این کار توسط گمرک صفر انجام شد. یک دوچرخه سفارشی دیگر جلوی آن ایستاده است. فقط دم آن قابل مشاهده است که ادای احترام به دوچرخه های ک،یک سال گذشته است. این یک بخش دم تمیز دارد و دارای ،تیک های آجدار است که حس دوچرخه ک،یک را القا می کند.

آیا یک ADV ژاپنی مقرون به صرفه می خواهید؟ خوب، در صف قرار بگیرید، زیرا تعداد زیادی از ما هستند که می خواهیم شاهد چنین اتفاقی باشیم. شاید بتوان گفت هوندا CB200X وجود دارد. هنگامی که ما آن را با Hero XPulse، یک ADV واقعی مقایسه کردیم، از نظر قابلیت کم است. اعتبار که در آن اعتبار به دلیل، این یک نگاه مطلق است، هر چند.
با نگاهی به این نسخه آفرود FZ-X، این سوال پیش می آید که آیا این همان چیزی است که FZ-X از روز اول باید می بود.

نسخه آفرود یاماها FZ-X م،ن سوخت خود را حفظ می کند که عضله زیادی را اضافه می کند. گلگیرهای جلو، پانل های بدنه جانبی و فرمان به نظر سفارشی هستند. همچنین میتو،م یک قاب لولهای شکل را در دو طرف چراغ جلو ببینیم. این برای نگه داشتن واحد چراغ جلو طراحی شده است زیرا با فرمان نمی چرخد. درست مثل هیمالیا.

در مقابل نمایندگی یاماها، یک نسخه خارج از جاده از FZ-X مسافرتی است. قبل از اینکه یک لادو شکلاتی در ذهن شما منفجر شود، این یک مدل با مشخصات تولید نیست. بابت ،یدن حباب کوتاه مدت شما پوزش می طلبیم. همینه که هست. یاماها بیشتر محصولات جه، خود را از هند دور نگه داشته است. همانطور که گفته شد، به نظر می رسد این دوچرخه وسوسه انگیز از چالش شخصی سازی یاماها در سال گذشته است.
از سوزوکی، V-Strom 250 SX را داریم که با ارائه حداقل یک تغییر مک،کی بر روی پلتفرم Gi،er، عملکرد بسیار بهتری نسبت به CB200X انجام می دهد. تغییر در قالب چرخ آلیاژی 19 اینچی جلو که کمی تجربه عقبنشینی را بهبود میبخشد. یاماها در مورد این بخش تا به حال مادر بوده است.
نسخه آفرود یاماها FZ-X مشاهده شد
از لحاظ سختافزاری، بیتهای زیادی از ADVهای واقعی مانند رویال انفیلد هیمالیا و Hero XPulse 200 دریافت میکند. بخش دم هیمالیا بلافاصله قابل تشخیص است. این خودرو دارای صندلیهای هیمالیا، چراغهای عقب، ریل، گلگیر عقب و غیره است. این نسخه آفرود یاماها FZ-X بسیار با آنچه در ابتدا بود در مورد قابلیت آفرود فاصله دارد. درست خارج از خفاش، چرخهای سیمپرهای دارد که با ،تیکهای آفرود ضربتی پوشیده شدهاند. اندازه چرخها مشخص نیست، اما اگر دقیقاً همان چرخهای XPulse یا Himalayan باشد، تعجب نخواهیم کرد.
تعلیق ارتقا یافته است. با نگاهی به فاصله از زمین، میتو،م با اطمینان بگوییم که ارتفاع آن بسیار بیشتر از آنچه یاماها در ابتدا در نظر داشت، بالاتر است. به نظر می رسد که سیستم تعلیق از XPulse قرض گرفته شده است زیرا چنگال های جلو شبیه به هم هستند. در مورد جلو، تنظیم چراغ های جلو پروژکتور FZ-X حفظ شده است و اکنون شیشه جلویی از هیمالیا دریافت می کند.
سخت افزار آفرود
موتور احتمالا موجود است. با این حال، اگزوز نیست. تغییر مسیر اگزوز از زیر صندلی یک کار سفارشی است. زین های جانبی ظاهر یک ADV را کامل می کنند. نسخه آفرود یاماها FZ-X که با رنگ نارنجی تند به پایان رسید، جذاب به نظر می رسد.
منبع: https://www.rushlane.com/yamaha-fz-x-modified-adventure-motorcycle-12452448.html