به جز تاتا Curvv و سیتروئن بازالت که اخیراً عرضه شده است، هیچ یک از شاسی بلندهای جمع و جور دارای خط سقف کوپه شیبدار نیستند.
فقط یک ماه پیش، تنها 9 SUV ساب کامپکت در هند به فروش می رسید. آ،ین اضافه شده سیتروئن پاسالت و تاتا منحنی بود. جالب اینجاست که این دو خودروی جدید با بخش SUV کوپه مطابقت دارند. که نشان دهنده روند جدیدی در دنیای خودروهای هندی است. بیایید ببینیم که Curve چگونه از نظر مشخصات و قیمت از رقبای خود بهتر عمل می کند.
مقایسه بین Tata Curvv ICE و رقبای SUV جمع و جور آن
با عرضه نسخه ICE شاسی بلند کوپه Tata Curvv، اکنون یازدهمین شرکت کننده رسمی در بخش رقابتی و شلوغ شاسی بلندهای کامپکت را داریم. وقتی ،ت به رقبا می رسد، Tata Curvv قطعا مزیت طراحی را دارد زیرا به لطف طراحی کوپه خود، تازه و خیره کننده به نظر می رسد. با این حال، آمار روی کاغذ نیز مهم است.
قیمت گذاری یک ،صر ضروری برای فروش خودرو در بازار خودرو هند است. تاتا این را میداند و Curvv را با قیمت جذاب 9.99 لک (بدون مالیات بر ارزش افزوده) شروع میکند. این قیمتها مقدماتی هستند، اما در آینده بنا به صلاحدید تاتا قابل تغییر هستند. برخلاف سیتروئن پاسالت و استراتژی قیمت گذاری تهاجمی آن، تاتا قیمت های عالی دارد.
قیمت MG Astor و Citroen C3 Aircross از حدود 10 میلیون روپیه (بدون مالیات بر ارزش افزوده) شروع می شود. قیمتهای سایر رقبا از حدود 11 میلیون روپیه (بدون مالیات بر ارزش افزوده) شروع میشوند، در حالی که قیمتهای Taigun و Elevate از حدود 11.7 میلیون روپیه (بدون مالیات بر ارزش افزوده) شروع میشوند.
وقتی صحبت از انواع گیرب، اتوماتیک مقرون به صرفه به میان می آید، Tata Curvv با قیمت 12.49 میلیون روپیه (بدون مالیات بر ارزش افزوده)، از جمله سیتروئن بازالت و C3 ایرکراس با قیمت رقابتی، همه را ش،ت می دهد. با این حال، تاتا موتورز هنوز قیمت انواع میان رده و رده بالای اتوماتیک را اعلام نکرده است. یا به قول تاتا.
Creta و Seltos تنها ،، بودند که گزینه موتور دیزلی را ارائه ،د و Curve به باشگاه پیوست. نه تنها این، قیمت منحنی دیزل جذاب است و در حال حاضر حدود 100000 روپیه کمتر از رقبای خود در انواع دستی و حدود 300000 روپیه با انواع اتوماتیک است. باید توجه داشته باشیم که Curve مدل 7 سرعته DCA گرانتر و شیکتر را با موتور دیزل ارائه میکند. فقط محصولات ژاپنی انواع CNG را دریافت میکنند که برای این جایگاه من، است.
ضریب حجم
وقتی صحبت از اندازه به میان میآید، Curvv ICE جدید تاتا موتورز تقریباً مشابه Curvv EV است که در اودایپور به ،وان بخشی از تمرین رسانهای رانندگی کردیم. از این نظر، از نظر ابعاد داخلی به Nexon نزدیک است و مانند یک SUV جمع و جور در بخش C نیست، با این حال، Curvv دارای بزرگترین محفظه بار در این ک، با ظرفیت 500 لیتر است.
کیا سلتوس و تویوتا Urban Cruiser Hider طول، ترین خودروهای این گروه هستند. Tata Curve و MG Astor بیشترین عرض را دارند و با Curve رقابت میکنند که تنها 1 میلیمتر از آن جلوتر است. سیتروئن C3 Aircross به دلیل طرح 3 ردیفی صندلی، بلندترین از نظر فضای بالای سر است. به همین دلیل، C3 Aircross همچنین دارای طول، ترین فاصله بین دو محور در این محدوده است. شایان ذکر است که Skoda Kushaq و Volkswagen Taigun کمترین تعداد را در این گروه ارائه می دهند.
کیا سلتوس و تاتا موتورز منحنی تنها رینگهای آلیاژی 18 اینچی بزرگتر هستند، در حالی که کرتا در مدل گرانتر N Line اندازه مشابهی دارد. متأسفانه، هیچ یک از این SUV های جمع و جور دارای ،تیک های پهن تر از 215 بخش نیستند. اشکودا و فول، واگن یک قدم عقب تر از این هستند و ،تیک های 205 را ارائه می کنند. هوندا Elevete با 220 میلی متر بالاترین فاصله را از سطح زمین دارد. شایان ذکر است که این سیتروئن بازالت با کمترین فاصله از سطح زمین در 180 میلی متر است.
همچنین بخو،د – لوازم جانبی خودرو تاتا Curvv EV
منبع: https://www.rushlane.com/tata-curvv-ice-vs-compact-suv-rivals-specs-pricing-compared-12505312.html