مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد! رنجر در مقابل هایلوکس در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی مکس و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور
ما کمی به نتیجه مشکوک بودیم که باعث شد یک بار دیگر اجرا شود تا به اسکات شکاف دیگری در کار با کنترل پرتاب TRX بدهد. بهانه بهانه…
تریتون برای رسیدن به مقام دوم کار بسیار خوبی انجام داد و در GWM با راه اندازی سریع که به لطف 4WD تمام وقت خود به اندازه کافی خوب راه اندازی شد اما به سادگی فاقد گیاهان برای انجام کار بود، چرخید. آن ناوارا با تغییرات 4×4 اضافه شده بود، چگونه این را … کمی کند کنیم.
او نه کاملاً اشتباه میکرد و نه کاملاً درست بود، زیرا فورد در واقع به خوبی در آنجا آویزان بود و تا زم، که ، بخار قدرت آن روز را به دست آورد، به پاشنههای رم فشار میآورد.
نتیجه: شورولت سیلورادو به دور بعد راه یافت.
Silverado LTZ
تریتون جی اس آر
GWM Cannon-X
Navara Pro-4X Warrior
اولین
دومین
سوم
چهارم
6.2 لیتری
2.4 لیتری دیزل
2.0 لیتری دیزل
دیزل 2.3 لیتری
V8
چهار سیلندر
چهار سیلندر
چهار سیلندر
313 کیلو وات
144 کیلو وات
120 کیلو وات
140 کیلو وات
624 نیوتن متر
430 نیوتن متر
400 نیوتن متر
450 نیوتن متر
10 سرعته خودکار
6 سرعته اتوماتیک
8 سرعته اتوماتیک
7 سرعته خودکار
تمام وقت 4×4
تمام وقت 4×4
تمام وقت 4×4
پاره وقت 4×4
126.1 در هر تن
66.5 کیلووات در تن
59.3 کیلو وات در هر تن
60.9 کیلو وات در هر تن
مسابقه حذفی 3
برنده هر یک از سه مسابقه به تصمیم گیرنده صعود می کند. و منتظر آن باشید، زیرا یک پیچش داست، وجود دارد.
خب خب خب. در اینجا ما شورولت سیلورادو را در مقابل رم 1500 در مقابل فورد رنجر رپتور داریم. تمام بنزین، همه در 4WD دائمی، همه با بیش از یک اشاره آمریکایی بودن.
فینال
اما دست نگه دار…
به این ترتیب، ایسوزو به لطف پرتاب تند و کشش زیاد دنده یک، دوم شد و با وجود برتری قدرت به وزن آن خودرو، از جایگاه خود در برابر جیپ دفاع کرد و موسو چهارم شد.
مسابقه حذفی 1
Chevy مانند میتسوبیشی و GWM (که به طور پیشفرض روی AWD است مگر اینکه در حالت Eco Mode باشد) به صورت خودکار 4WD تمام وقت کار میکرد. ما ناوارا 4×4 پاره وقت را در حالت رانندگی عقب 2 ساعته اجرا کردیم.
میزبان پل، ایسوزو دی م، آبی روشن ما را انتخاب کرد، و خوب بود که میدیدیم هر بار سریعترین حرکات را انجام نمیداد!
کوارتت دوم Isuzu D-Max LS-U+، Jeep Gladiator Rubicon، SsangYong Musso XLV Ultimate و اولین کامیون بزرگ آمریکایی ما، Ram 1500 Laramie V8 بودند. بار دیگر، ما شاهد هیچ شگفتی بزرگی در فروشگاه نیستیم…
با توجه به اینکه پل رپتور مخصوص به خود را دارد، طبیعتاً به اندازه کافی به فورد قدرتمند علاقه داشت – علیرغم اینکه او در فینال شوروی را هدایت کرد.
همه چیز در مورد این است که آنها را به سریع ترین شکل ممکن برای هر ماشین از خط خارج کنید، بنابراین طبیعتاً رانندگان چرخان ما (پل ماریک، اسکات کولی، جیمز وانگ و مایک کاستلو) در چند پرتاب تمرینی فشرده شدند.
برای رنجر وایلدتراک، به دنبال آن BT-50، و به دنبال آن HiLux، روشنایی روز بود – شاید قرب، یک شروع ضعیف و راننده بد. نه اینکه بر نتیجه کلی تأثیر بگذارد…
از آنجایی که ردیف ، یک دوجین شانه به شانه امکان پذیر نبود، گروه را به مجموعه های چهارتایی ت،یم کردیم که به روشی بسیار علمی شکل گرفته بودند – آنها را از کلاه فلاپی امضای فیلمبردار ایگور انتخاب کردیم.
در حالی که این مسابقه درگ یک سرگرمی خالص بود – بیشتر برای ما – ما آن را نیز قرار دادیم CarExpert VBox برای کار و تنظیم 0-100 کیلومتر در ساعت، 80-120 کیلومتر در ساعت، و زمان راه اندازی یک چهارم مایل ایستاده.
