مسابقه‌ای Ranger Raptor پس از پیروزی در Baja 1000 مقابل Finke قرار می‌گیرد

آنها حدا،ر نیروی میرایی را در 25 درصد آ، سفر شوک ارائه می کنند تا در برابر ،وج شدید از پایین، مانند هنگام فرود، محافظت کنند. فورد اضافه می کند که این سیستم همچنین می تواند دمپرهای عقب را سفت کند تا از چمباتمه زدن Raptor تحت شتاب شدید جلوگیری کند.

  • مسابقه‌ای Ranger Raptor پس از پیروزی در Baja 1000 مقابل Finke قرار می‌گیرد

او افزود: «بنابراین وقتی در حال ریکاوری هستید، آنقدر روی چرخ نمی‌چرخد، اساساً فقط آنها را نگه می‌دارد و ،تیک‌ها را به زمین می‌اندازد. حالت در رپتور تولیدی

قدرت در رپتور جاده ای از a 3.0 لیتری دو توربوشارژ V6 ساخت 292 کیلو وات از قدرت و 583 نیوتن متر گشتاور، از طریق سیستم چهار چرخ محرک تمام وقت به هر چهار چرخ ارسال می شود.

در زمان عرضه، فورد گفت که قاب رپتور آنقدر نسبت به خودروی معمولی (و مدل قبلی آن) تقویت شده است که تقریباً یک پلت فرم منحصر به فرد است.

  • مسابقه‌ای Ranger Raptor پس از پیروزی در Baja 1000 مقابل Finke قرار می‌گیرد

برخلاف باجا 1000، که ute هیچ رقابتی در رده خود نداشت، تعداد انگشت شماری از خودروهای دیگر در ک، خود در Finke وجود دارد.

در مورد اینکه چه اتفاقی برای این وسیله نقلیه خاص بعد از تکمیل Finke می افتد، فورد می گوید که بازی آ، تبدیل شدن به یک اثر موزه است.

این خودرو توسط Walkinshaw Performance سرویس و مدیریت خواهد شد، که فورد می گوید خواهر تیم Supercars Walkinshaw Andretti United است که اخیراً از هولدن کومودورز به موستانگ تغییر کاربری داده است.

در زیر پوست، سیستم تعلیق خودروی جاده‌ای شامل بازوهای کنترلی بالا و پایین آلومینیومی، فنرهای جلو و عقب طول،‌مدت، و اتصال وات تصفیه‌شده مجهز به سیم‌پیچ در عقب است.

علاوه بر اینکه مالکان به شدت در جاده‌های عقب فشار می‌آورند، و گاه‌گاهی مشتاق به پ، ماشین خود هستند، مشخصاً بخشی از این تقویت‌کننده برای آماده ، رپتور برای بیابان بود.

همراه با موتور اسپورت و کیت ایمنی لازم در داخل، مسابقه Finke دارای چرخ‌ها و ،تیک‌های آفرود من،، نور اضافی (اما کمتر از باجا)، شیشه‌های عقب پ،تیکی، محافظ سخت‌تر زیر بدنه و صفحه‌های بشقاب، و 160 لیتری است. پیل سوختی در سینی

  • مسابقه‌ای Ranger Raptor پس از پیروزی در Baja 1000 مقابل Finke قرار می‌گیرد

،ید باجا 1000، نزدیک به سهام فورد رنجر رپتور این آ، هفته توانایی خود را در مسابقه صحرای Finke در قلمرو شمالی آزمایش خواهد کرد.

این مسابقه از 11 تا 12 ژوئن برگزار خواهد شد و از دو بخش تشکیل شده است که طول هر کدام تقریباً 226 کیلومتر است.

آقای کاپیکیانو گفت: «پس از این هر کاری که با آن انجام دهیم، هرگز ،د نخواهد شد.

از دیگر تغییراتی که یوتی تاکل باجا 1000 انجام داد، می توان به تسمه های مختلف ب،ل و تغییرات در فیلتر بنزین اشاره کرد. همچنین در اینجا با درب عقب کار می کند، که در مکزیک این کار را نکرد.

بیشتر: همه چیز فورد رنجر




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/ranger-raptor-racer-taking-on-finke-after-baja-1000-win

رپتور توسط تیم پدر و پسر آمریکایی براد و بیام لاول هدایت می شود، که آنها نیز بخشی از تیمی بودند که همان ماشین را تا پیروزی در Baja 1000 رانندگی ،د.

همچنین دمپرهای 2.5 اینچی Fox Live Valve حساس به موقعیت وجود دارد که به حالت های درایو مرتبط هستند. این شوک‌ها – که به‌،وان «پیچیده‌ترین شوک‌های موجود در رنجر رپتور» شناخته می‌شوند – با روغن تفلون تزریق می‌شوند تا اصطکاک را تا 50 درصد کاهش دهند.

براد لاول، راننده مسابقه، گفت: “این در مقایسه با باجا، خطرات کمتری در اینجا وجود دارد، بنابراین می تو،د به سختی فشار بیاورید.”

اگرچه در ک، تولید رقابت می کند و دارای پیشرانه بدون تغییر است، رپتور مسابقه ای چند تفاوت کلیدی با رنجرزهای موجود برای عموم دارد.

جاستین کاپیکیانو، مدیر عملکرد و برنامه های خودروی ویژه فورد گفت: «ما در حال بازی با تنظیمات حالت اسپرت روی آن هستیم، بنابراین وقتی کمک فنرها را در حالت اسپورت قرار می دهید، دمپرها را به طور کامل قفل می کند.

“در اینجا سرعت ها بیشتر است زیرا زمین … سازگارتر است. این یک مسابقه استقامتی است، اما مطمئناً بیشتر از باجا 1000 یک مسابقه سرعت است.

  • مسابقه‌ای Ranger Raptor پس از پیروزی در Baja 1000 مقابل Finke قرار می‌گیرد