این دیزل 187 کیلووات و گشتاور 550 نیوتنمتر را ارائه میکند و سرعت صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 7.3 ث،ه به سرعت طی میکند. همچنین ادعای مصرف سوخت هیب، تنها 4.9 لیتر در 100 کیلومتر را ارائه می دهد.
استراتژی ما مدتی است که میخواهیم مشتریان تصمیم بگیرند و اگر مزدا چیزی تولید میکند و آن وسیله نقلیه در دسترس ما باشد و منطقی برای تجارت باشد، آن گزینه را برای مصرفکنندگان استرالیایی در دسترس خواهیم داشت.
قیمت گذاری
بنابراین اجازه دهید بگویم، مزدا پریمیوم است. بنابراین، این نسخه ما از چیزی است که ما معتقدیم به طرفداران خود ارائه خواهیم کرد که از آنچه آنها در گذشته به آن عادت کردهاند یا از ما دیدهاند برتری بیشتری دارد.» آقای بهندی گفت.
در حالی که مزدا به دنبال وسوسه ، ،یداران از خودروهای اروپایی پریمیوم خود با CX-60 جدید خود است، حتی بیشتر بر استفاده از آن برای حفظ طرفداران موجود با ثروتمندتر شدن آنها متمرکز است.
این موتور 2.5 لیتری بنزینی را با موتور محرکه الکتریکی و بسته باتری بزرگ 17.8 کیلووات ساعتی در کف بین محورها جفت می کند، با ،وجی سیستم 241 کیلووات و 500 نیوتن متر – برای شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت 5.9 ث،ه کافی است.
تکامل یابد
- بنزین شش خطی: 59800 دلار
- دیزل خطی شش: 61800 دلار
- PHEV: 72300 دلار
GT
- بنزین شش خطی: 67800 دلار
- دیزل خطی شش: 69800 دلار
- PHEV: 80,492 دلار
قیمتها شامل هزینههای داخل جادهای نمیشوند، اما در صورت ،وم شامل مالیات خودروهای لو، میشوند
میتو،د جزئیات بسیار دقیقتری از ویژگیهای CX-60 را در سطوح مشخصات Evolve، GT و Azami بخو،د.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/mazda-cx-60-w،-is-the-target-buyer-for-،nd-new-premium-suv
سیستم های کمک راننده شامل «نمای دید از طریق» برای دوربین های 360 درجه است. و سیستمی که صندلی، چرخ، هدآپ نمایشگر و آینه ها را متن، با وضعیت چشم راننده تنظیم می کند و از تشخیص چهره برای به خاطر سپردن تنظیمات از پیش تعیین شده برای خودرو، تنظیمات صوتی و آب و هوا استفاده می کند.
در همین حال، بنزینی و دیزلی شش سیلندر توربوشارژر هر دو دارای حجم 3.3 لیتری هستند و برای اولین بار به خط تولید میپیوندند و هر کدام از فناوری هیب، ملایم «M Hybrid Boost» مبتنی بر 48 ولت استفاده میکنند.
“به ،وان یک ،ب و کار، این فرصت را به ما می دهد تا جایی که محصولات خود را ارائه می دهیم گسترش دهیم، و حتی احتمالاً مشتری، را جذب کنیم که قبلاً ما را در نظر نمی گرفتند.
مزدا همچنین ادعا می کند که برد الکتریکی کلی در حالت EV تا 76 کیلومتر است، اگرچه در ،ستان ادعای واقعی تر رتبه بندی WLTP هنوز 62 کیلومتر خوب است. مصرف سوخت 2.1 لیتر در 100 کیلومتر، در 100 کیلومتر اول زم، که باتری شارژ می شود، رتبه بندی شده است.
همه موتورها با گیرب، هشت سرعته اتوماتیک جدید توسعه یافته و سیستم چهار چرخ محرک جدید جهت عقب با تنظیمات درایو معمولی، اسپرت، آفرود، یدککشی و EV (فقط PHEV) ،یب میشوند.
انتظار می رود موتور بنزینی 209 کیلووات و 450 نیوتن متر تولید کند و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 6.9 ث،ه را ارائه دهد – که مزدا اشاره می کند تقریبا یک ث،ه سریعتر از CX-5 با چهار توربوشارژ 2.5 لیتری خود است.
این یک مورد جالب است زیرا من مطمئن هستم که بسیاری از شرکت ها هرگز آن را به درستی انجام نخواهند داد زیرا این موضوع نیز همینطور است [few] آقای بهندی پاسخ داد یا خیلی زیاد.
ما همچنین در مورد «فلج گزینهها» سؤال کردیم – با اشاره به خط تولید شاسیبلندهای متوسط و بزرگ مزدا که شامل CX-5، CX-8، CX-9، CX-60 و CX-90 تأیید شده است. آیا چیزی به نام انتخاب بیش از حد وجود دارد؟
از نظر عملکرد، فناوری، طراحی داخلی و پرداخت، و قیمت، در حال ورود به قلمرو جدیدی برای شرکت است – مگر اینکه آزمایش مختصری Eunos را که در اینجا نمایه کردیم را در نظر بگیرید.
ما از مدیر عامل مزدا استرالیا وینش بهندی در مورد تجزیه جمعیتی CX-60 پرسیدیم تا بهتر بفهمیم این وسیله نقلیه برای چه ،ی است.