هیچ چیز نمی تواند نوآوری هایی را که تویوتا با Innova Hycros به میز آورده است ش،ت دهد. Hycross بر اساس پلت فرم تویوتا TNGA-C به جای DNGA، در مقایسه با Innova Crysta با شاسی RWD نردب،، در ساخت خود مدرن و پیشرفته است. گفته شد، شاسی قاب نردبان و RWD دوام و استحکام را نشان می دهند که به تنهایی در Scorpio N یافت می شود.
اگر یک پیشرانه هیب، قوی در لیست سطل شما قرار دارد، ارزانترین مدل VX است، با فناوری الکتریکی هیب، خود شارژ با قیمت 24.01 میلیون روپیه (قیمتهای Hycross قبلی و مقدماتی هستند). با این قیمت، با شاسیبلندهای ک، D مانند تاتا سافاری، ماهیندرا XUV700، MG Hector Plus و تازه وارد ماهیندرا اسکورپیو N. قیمتگذاری اینووا Hycross همزمان با شاسیبلندهای ممتاز مانند هیوندای توسان و پایینتر از MPV ممتاز است. کارناوال کیا. بیایید ببینیم Hycross در برابر این رقبا چگونه عمل می کند.
قیمت Innova Hycross در مقایسه با رقبا
از نظر اندازه، Innova Hycross در مقایسه با رقبایی مانند Hector Plus بسیار بزرگتر نیست. با این حال، Innova Hycross بازی اعداد را ش،ت می دهد زیرا در مقایسه با رقبای خود از نظر طول و فاصله محوری بیشتر است. فاصله بین دو محور 2850 میلی متری 109 میلی متر بیشتر از سافاری و 100 میلی متر بیشتر از بقیه است. با عرض 1917 میلی متر و ارتفاع 1870 میلی متر، هیچ رقیب اسکورپیو N وجود ندارد.

با وجود اینکه تویوتا اینووا هیکراس از نظر طول و فاصله بین دو محور بزرگترین است، اما Scorpio N در عرض و ارتفاع بی بدیل است.

به جز Scorpio N، هر وسیله نقلیه در این مقایسه در درجه اول FWD است. ماهیندرا تنها شرکتی است که 4WD را در این بخش ارائه میکند که هم در XUV700 و هم Scorpio N یافت میشود و امتیازات قهوهای را به خود اختصاص میدهد. سافاری تنها شرکتی است که در انتخاب های پیشرانه خود انعطاف پذیری ندارد. از هم اکنون می تو،د بین گزینه های MT و AT مجهز به تنها آسیاب دیزلی 2.0 لیتری انتخاب کنید. همان دیزل 2.0 لیتری نیز در Hector Plus وظایف خود را انجام می دهد و گزینه بنزینی 1.5 لیتری را نیز ارائه می دهد. تنها چیزی که در زره هکتور وجود دارد فقدان آپشن اتوماتیک با موتور دیزلی است، چیزی که طبق گفته شرکت حتی روی کارت ها هم نیست.
مشخصات و پیشرانه ها
تویوتا Innova Hycross را در هند عرضه کرده است. قیمت تریم پایه G برای یک پیشرانه غیر هیب، از روپیه شروع می شود. 18.30 لک و رفتن به روپیه. 28.97 لاک برای تریم ZX (O) با مشخصات بالا با پیشرانه هیب، قوی. در مقابل، Innova Crysta که اکنون متوقف شده، مدل قبلی خود، قیمتی معادل روپیه داشت. 18.09 لک و به روپیه رفت. 26.76 میلیون تمامی قیمت ها پیش فروش می باشد.
در حالی که Innova Hycross گزینه ای از نسل پنجم سیستم الکتریکی هیب، قوی خود شارژ با موتور بنزینی 2.0 لیتری 4 سیلندر TNGA با تغییر متوالی e-drive همراه با نوع غیرهیب، ارائه می دهد، ماهیندرا XUV700 و Scorpio N هستند که قدرت را به دست می آورند. گزینه های بنزینی MT/AT، دیزلی MT/AT و حتی 4WD آنها را همه کاره کرده است.
به جز Scorpio N، XUV700 و Hycross ADAS دریافت می کنند. اما هکتور و سافاری قرار است به زودی ADAS و سایر ویژگی ها را دریافت کنند. هکتور در داخل با یک صفحه نمایش پرتره 14 اینچی با کابینی لو، بازسازی شده است. Safari قرار است صفحهنمایشهای جدید و بزرگتر و رابط کاربری نرمتری داشته باشد. با توجه به پیشرانه بنزینی کوچکتر 1.5 لیتری، Hector Plus در میان این گروه ارزانترین و Innova Hycross با اختلاف زیاد گرانترین هستند.
منبع: https://www.rushlane.com/innova-hycross-prices-compared-scorpio-n-xuv700-safari-hector-plus-12456190.html
پسران بزرگ ماهیندرا قویترین و گشتاورترین پیشرانهها را با تا 200 ، بخار و 380 نیوتن متر با موتور 2.0 لیتری بنزینی و حدا،ر 182 ، بخار و 420 نیوتن متر با موتور 2.2 لیتری دیزل ارائه میکنند. Innova Hycross به دلیل پیشرانه هیب، قوی خود، کارآمدترین موتور برای دویدن است. از نظر ویژگی ها، همه شرکت کنندگان در برخی زمینه ها نقاط قوت خود را دارند.

برای مثال، سافاری تنها صندلیهای جلو و عقب دارای تهویه با نسخه طلایی است، در حالی که XUV700 مفهوم صندلیهای دارای تهویه را از دست داده است. با این حال، چیزی که ارائه می دهد، دو صفحه نمایش 10.5 اینچی برای اطلاعات سرگرمی و ابزار دقیق است. Innova Hycross تنها دستگاهی است که قابلیتهای عثم، را برای سرنشینان عقب دریافت میکند.