در مورد فروش هاچ بک ممتاز، ماروتی سوزوکی بالنو با بیش از 16 هزار دستگاه در ژانویه 2023 تاج را از آن خود کرد. هیوندای i20 کارهای زیادی برای انجام دادن دارد زیرا کمتر از نیمی از تعداد بالنو فروخته است. این بهروزرس، 2023 برای i20 احتمالاً کشش بیشتری را در فضای هاچبک برتر ایجاد میکند و فروش بهتری را به همراه خواهد داشت.
هیوندای i20 2023، N Line Homologated
اکنون که موتورهای دیزلی کارشان تمام شده است، 4 مجموعه ،یبی از پیشرانه وجود دارد که توسط 4 تاییدیه منع، شده است. موتور بنزینی 1.2 لیتری NA Kappa 1197 سی سی حجم دارد و 61 کیلووات (82 ، بخار) قدرت تولید می کند. این موتور با سطوح تریم Magna، Sportz، Asta و Asta (O) 5 سرعته MT همراه است.
به روز رس، هیوندای i20 OBD2 2023 – مشخصات لو رفته
برای متمایز ، آن در فضای هاچ بک ممتاز، هیوندای i20 را با ویژگی ها و امکانات رفاهی موجود در بسته بندی کرده است. سانروف، صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی، اتصال به تلفن هوشمند، کنترل خودکار تهویه مطبوع، و دریچه های AC عقب، برای نام بردن از چند مورد. با این حال، انتظار می رود صندلی های تهویه شونده، چیزی که Altroz Racer آینده وعده ارائه آن را می دهد. جزئیات بیشتر در مورد تغییرات خارجی و ارتقاء ویژگی ها به زودی دنبال خواهد شد.
پیشرانه دیزلی به نفع یک گزینه بنزینی NA و یک گزینه توربو بنزینی متوقف شده است. دیزل به اندازه پیشرانه های بنزینی و توربو بنزینی در بخش هاچ بک پریمیوم محبوبیت زیادی ندارد. گفتنی است، تاتا ،روز گزینه موتور دیزل را با به روز رس، سال 2023 حفظ کرده است و با هنجارهای RDE مطابقت دارد. ساخت Altroz، تنها گزینه هاچ بک دیزلی ممتاز.
موتورهای جدید اکنون مجهز به ابزارهای تشخیصی OBD-II هستند که جزئیات انتشار را در زمان واقعی نظارت می کنند. این در راستای دیدگاه ،ت هند نسبت به بی طرفی کربن است. هنگامی که هیوندای i10 و Aura را به روز کرد، یک فیس لیفت و یک برآمدگی ویژگی همراه با بسته وجود داشت. هنوز مطمئن نیستیم که آیا i20 مسیر مشابهی را دنبال خواهد کرد یا خیر.
همین موتور با گزینه IVT (CVT) نیز ارائه می شود. این ،یب سطوح تریم Sportz و Asta (O) را ایجاد می کند. قدرت با انواع IVT افزایش یافته است. 64.7 کیلووات (86.5 ، بخار) در مقابل 61 کیلووات (82 ، بخار). این امر ما را با قدرتمندترین گزینه پیشرانه در هیوندای i20 مدل N Line ی،ی 1.0L GDi میگذارد.
موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو دیزل هیوندای i20 با این به روز رس، حذف شده است و فقط موتورهای بنزینی باقی می مانند
تصویر – توپودان
برخلاف موتور 1.2 کاپا، هیچ تفاوت قدرتی بین انواع iMT و DCT وجود ندارد. هر دو ارقام مشابه 118.4 ، بخار قدرت و 172 نیوتن متر گشتاور دارند. این موتور 3 سیلندر 998 سی سی با گیرب، دستی عرضه نمی شود و iMT تنها با مدل های N Line عرضه می شود که تنها بدبین هستند. با پیشرانه iMT، انواع آن شامل N6 و N8 است. پیشرانه DCT اسپرتز و آستا (O) را با مدلهای i20 و N8 معمولی با مدلهای N Line تولید میکند.
به روز رس، OBD-II
سال 2023 شاهد یک تغییر پارادایم بزرگ در صنعت خودروسازی هند خواهد بود. خودروها باید با فاز دوم استانداردهای آلایندگی BS6 مطابقت داشته باشند و هنجارهای RDE را نیز رعایت کنند. جدیدترین در این دسته، هیوندای i20 است. برای MY2023، هیوندای سری i20 را همانطور که در اسناد تأییدیه اخیر در NCAT نشان داده است، به روز کرده است.