میتسوبیشی استرالیا به دنبال استفاده مجدد از باتری های PHEV است
میتسوبیشی چشماندازی برای توسعه این فناوری تا جایی دارد که میتوان همه باتریهای درایو را مجدداً مورد استفاده قرار داد و از طریق شبکه نمایندگیاش برای کاهش اتکای کلی به شبکه استفاده کرد.
اینها شامل افزایش قیمت تا 1500 دلار، بسته به نوع، و همچنین تعدادی از ویژگی های ایمنی و راحتی جدید است.
پروژه مشابهی شامل پروژه Nissan Node میشود که باتریهای نیسان لیف تغییر کاربریدادهشده را تا حدی تامین میکند که قطعات Leaf BEV را در نیسان تامین میکند. کارخانه ریخته گری استرالیا در Dandenong، ویکتوریا.
در این زمینه، یکی دیگر از شرکتهای مستقر در ملبورن، Infinitev، در حال توسعه یک سیستم ذخیره انرژی باتری آزمایشی است که از باتریهای قدیمی نیسان لیف استفاده میکند و ۱۲۰ کیلووات ساعت را ذخیره میکند. هدف آن برای فروش تجاری مارس 2024 است.
این امر حلقه تولید را بسته بود زیرا باتری های Outlander PHEV تا حدی انرژی تولید Outlander PHEV های جدید را تامین می ،د.
نسل قبلی Outlander PHEV
میتسوبیشی استرالیا این باتریهای مستعمل Outlander PHEV را از شبکه نمایندگیهای خود تامین میکند و قصد دارد فقط باتریهایی را که ظرفیتی بین 60 تا 80 درصد باقیمانده دارند، دوباره استفاده کند.
پروژه Nissan Node نیز با مشارکت Relectrify در حال تکمیل است، که با توجه به اینکه نیسان سهام بزرگی در میتسوبیشی دارد، منطقی است.
میتسوبیشی استرالیا به دنبال اجاره دادن باتری های ولتاژ بالا از نسل قبلی اوتلندر پلاگین هیب، برقی (PHEV) به ،وان بخشی از یک سیستم ذخیره انرژی ،ن.
این خودروساز اخیراً برخی از تغییرات در محدوده سال 2023 را قبل از اولین ورودهای تعیین شده برای ژانویه سال آینده ارائه کرده است.
این اولین باری نیست که میتسوبیشی این فناوری را بررسی می کند، زیرا در سال 2020 یک سیستم ذخیره سازی 1 م،ات ساعتی را در کارخانه تولید Okazaki خود با استفاده از باتری های قدیمی Outlander PHEV پیاده سازی کرد.
برنامه فعلی برای این نمونه اولیه واحدهای سیستم ذخیره انرژی این است که از اواسط سال 2023 انرژی را در دفتر مرکزی میتسوبیشی استرالیا در نزدیکی فرودگاه آدلاید ذخیره کنند.
سیستم ذخیره انرژی باتری را مجدداً برق رس، کنید
میتسوبیشی نسل دوم Outlander PHEV را در ماه آگوست امسال با باتری بزرگتر 20 کیلووات ساعتی، سیستم خنک کننده باتری جدید و موتورهای الکتریکی قدرتمندتر معرفی کرد. همچنین برای اولین بار به صورت هفت نفره در دسترس است.
آنها از طریق خورشیدی یا زم، که قابلیت دو جهته مطابقت دارد، از طریق PHEV شارژ می شوند.
این خودروساز ژاپنی با شرکت ذخیرهسازی انرژی Relectrify مستقر در ملبورن برای تولید دو نمونه اولیه سیستم ذخیرهسازی انرژی ،ن ۸۰ کیلووات متشکل از باتریهای نسل قبلی Outlander PHEV همکاری میکند.