رویال انفیلد با انبوهی از موتورسیکلتهای ک،یک رترو از پیشرانههای 350 سیسی تا 650 سیسی تسلط مطلق بر فضای موتورسیکلتهای سایز متوسط دارد. به حدی که در حال حاضر با اختلاف زیادی بزرگترین تولید کننده 2 وات سایز متوسط است. به لطف 650 Twins Interceptor 650 و Continental GT 650 که توسط Super Meteor 650 ملحق شده است.
پیشرانه جدید رویال انفیلد 750 سی سی – احتمالاً مشتق شده از واحد دوقلو موازی 650 سی سی ،وجی
گفته می شود که توسعه سرب در مرکز توسعه شرکت در لستر، ،ستان انجام می شود. با این حال، تولید در اینجا در هند اتفاق خواهد افتاد. این موتور جدید برای دارندگان موتورسیکلت های 350 سی سی که به دنبال ارتقا هستند جذاب خواهد بود. ما این پلت فرم جدید 750 سی سی R را در سال 2025 یا بعد از آن در جاده ها خواهیم دید.
چه انتظاری داشته باشیم؟
موتور رویال انفیلد 750 سیسی ظاهراً روی یک موتورسیکلت به سبک Bobber با کد «R2G» عرضه خواهد شد. با توجه به استراتژی محصول رویال انفیلد، ما شاهد چندین سبک بدنه مختلف با این پلت فرم جدید 750 سی سی خواهیم بود. با شروع باببر، می تو،م یک ADV، یک رزمناو، یک موتور سیکلت خیاب، و حتی یک مسابقه کافه ای داشته باشیم.
بنابراین، آیا 750cc درپوش خواهد بود؟ طبق گزارش ها، موتورسیکلت های عملکرد محور بیشتر از این موتور جدید 750 سی سی، الکتریکی خواهند بود. به این ترتیب، رویال انفیلد می تواند طیف گسترده ای از موتورسیکلت ها از جمله 350cc، 450cc، 650cc و 750cc را هدف قرار دهد.
موتور دوقلوی موازی 648 سی سی ،وجی، 47 ، بخار قدرت در 7250 دور در دقیقه و 52 نیوتن متر گشتاور در 5250 دور در دقیقه تولید می کند. برای یک رزمناو آرام، سرعت موتور بسیار بالا به نظر می رسد، رویال انفیلد ممکن است روی کاهش سرعت موتور کار کند و عملکرد کمی بیشتر داشته باشد، اما در دور موتور بسیار پایین تر.
گونه ای از موتور ،وجی 650 سی سی موازی دوقلو. از این نظر، رویال انفیلد احتمالاً سوراخ یا سکتهای بزرگتر ایجاد میکند، بنابراین واحد ،وجی 650 سیسی حدود 750 سیسی با کد «R» جابهجا میشود. در این صورت، راه اندازی خنک کننده روغن ،وجی به احتمال زیاد ادامه خواهد داشت و تنها آسیاب 450 سی سی جدید راه اندازی خنک کننده مایع را دریافت می کند.
اکنون، گزارش اخیر نشان می دهد که یک موتور بزرگتر در رویال انفیلد در دست توسعه است. طبق گزارش ها، این موتور جدید یک واحد 750 سی سی خواهد بود که قدرت و گشتاور بسیار بیشتری نسبت به موتور ،وجی 650 سی سی خواهد داشت. این موتور جدید پتانسیل باز ، فصل جدیدی در فروش رویال انفیلد را دارد. اما، ممکن است به نفع پلت فرم 650 سی سی نیز نادیده گرفته شود.
موتور رویال انفیلد 750 سی سی – انقلاب یا تکامل؟
منبع: https://www.rushlane.com/the-legend-evolves-royal-enfield-750cc-engine-under-development-12473380.html
بازارهای هدف اصلی این موتور جدید احتمالا آمریکای شمالی، بریت،ا و اروپا خواهند بود. اما بازار هند نیز با توجه به محبوبیت این برند، آن را دریافت خواهد کرد. ما پروژه های متعددی را دیده ایم که موتور 650 سی سی RE را خسته کرده و تا 865 سی سی جابجا شده است. بنابراین، جمعیتی وجود دارد که بیشتر از این موتور می خواهد.