که به صورت دیفرانسیل عقب یا تمام چرخ متحرک طراحی شده است و زیربنای مدلهای برتر آینده بیشتری خواهد بود، پشتیب، میشود.
بیشترین
- بنزین شش خطی: 74154 دلار
- دیزل خطی شش: 75000 دلار
- PHEV: 87252 دلار
میتو،د جزئیات بسیار دقیقتری از ویژگیهای CX-60 را در سطوح مشخصات Evolve، GT و Azami بخو،د.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/mazda-cx-60-w،-is-the-target-buyer-for-،nd-new-premium-suv
او گفت: «این یک ،ن است، اما من فکر میکنم ا،ریت طرفداران مزدای موجود خواهند بود.
مزدا همچنین ادعا می کند که برد الکتریکی کلی در حالت EV تا 76 کیلومتر است، اگرچه در ،ستان ادعای واقعی تر رتبه بندی WLTP هنوز 62 کیلومتر خوب است. مصرف سوخت 2.1 لیتر در 100 کیلومتر، در 100 کیلومتر اول زم، که باتری شارژ می شود، رتبه بندی شده است.
در حالی که مزدا به دنبال وسوسه ، ،یداران از خودروهای اروپایی پریمیوم خود با CX-60 جدید خود است، حتی بیشتر بر استفاده از آن برای حفظ طرفداران موجود با ثروتمندتر شدن آنها متمرکز است.
اطلاعات بیشتر در مورد مزدا CX-60
این باعث می شود CX-60 PHEV قدرتمندترین مزدای جاده ای تا به امروز باشد.
به هر حال، جینبا ایتتای، یک عبارت ژاپنی است که وحدت بین ، و سوار را توصیف می کند و ، مذکور به ،وان استعاره ماشین عمل می کند.
ما همچنین در مورد «فلج گزینهها» سؤال کردیم – با اشاره به خط تولید شاسیبلندهای متوسط و بزرگ مزدا که شامل CX-5، CX-8، CX-9، CX-60 و CX-90 تأیید شده است. آیا چیزی به نام انتخاب بیش از حد وجود دارد؟
این یک مورد جالب است زیرا من مطمئن هستم که بسیاری از شرکت ها هرگز آن را به درستی انجام نخواهند داد زیرا این موضوع نیز همینطور است [few] آقای بهندی پاسخ داد یا خیلی زیاد.
“به ،وان یک ،ب و کار، این فرصت را به ما می دهد تا جایی که محصولات خود را ارائه می دهیم گسترش دهیم، و حتی احتمالاً مشتری، را جذب کنیم که قبلاً ما را در نظر نمی گرفتند.
انتظار می رود موتور بنزینی 209 کیلووات و 450 نیوتن متر تولید کند و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 6.9 ث،ه را ارائه دهد – که مزدا اشاره می کند تقریبا یک ث،ه سریعتر از CX-5 با چهار توربوشارژ 2.5 لیتری خود است.
زم، که برای حدس زدن در مورد اینکه چه نسبتی از ،یداران CX-60 ممکن است از مارک های مجلل تر فتح شوند، تحت فشار قرار گرفت، آقای بهندی حدس زد که آنها ممکن است در اقلیت باشند – البته شاید در ابتدا نه.
مزدا پریمیوم به چه م،است؟ خب، این مرحله بعدی مهارت است. این سطح بعدی فناوری است. این سطح بعدی است جینبا ایتای احساس.
این دیزل 187 کیلووات و گشتاور 550 نیوتنمتر را ارائه میکند و سرعت صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 7.3 ث،ه به سرعت طی میکند. همچنین ادعای مصرف سوخت هیب، تنها 4.9 لیتر در 100 کیلومتر را ارائه می دهد.
سیستم های کمک راننده شامل «نمای دید از طریق» برای دوربین های 360 درجه است. و سیستمی که صندلی، چرخ، هدآپ نمایشگر و آینه ها را متن، با وضعیت چشم راننده تنظیم می کند و از تشخیص چهره برای به خاطر سپردن تنظیمات از پیش تعیین شده برای خودرو، تنظیمات صوتی و آب و هوا استفاده می کند.
از نظر عملکرد، فناوری، طراحی داخلی و پرداخت، و قیمت، در حال ورود به قلمرو جدیدی برای شرکت است – مگر اینکه آزمایش مختصری Eunos را که در اینجا نمایه کردیم را در نظر بگیرید.
جزئیات این هفته قبل از عرضه در ژوئن 2023، CX-60 اولین موتورهای بنزینی و دیزلی شش خطی جدید و همچنین اولین پیشرانه هیب، پلاگین مزدا را به نمایش گذاشت.
همه موتورها با گیرب، هشت سرعته اتوماتیک جدید توسعه یافته و سیستم چهار چرخ محرک جدید جهت عقب با تنظیمات درایو معمولی، اسپرت، آفرود، یدککشی و EV (فقط PHEV) ،یب میشوند.
تکامل یابد
- بنزین شش خطی: 59800 دلار
- دیزل خطی شش: 61800 دلار
- PHEV: 72300 دلار
اما مهمتر از آن، این است که قبل از ،وج از ما یک گزینه به طرفداران ما می دهیم، زیرا وضعیت آنها در زندگی به نقطه ای رسیده است که شاید بتوانند بیشتر به سمت مارک های فوق العاده لو، بروند، درست است؟
در همین حال، بنزینی و دیزلی شش سیلندر توربوشارژر هر دو دارای حجم 3.3 لیتری هستند و برای اولین بار به خط تولید میپیوندند و هر کدام از فناوری هیب، ملایم «M Hybrid Boost» مبتنی بر 48 ولت استفاده میکنند.
ما از مدیر عامل مزدا استرالیا وینش بهندی در مورد تجزیه جمعیتی CX-60 پرسیدیم تا بهتر بفهمیم این وسیله نقلیه برای چه ،ی است.