80-120 کیلومتر در ساعت
Ram 1500 TRX: 2.8 ث،ه
فورد رنجر رپتور: 4.2 ث،ه
شورولت سیلورادو LTZ: 4.3 ث،ه
Ram 1500 Laramie: 4.8 ث،ه
فورد رنجر Wildtrak V6: 6.7 ث،ه
تویوتا هایلو، روگ: 8.2 ث،ه
جیپ گلادیاتور روبی،: 8.4 ث،ه
ایسوزو D-Max LS-U+: 9.1 ث،ه
مزدا BT-50 SP: 9.3 ث،ه
SsangYong Musso XLV Ultimate: 9.8 ث،ه
نیسان ناوارا پرو-4 ای،: 10.3 ث،ه
GWM Ute Cannon-X: 10.7 ث،ه
میتسوبیشی تریتون GSR: 10.7 ث،ه
ما به شما گفتیم که در پایان یک سورپرایز وجود دارد. ببینید، ما میدانستیم که وارد آنجا میشویم، پیکاپ دیگری وجود دارد که تا کنون معرفی نشده است، که روی کاغذ باید رک و پوست کنده در سراسر آزمایش والس میزند.
داده های عملکرد
اولین کوارتت فورد رنجر وایلدتراک V6، فورد رنجر رپتور، تویوتا هایلو، روگ و مزدا BT-50 SP بودند. همانطور که ج، زیر نشان می دهد، یک مورد دلخواه واضح وجود دارد.
رم به صورت تمام وقت 4WD کار می کرد، و سه نفر دیگر در 2H کار می ،د – از جمله جیپ، زیرا بیشتر در معرض گرفتگی در 4A بود.
شما فکر نمی کردید که ما شما را بدون حداقل کمی داده رها کنیم، نه؟
پل از پشت فرمان رنجر در حالی که پشت غول بزرگتر TRX غلت می خورد، گفت: “فکر می کنم می خواهم ،م را به دستم بدهم.”
به عبارت ساده، یکی از ،انه ترین وسایل نقلیه در فروش است. Ram 1500 TRX بالستیک با هیولاهایش 523 کیلو وات و 882 نیوتن متر سوپرشارژر V8 و نسبت قدرت به وزن پیشرو در آزمون 175.9 کیلو وات در هر تن.
طبیعتاً این پل در رنجر رپتور بود که با صدای اگزوز بنزینی که بر فراز غوغا میپیچید، از علامتها خارج شد. همانطور که انتظار میرفت، بلافاصله مشخص بود که این مسابقه هیچ مسابقهای نخواهد بود.
فوردها در حالت 4WD تمام وقت خود “4A” رها شدند، در حالی که چهار چرخ متحرک پاره وقت BT-50 و HiLux در 2H (چرخ محرک) رها شدند زیرا نمی توان آنها را در 4 ساعت روی آسفالت کار کرد.
این قطعه نوشته شده برای پشتیب، از ویدیوی جاسازی شده که توسط پل ماریک میزب، شده است طراحی شده است، بنابراین مطمئن شوید که روی پخش کلیک کرده و آن را در بالا بررسی کنید!
با توجه به اینکه سیلورادو بهترین نسبت قدرت به وزن را در بین تمامی 12 خودرو داشت، پیروزی قاطع آن جای تعجب نداشت. پل خندان به سادگی سه مورد دیگر را از هم جدا کرد و مانند او یک راکت اگزوز زیبا ساخت.
این بخشی از یک سری آزمایشات است که برای یافتن بهترین خودروهای دو کابین استرالیا طراحی شده است.
رم با همی V8 خود بهطور پیوسته از میدان فاصله گرفت، اما یک ث،ه طول کشید تا بخش عمدهای از آن به حرکت درآید، در حالی که گلادیاتور – علیرغم اینکه بنزینی معمولاً شتاب بهتری نسبت به دیزل ارائه میدهد – به آرامی دور شد.
پس تسکین شیرین، زم، که رپتور یک فرار مطلق رعد و برق انجام داد و پیشتازی خود را حفظ کرد، جلوتر از Chevy، رام را به رتبه سوم تنزل داد. سیلورادو همانطور که در ویدیو می بینید بهترین شروع را نداشت، اما در طول مسیر با دکل بزرگ خود حرکت کرد.
ما در اینجا با کمی سرگرمی به شکل یک مسابقه درگ قدیمی که در مرکز آزمایشی ما در منطقه ویکتوریا فیلمبرداری شده است، شروع می کنیم. ما همچنین 0-100 کیلومتر در ساعت، 80-120 کیلومتر در ساعت، و ربع مایل را برای هر اوت با استفاده از VBox با اعداد ذکر شده در پایان این بررسی ثبت کرده ایم.
سه گانه نهایی در آزمایش، ،یبی متفاوت دیگر شامل شورولت سیلورادو LTZ با V8 قدرتمند خود، در برابر سه موتور دیزلی چهار سیلندر: نیسان ناوارا Pro-4X Warrior، میتسوبیشی تریتون GSR و GWM Ute Cannon-X بود.
در عصر دایناسورها، تی ر، یک رپتور را نابود می کرد. آیا در مسابقه درگ ما هم اینطور بود؟
در حالی که این علمی ترین آزمایش نیست، ما به این سه نفر نهایی یک مسابقه دیگر دادیم تا مطمئن شویم. این بار شورت از بلوک ها بیرون پرید، و با این حال فورد رنجر رپتور آن را به داخل پیچید و با دماغش کوبید. ما آن را قطعی می نامیم.