مقررات سخت‌تر آلایندگی برای تسریع در جذب خودروهای الکتریکی ایالات متحده

کاهش انتشار ،یبی معادل حذف همه انتشار گازهای گلخانه ای از کل بخش حمل و نقل فعلی ایالات متحده به مدت پنج سال است.

را آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) استانداردهای جدید آلایندگی خودروهای فدرال را پیشنهاد کرده است که به رویکرد تهاجمی تری در انتقال به خودروهای بدون کربن در ایالت نیاز دارد.

کاهش اتکای کشور به واردات نفت خارج از کشور یکی دیگر از مزایای این مقررات است، به طوری که سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد افزایش خودروهای الکتریکی (EVs) مصرف نفت را 20 میلیارد بشکه کاهش می دهد.

آنها خواستار سختگیر شدن اه، انتشار هر ساله بین سالهای 2027 تا 2032 هستند و به میانگین هدف انتشار گازهای گلخانه ای در ناوگان 82 گرم CO2 در هر مایل (51 گرم در کیلومتر) در سال مدل 2032 برای خودروهای سبک و 275 گرم در هر کیلومتر می رسند. مایل (171 گرم در کیلومتر) برای وسایل نقلیه با وظیفه متوسط.

خودروهای برقی پروژه های EPA می توانند 67 درصد از فروش خودروهای سبک جدید و 46 درصد از فروش خودروهای متوسط ​​را تا سال 2032 به خود اختصاص دهند، با این مقررات که انتظار می رود سرمایه گذاری بیشتر خودروسازان بزرگ در خودروهای برقی افزایش یابد.

  • مقررات سخت‌تر آلایندگی برای تسریع در جذب خودروهای الکتریکی ایالات متحده

نکته مهم این است که پیشنهاد EPA مست،م ممنوعیت کلی خودروهای موتور احتراقی نیست، اما به خودروسازان اجازه می دهد با استفاده از طیف وسیعی از فناوری های کنترل آلایندگی، استانداردهای مبتنی بر عملکرد را رعایت کنند.

آقای ریگان گفت: «این استانداردها بسیار بلندپروازانه هستند و با احساس فوریتی که رئیس جمهور و این ،ت در برخورد با بحران آب و هوا دارند، پیگیری می کنند.

این ارقام خوش بینانه تر از هدف پیشنهادی در فرمان اجرایی جو بایدن در سال 2021 است که طبق آن 50 درصد وسایل نقلیه جدید باید تا سال 2030 خودروهای الکتریکی (EV) یا پلاگین هیب، باشند.

در حالی که EPA پیش‌بینی می‌کند این مقررات سرمایه‌گذاری بیشتر در خودروهای الکتریکی را تشویق می‌کند، همچنین انتظار دارد که از فناوری‌های کاهش CO2 مانند فیلترهای سوخت گسترده‌تر استفاده شود.

  • مقررات سخت‌تر آلایندگی برای تسریع در جذب خودروهای الکتریکی ایالات متحده

EPA می گوید این مقررات تا سال 2055 از انتشار نزدیک به 10 میلیارد تن CO2 جلوگیری می کند.

از زمان روی کار آمدن پرزیدنت بایدن در سال 2021، تعداد فروش خودروهای برقی سه برابر شده در حالی که تعداد مدل های موجود دو برابر شده است و در سال 2020 شارژرهای عمومی 40 درصد افزایش داشته است.

این مقررات برای وسایل نقلیه از مدل سال 2027 به بعد، برای وسایل نقلیه مسافری و تجاری سبک و متوسط ​​و همچنین وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون های تحویل، کامیون کمپرسی، حمل و نقل عمومی و اتوبوس مدرسه اعمال می شود.

سازمان حفاظت محیط زیست ،ن می زند که مصرف کننده متوسط ​​به لطف فناوری های کاهش سوخت و نگهداری، 12000 دلار آمریکا (17900 دلار استرالیا) در طول عمر یک وسیله نقلیه پس انداز خواهد کرد.

  • مقررات سخت‌تر آلایندگی برای تسریع در جذب خودروهای الکتریکی ایالات متحده

این تمایز در مقررات نشان می دهد که قانونگذاران ایالات متحده از مبارزات اتحادیه اروپا درس گرفته اند، جایی که ممنوعیت کلی خودروهای موتور احتراقی در سال 2035 منجر به مقاومت کشورهای عضو کلیدی شد که خواستار مقررات بی طرف از فناوری بودند.

همچنین می گوید سود خالص پیش بینی شده استانداردهای پیشنهادی بین سال های 2027 و 2055 بین 850 میلیارد دلار تا 1.6 تریلیون دلار آمریکا (1.26-2.4 تریلیون دلار استرالیا) ،ن زده می شود.

با پیشنهاد بلندپروازانه‌ترین استانداردهای آلودگی تا کنون برای خودروها و کامیون‌ها، ما به وعده ،ت بایدن هریس مبنی بر محافظت از مردم و کره زمین عمل می‌کنیم، کاهش حیاتی آلودگی خطرناک هوا و آب و هوا را تضمین می‌کنیم و از مزایای اقتصادی قابل توجهی مانند کاهش سوخت و تعمیر و نگهداری اطمینان می‌دهیم. هزینه برای خانواده ها،” آقای ریگان گفت.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/tougher-emissions-regulations-to-accelerate-us-ev-uptake

از سال گذشته بیش از 120 میلیارد دلار (179 میلیارد دلار استرالیا) در خودروهای برقی و باتری داخلی از سوی برندهایی مانند فورد، جنرال موتورز و استلانتیس سرمایه گذاری شده است.

در مصاحبه ای که به رویترزمایکل ریگان، مدیر EPA از تایید پایان فروش خودروهای موتور احتراقی جدید خودداری کرد.