مسابقه‌ای Ranger Raptor که در استرالیا ساخته شده است، در رالی بی‌رحمانه Finke شرکت می‌کند

در زمان عرضه، فورد گفت که قاب رپتور آنقدر نسبت به خودروی معمولی (و مدل قبلی آن) تقویت شده است که تقریباً یک پلت فرم منحصر به فرد است.

رپتور توسط برد و بیام لاول هدایت خواهد شد که در Baja 1000 نیز این خودرو را به پیروزی رساندند.

این خودرو توسط Walkinshaw Performance سرویس و مدیریت خواهد شد، که فورد می گوید خواهر تیم Supercars Walkinshaw Andretti United است که اخیراً از هولدن کومودورز به موستانگ تغییر کاربری داده است.

رالی صحرای فینکه از 9 تا 12 ژوئن امسال برگزار می شود.

ما شرط می‌بندیم که رانندگان در حالت Baja Mode کار کنند، که سیستم ضد تاخیر موتور را آماده می‌کند، به فرمان وزن می‌افزاید، کمک‌های الکترونیکی راننده را شل می‌کند و به اگزوز اجازه می‌دهد از بالای ریه‌های خود آواز بخواند.

بیشتر: همه چیز فورد رنجر




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/aussie-developed-ranger-raptor-racer-taking-on-brutal-finke-rallyآنها حدا،ر نیروی میرایی را در 25 درصد آ، سفر شوک ارائه می کنند تا در برابر ،وج شدید از پایین، مانند هنگام فرود، محافظت کنند. فورد اضافه می کند که این سیستم همچنین می تواند دمپرهای عقب را سفت کند تا از چمباتمه زدن Raptor تحت شتاب شدید جلوگیری کند.

علاوه بر اینکه مالکان به شدت در جاده‌های عقب فشار می‌آورند، و گاه‌گاهی مشتاق به پ، ماشین خود هستند، مشخصاً بخشی از این تقویت‌کننده برای آماده ، رپتور برای بیابان بود.

اگرچه رپتور مسابقه ای در ک، تولید رقابت می کند، اما چند تفاوت کلیدی با رنجرز در دسترس عموم دارد.

در زیر پوست، سیستم تعلیق خودروی جاده‌ای شامل بازوهای کنترلی بالا و پایین آلومینیومی، فنرهای جلو و عقب طول،‌مدت، و اتصال وات تصفیه‌شده مجهز به سیم‌پیچ در عقب است.

همراه با موتور اسپورت و کیت ایمنی لازم در داخل، مسابقه Finke دارای چرخ‌ها و ،تیک‌های آفرود من،، روشنایی اضافی، محافظ زیر بدنه و صفحه‌های ضربه محکم‌تر و پیل سوختی 160 لیتری در سینی است.

  • مسابقه‌ای Ranger Raptor که در استرالیا ساخته شده است، در رالی بی‌رحمانه Finke شرکت می‌کند

یک فورد رنجر رپتور تقریباً با باجا 1000، امسال توانایی خود را در مسابقه صحرای فینکه در قلمرو شمالی آزمایش خواهد کرد.

قدرت در رپتور جاده ای از یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ دوقلو V6 ناشی می شود. 292 کیلو وات و 583 نیوتن متر، از طریق سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت به هر چهار چرخ ارسال می شود.

همچنین دمپرهای 2.5 اینچی Fox Live Valve حساس به موقعیت وجود دارد که به حالت های درایو مرتبط هستند. این شوک‌ها – که به‌،وان «پیچیده‌ترین شوک‌های موجود در رنجر رپتور» شناخته می‌شوند – با روغن تفلون تزریق می‌شوند تا اصطکاک را تا 50 درصد کاهش دهند.

  • مسابقه‌ای Ranger Raptor که در استرالیا ساخته شده است، در رالی بی‌رحمانه Finke شرکت می‌کند