مقرون به صرفه ترین کراس اوور تویوتا تاکنون
کرولا کراس که توسط مزدا در کارخانه تولید مش، جدید این شرکت ها در آلاباما ساخته شده است، فراتر از انتظارات است و تعادل قانع کننده ای بین قیمت و مهارت ایجاد می کند.
کرولا کراس که توسط مزدا در کارخانه تولید مش، جدید این شرکت ها در آلاباما ساخته شده است، فراتر از انتظارات است و تعادل قانع کننده ای بین قیمت و مهارت ایجاد می کند.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/toyota/2022-toyota-corolla-cross-xle-awd-toyota-s-most-affordable-crossover-yet-ar197609.html
اگرچه یک کرولا کراس هیب، قدرتمندتر و کم مصرف تر برای سال 2023 برنامه ریزی شده است، اما این مدل با موتور 2 لیتری با انگیزه متوسطی که حدا،ر 169 ، بخار قدرت و 150 پوند فوت گشتاور تولید می کند، به کار می رود. انداختن پتوی خیس روی موتور یک انتقال پیوسته متغیر است. نیازی به گفتن نیست که این ارابه انتخابی برای علاقه مندان به سرعت نیست، اما من به شدت شک دارم که کاستی های پیشرانه مالک معمولی کرولا کراس را آزار دهد. با جلو و مرکز جانبی سودمند و عملگرایانه، به نظر می رسد ویژگی های کمتر آن از بین رفته است.
Audio Plus با گزینه های JBL با قیمت 3300 دلار، قوی ترین بسته از 3 بسته موجود است که این کرولا کراس را با همه چیز در منو تج، می کند. فقط تشک های فرش شده و میله های عرضی اضافی هستند. اگرچه این یک مدل جدید است، اما همچنان سیستم نسل قبلی تویوتا با سیمی Apple CarPlay و Android Auto، سازگاری Amazon Alexa، رادیو ماهوارهای و دوربین پشتیبان با خطوط شبکه را در خود جای داده است. استفاده از تمام جنبه های آن آسان است و در حد بسیار ابتدایی است. ناوبری داخلی در دسترس نیست، بنابراین اتصال تلفن هوشمند باید از بین برود. ویژگی های کمک راننده بی شماری مانند کروز کنترل تطبیقی، کمک علائم جاده، نوربالای خودکار و اقدامات مختلف جلوگیری از برخورد وجود دارد. نمایش اطلاعات راننده را می توان برای طرح بندی آنالوگ یا دیجیتال نیز پیکربندی کرد.
کرولا کراس اوور SUV که قبلاً به ،وان یک سدان، هاچ بک، هیب، و مدل GR با عملکرد بالا ارائه شده بود، اجتناب ناپذیر به نظر می رسید. قیمت آن از 23410 دلار با احتساب مقصد، شبیه CH-R نیست، اما بسیار کاربردی تر است. این درجه خوب XLE AWD مملو از ویژگیهای مفید و متفکرانه در استایل بدنهای است که ارتفاع چشمگیر ۸ اینچ را پاک میکند. برای ،، که از اندازه و مصرف سوخت یک SUV سنتی ترسیده اند اما هوس منظره عالی و تطبیق پذیری 5 در آن را دارند، کرولا کراس به خوبی جای خود را دارد. با امتیاز 30 MPG در رانندگی مختلط با محدوده رانندگی نزدیک به 400 مایل، یک پیشنهاد ارزشی است که از صاحبش فداکاری های کمی می خواهد. کرولا کراس با اندازه من، در جلو، وسط و عقب، قفسه سقف و قابلیت یدککشی 1500 پوندی، به ،وان یک کار انجام تمام کار برای ،یدار با بودجه کم ارائه میشود.
این XLE کاملاً آپشن بالاترین سطح از 3 تریم موجود است و با ویژگیهای قابل توجهی مانند…
از صندلی راننده، طبیعتی راحت گرفته تا کرولا کراس وجود دارد که طبیعت همه کاره آن را با سادگی در رفت و آمد و موقعیت بالای صندلی که چشم اندازی از یک SUV واقعی را ارائه می دهد، مطابقت دارد. متأسفانه مسافر نیز چنین تجربه ای ندارد زیرا صندلی آنها تنظیم ارتفاع ندارد. از آنجایی که تویوتا کرولا کراس را برای محیط شهری و طبیعت کند حرکتش طراحی کرده است، CVT مانع کمتری است و تحت بارهای سبک آسیبی به درایو وارد نمی کند. تنها مواقعی است که پای راست شما بیش از حد از کرولا کراس درخواست می کند که صدای ناهنجار و کندی به وجود می آید. و با وجود میلههای قفسه سقف که باد را بهم میزند و صدای ،تیکها، این کابین دقیقاً آرام نیست. اما ویژگیهای سواری و هندلینگ در واقع کاملاً خوشایند هستند و شخصیتی ممتاز را نشان میدهند که قد و قامت آن در سطح ابتدایی را رد میکند.
کرولا کراس از بسته بندی کارآمد خود با ابعاد داخلی چشمگیر نهایت استفاده را می کند. فریب ردپای کوچک آن را نخورید. در داخل بسیار جادارتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. حمل دوچرخه و سایر تج،ات با صندلیهای عقب تاشو انجام میشود، البته بدون کشمکش با صندلیهای جلو ابتدا به منظور خالی ، فضا انجام میشود. هنگامی که تا شوند، آنها همچنین کمی بالاتر از خود کف بار قرار می گیرند، بنابراین فضای کلی کاملاً همسطح نیست، اما ظرفیت زیادی وجود دارد. صندلیهای عقب نیز اندازه بزرگسالان هستند و برجستگی در سقف ایجاد میشود که فضای بیشتری برای سر ایجاد میکند. کابین نه بهنظر میرسد و نه ارزان به نظر میرسد، به استثنای هدلاینر درجه پایین.
مدلهای محرک جلو با سیستم تعلیق عقب پرتو پیچشی اولیهتر طراحی شدهاند، در حالی که این مدل چهار چرخ محرک از یک سیستم کاملاً مستقل استفاده میکند که عملکرد عالی را برای حفظ کیفیت سواری راحت روی سطوح ناهموار انجام میدهد. اگرچه این وسیله نقلیه ای نیست که برای رانندگی خارج از جاده طراحی شده باشد، چرخ های عقب زم، به مهم، می پیوندند که کامپیوتر نیاز به سیستم چهارچرخ محرک را احساس کند و تا 50 درصد از نیروی موجود را دریافت کند. در غیر این صورت، ا،ل عقب برای صرفه جویی در مصرف سوخت جدا می شود. ،تیک های تازه معرفی شده Goodyear Assurance Finesse با مقاومت غلتشی کم، کشش تمام فصول و عمر طول، آج را ارائه می دهند. با گزینه 1300 دلاری تمام چرخ متحرک، MSRP این کرولا کراس 32718 دلار است. قیمت بسیار دلپذیر برای یک کراس اوور جمع و جور با اندازه من، و مسافت پیموده شده گاز عالی.