مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد! رنجر در مقابل هایلوکس در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی مکس و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور

ما کمی به نتیجه مشکوک بودیم که باعث شد یک بار دیگر اجرا شود تا به اسکات شکاف دیگری در کار با کنترل پرتاب TRX بدهد. بهانه بهانه…

  • مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد!  رنجر در مقابل هایلو، در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی م، و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور

تریتون برای رسیدن به مقام دوم کار بسیار خوبی انجام داد و در GWM با راه اندازی سریع که به لطف 4WD تمام وقت خود به اندازه کافی خوب راه اندازی شد اما به سادگی فاقد گیاهان برای انجام کار بود، چرخید. آن ناوارا با تغییرات 4×4 اضافه شده بود، چگونه این را … کمی کند کنیم.

  • مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد!  رنجر در مقابل هایلو، در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی م، و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور

او نه کاملاً اشتباه می‌کرد و نه کاملاً درست بود، زیرا فورد در واقع به خوبی در آنجا آویزان بود و تا زم، که ، بخار قدرت آن روز را به دست آورد، به پاشنه‌های رم فشار می‌آورد.

نتیجه: شورولت سیلورادو به دور بعد راه یافت.

Silverado LTZ تریتون جی اس آر GWM Cannon-X Navara Pro-4X Warrior
اولین دومین سوم چهارم
6.2 لیتری 2.4 لیتری دیزل 2.0 لیتری دیزل دیزل 2.3 لیتری
V8 چهار سیلندر چهار سیلندر چهار سیلندر
313 کیلو وات 144 کیلو وات 120 کیلو وات 140 کیلو وات
624 نیوتن متر 430 نیوتن متر 400 نیوتن متر 450 نیوتن متر
10 سرعته خودکار 6 سرعته اتوماتیک 8 سرعته اتوماتیک 7 سرعته خودکار
تمام وقت 4×4 تمام وقت 4×4 تمام وقت 4×4 پاره وقت 4×4
126.1 در هر تن 66.5 کیلووات در تن 59.3 کیلو وات در هر تن 60.9 کیلو وات در هر تن

مسابقه حذفی 3

  • مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد!  رنجر در مقابل هایلو، در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی م، و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور

برنده هر یک از سه مسابقه به تصمیم گیرنده صعود می کند. و منتظر آن باشید، زیرا یک پیچش داست، وجود دارد.

خب خب خب. در اینجا ما شورولت سیلورادو را در مقابل رم 1500 در مقابل فورد رنجر رپتور داریم. تمام بنزین، همه در 4WD دائمی، همه با بیش از یک اشاره آمریکایی بودن.

فینال
  • مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد!  رنجر در مقابل هایلو، در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی م، و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور
اما دست نگه دار…
  • مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد!  رنجر در مقابل هایلو، در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی م، و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور

به این ترتیب، ایسوزو به لطف پرتاب تند و کشش زیاد دنده یک، دوم شد و با وجود برتری قدرت به وزن آن خودرو، از جایگاه خود در برابر جیپ دفاع کرد و موسو چهارم شد.

  • مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد!  رنجر در مقابل هایلو، در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی م، و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور
مسابقه حذفی 1
  • مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد!  رنجر در مقابل هایلو، در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی م، و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور

Chevy مانند میتسوبیشی و GWM (که به طور پیش‌فرض روی AWD است مگر اینکه در حالت Eco Mode باشد) به صورت خودکار 4WD تمام وقت کار می‌کرد. ما ناوارا 4×4 پاره وقت را در حالت رانندگی عقب 2 ساعته اجرا کردیم.

میزبان پل، ایسوزو دی م، آبی روشن ما را انتخاب کرد، و خوب بود که می‌دیدیم هر بار سریع‌ترین حرکات را انجام نمی‌داد!

کوارتت دوم Isuzu D-Max LS-U+، Jeep Gladiator Rubicon، SsangYong Musso XLV Ultimate و اولین کامیون بزرگ آمریکایی ما، Ram 1500 Laramie V8 بودند. بار دیگر، ما شاهد هیچ شگفتی بزرگی در فروشگاه نیستیم…

با توجه به اینکه پل رپتور مخصوص به خود را دارد، طبیعتاً به اندازه کافی به فورد قدرتمند علاقه داشت – علیرغم اینکه او در فینال شوروی را هدایت کرد.

همه چیز در مورد این است که آنها را به سریع ترین شکل ممکن برای هر ماشین از خط خارج کنید، بنابراین طبیعتاً رانندگان چرخان ما (پل ماریک، اسکات کولی، جیمز وانگ و مایک کاستلو) در چند پرتاب تمرینی فشرده شدند.

  • مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد!  رنجر در مقابل هایلو، در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی م، و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور

برای رنجر وایلدتراک، به دنبال آن BT-50، و به دنبال آن HiLux، روشنایی روز بود – شاید قرب، یک شروع ضعیف و راننده بد. نه اینکه بر نتیجه کلی تأثیر بگذارد…

  • مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد!  رنجر در مقابل هایلو، در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی م، و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور

از آنجایی که ردیف ، یک دوجین شانه به شانه امکان پذیر نبود، گروه را به مجموعه های چهارتایی ت،یم کردیم که به روشی بسیار علمی شکل گرفته بودند – آنها را از کلاه فلاپی امضای فیلمبردار ایگور انتخاب کردیم.

  • مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد!  رنجر در مقابل هایلو، در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی م، و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور
  • مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد!  رنجر در مقابل هایلو، در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی م، و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور

در حالی که این مسابقه درگ یک سرگرمی خالص بود – بیشتر برای ما – ما آن را نیز قرار دادیم CarExpert VBox برای کار و تنظیم 0-100 کیلومتر در ساعت، 80-120 کیلومتر در ساعت، و زمان راه اندازی یک چهارم مایل ایستاده.

80-120 کیلومتر در ساعت

  1. Ram 1500 TRX: 2.8 ث،ه
  2. فورد رنجر رپتور: 4.2 ث،ه
  3. شورولت سیلورادو LTZ: 4.3 ث،ه
  4. Ram 1500 Laramie: 4.8 ث،ه
  5. فورد رنجر Wildtrak V6: 6.7 ث،ه
  6. تویوتا هایلو، روگ: 8.2 ث،ه
  7. جیپ گلادیاتور روبی،: 8.4 ث،ه
  8. ایسوزو D-Max LS-U+: 9.1 ث،ه
  9. مزدا BT-50 SP: 9.3 ث،ه
  10. SsangYong Musso XLV Ultimate: 9.8 ث،ه
  11. نیسان ناوارا پرو-4 ای،: 10.3 ث،ه
  12. GWM Ute Cannon-X: 10.7 ث،ه
  13. میتسوبیشی تریتون GSR: 10.7 ث،ه

ما به شما گفتیم که در پایان یک سورپرایز وجود دارد. ببینید، ما می‌دانستیم که وارد آنجا می‌شویم، پیکاپ دیگری وجود دارد که تا کنون معرفی نشده است، که روی کاغذ باید رک و پوست کنده در سراسر آزمایش والس می‌زند.

داده های عملکرد

اولین کوارتت فورد رنجر وایلدتراک V6، فورد رنجر رپتور، تویوتا هایلو، روگ و مزدا BT-50 SP بودند. همانطور که ج، زیر نشان می دهد، یک مورد دلخواه واضح وجود دارد.

رم به صورت تمام وقت 4WD کار می کرد، و سه نفر دیگر در 2H کار می ،د – از جمله جیپ، زیرا بیشتر در معرض گرفتگی در 4A بود.

شما فکر نمی کردید که ما شما را بدون حداقل کمی داده رها کنیم، نه؟

پل از پشت فرمان رنجر در حالی که پشت غول بزرگتر TRX غلت می خورد، گفت: “فکر می کنم می خواهم ،م را به دستم بدهم.”

به عبارت ساده، یکی از ،انه ترین وسایل نقلیه در فروش است. Ram 1500 TRX بالستیک با هیولاهایش 523 کیلو وات و 882 نیوتن متر سوپرشارژر V8 و نسبت قدرت به وزن پیشرو در آزمون 175.9 کیلو وات در هر تن.

طبیعتاً این پل در رنجر رپتور بود که با صدای اگزوز بنزینی که بر فراز غوغا می‌پیچید، از علامت‌ها خارج شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، بلافاصله مشخص بود که این مسابقه هیچ مسابقه‌ای نخواهد بود.

فوردها در حالت 4WD تمام وقت خود “4A” رها شدند، در حالی که چهار چرخ متحرک پاره وقت BT-50 و HiLux در 2H (چرخ محرک) رها شدند زیرا نمی توان آنها را در 4 ساعت روی آسفالت کار کرد.

این قطعه نوشته شده برای پشتیب، از ویدیوی جاسازی شده که توسط پل ماریک میزب، شده است طراحی شده است، بنابراین مطمئن شوید که روی پخش کلیک کرده و آن را در بالا بررسی کنید!

با توجه به اینکه سیلورادو بهترین نسبت قدرت به وزن را در بین تمامی 12 خودرو داشت، پیروزی قاطع آن جای تعجب نداشت. پل خندان به سادگی سه مورد دیگر را از هم جدا کرد و مانند او یک راکت اگزوز زیبا ساخت.

این بخشی از یک سری آزمایشات است که برای یافتن بهترین خودروهای دو کابین استرالیا طراحی شده است.

رم با همی V8 خود به‌طور پیوسته از میدان فاصله گرفت، اما یک ث،ه طول کشید تا بخش عمده‌ای از آن به حرکت درآید، در حالی که گلادیاتور – علی‌رغم اینکه بنزینی معمولاً شتاب بهتری نسبت به دیزل ارائه می‌دهد – به آرامی دور شد.

پس تسکین شیرین، زم، که رپتور یک فرار مطلق رعد و برق انجام داد و پیشتازی خود را حفظ کرد، جلوتر از Chevy، رام را به رتبه سوم تنزل داد. سیلورادو همانطور که در ویدیو می بینید بهترین شروع را نداشت، اما در طول مسیر با دکل بزرگ خود حرکت کرد.

نتیجه: فورد رنجر رپتور برنده شد!


این اعداد در یک روز بار، با بارش متناوب ثبت شد.

بار دیگر، وزن سبک تر رنجر به آن پرتاب عالی داد و به آن پایان قابل احترامی داد. برای ش،ت دادن TRX قدرتمند کافی نیست، اما یک نتیجه بسیار خوب برای بیضی آبی است، صرف نظر از اینکه قیمت آن کمتر از نصف است!


*سرعت به دلیل ،تیک ها به صورت الکترونیکی به 160 کیلومتر در ساعت محدود شده است



منبع: https://www.carexpert.com.au/car-comparisons/ute-megatest-drag-race-s،wdown

ما در اینجا با کمی سرگرمی به شکل یک مسابقه درگ قدیمی که در مرکز آزمایشی ما در منطقه ویکتوریا فیلمبرداری شده است، شروع می کنیم. ما همچنین 0-100 کیلومتر در ساعت، 80-120 کیلومتر در ساعت، و ربع مایل را برای هر اوت با استفاده از VBox با اعداد ذکر شده در پایان این بررسی ثبت کرده ایم.

نتیجه: رنجر رپتور به دور بعدی می رود.

رنجر رپتور رنجر وایلدتراک BT-50 SP HiLux Rogue
اولین دومین سوم چهارم
بنزین 3.0 لیتری دیزل 3.0 لیتری دیزل 3.0 لیتری 2.8 لیتری دیزل
V6 V6 چهار سیلندر چهار سیلندر
292 کیلو وات 184 کیلو وات 140 کیلو وات 150 کیلو وات
583 نیوتن متر 600 نیوتن متر 450 نیوتن متر 500 نیوتن متر
10 سرعته خودکار 10 سرعته خودکار 6 سرعته اتوماتیک 6 سرعته اتوماتیک
تمام وقت 4×4 تمام وقت 4×4 پاره وقت 4×4 پاره وقت 4×4
120.6 کیلو وات در هر تن 78.8 کیلو وات در هر تن 63.4 کیلو وات در هر تن 68.3 کیلووات در هر تن

0-100 کیلومتر در ساعت

  1. Ram 1500 TRX: 4.4 ث،ه
  2. فورد رنجر رپتور: 6.4 ث،ه
  3. شورولت سیلورادو LTZ: 6.5 ث،ه
  4. Ram 1500 Laramie: 7.0 ث،ه
  5. فورد رنجر Wildtrak V6: 8.9 ث،ه
  6. جیپ گلادیاتور روبی،: 10.3 ث،ه
  7. تویوتا هایلو، روگ: 11.2 ث،ه
  8. ایسوزو D-Max LS-U+: 11.3 ث،ه
  9. مزدا BT-50 SP: 11.4 ث،ه
  10. SsangYong Musso XLV Ultimate: 12.0 ث،ه
  11. GWM Ute Cannon-X: 12.5 ث،ه
  12. میتسوبیشی تریتون GSR: 13.1 ث،ه
  13. نیسان ناوارا پرو-4 ای،: 13.2 ث،ه

نتیجه: Ram 1500 به دور بعدی می رود.

رام 1500 D-Max LS-U+ گلادیاتور روبی، Musso XLV Ultimate
اولین دومین سوم چهارم
5.7 لیتری 3.0 لیتری دیزل بنزین 3.6 لیتری دیزل 2.2 لیتری
V8 چهار سیلندر V6 چهار سیلندر
291 کیلو وات 140 کیلو وات 209 کیلو وات 133 کیلو وات
556 نیوتن متر 450 نیوتن متر 347 نیوتن متر 420 نیوتن متر
8 سرعته اتوماتیک 6 سرعته اتوماتیک 8 سرعته اتوماتیک 6 سرعته اتوماتیک
تمام وقت 4×4 پاره وقت 4×4 تمام وقت 4×4 پاره وقت 4×4
114 کیلووات در تن 66.2 کیلووات در تن 95.2 کیلووات در تن 60.2 کیلووات در تن

در اینجا خلاصه ای سریع از نسبت قدرت به وزن هر 12 وسیله نقلیه در حال حرکت آورده شده است:

  1. شورولت سیلورادو LTZ: 126.1 کیلو وات در هر تن
  2. فورد رنجر رپتور: 120.6 کیلو وات در هر تن
  3. Ram 1500 Laramie: 114 کیلووات در تن
  4. جیپ گلادیاتور روبی،: 95.2 کیلو وات در هر تن
  5. فورد رنجر Wildtrak V6: 78.8 کیلو وات در هر تن
  6. تویوتا هایلو، روگ: 68.3 کیلووات در هر تن
  7. میتسوبیشی تریتون GSR: 66.5 کیلووات در تن
  8. ایسوزو D-Max LS-U+: 66.2 کیلووات در تن
  9. مزدا BT-50 SP: 63.4 کیلو وات در هر تن
  10. نیسان ناوارا پرو-4 ای،: 60.9 کیلو وات در هر تن
  11. SsangYong Musso XLV Ultimate: 60.2 کیلووات در تن
  12. GWM Ute Cannon-X: 59.3 کیلو وات در هر تن

پس از چند آزمایش، ما کنترل کشش را خاموش کردیم و حالت اسپرت را در صورت نصب با بار ثابت روی پدال گاز در هنگام برخاستن انتخاب کردیم.

1/4 مایل

  1. Ram 1500 TRX: 12.8 ث،ه @ 158.9 کیلومتر بر ساعت*
  2. فورد رنجر رپتور: 14.6 ث،ه @ 154.5 کیلومتر بر ساعت
  3. شورولت سیلورادو LTZ: 14.7 ث،ه @ 153.9 کیلومتر بر ساعت
  4. Ram 1500 Laramie: 15.1 ث،ه @ 147.5 کیلومتر در ساعت
  5. فورد رنجر وایلدتراک V6: 16.5 ث،ه @ 136 کیلومتر بر ساعت
  6. جیپ گلادیاتور روبی،: 17.3 ث،ه @ 126.3 کیلومتر در ساعت
  7. تویوتا هایلو، روگ: 17.8 ث،ه با سرعت 127.1 کیلومتر در ساعت
  8. ایسوزو D-Max LS-U+: 17.8 ث،ه با سرعت 124.4 کیلومتر در ساعت
  9. مزدا BT-50 SP: 17.9 ث،ه با سرعت 124 کیلومتر در ساعت
  10. SsangYong Musso XLV Ultimate: 18.3 ث،ه @ 121.4 کیلومتر در ساعت
  11. GWM Ute Cannon-X: 18.4 ث،ه @ 118.7 کیلومتر در ساعت
  12. میتسوبیشی تریتون GSR: 18.6 ث،ه @ 118.8 کیلومتر در ساعت
  13. نیسان ناوارا پرو-4 ای،: 19.0 ث،ه @ 119.7 کیلومتر در ساعت
مسابقه حذفی 2

  • مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد!  رنجر در مقابل هایلو، در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی م، و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور

سه گانه نهایی در آزمایش، ،یبی متفاوت دیگر شامل شورولت سیلورادو LTZ با V8 قدرتمند خود، در برابر سه موتور دیزلی چهار سیلندر: نیسان ناوارا Pro-4X Warrior، میتسوبیشی تریتون GSR و GWM Ute Cannon-X بود.

در عصر دایناسورها، تی ر، یک رپتور را نابود می کرد. آیا در مسابقه درگ ما هم اینطور بود؟

  • مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد!  رنجر در مقابل هایلو، در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی م، و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور

در حالی که این علمی ترین آزمایش نیست، ما به این سه نفر نهایی یک مسابقه دیگر دادیم تا مطمئن شویم. این بار شورت از بلوک ها بیرون پرید، و با این حال فورد رنجر رپتور آن را به داخل پیچید و با دماغش کوبید. ما آن را قطعی می نامیم.

  • مسابقه کشیدن سریعترین ute را نشان می دهد!  رنجر در مقابل هایلو، در مقابل رم و سیلورادو و تریتون و بی تی-50 و دی م، و کانن و ناوارا و موسو و گلادیاتور