این به م،ای انتشار گسترده تر عملکرد مصرف سوخت یک PHEV با وضعیت شارژ باتری صفر (نمایش داده شده)، و همچنین مصرف آن با باتری در حال استفاده است.
بیشتر: بررسی میتسوبیشی اوتلندر PHEV 2022
بیشتر: میتسوبیشی مشتاق تستهای دقیقتر مصرف سوخت PHEV است
این به م،ای انتشار گسترده تر عملکرد مصرف سوخت یک PHEV با وضعیت شارژ باتری صفر (نمایش داده شده)، و همچنین مصرف آن با باتری در حال استفاده است.
بیشتر: بررسی میتسوبیشی اوتلندر PHEV 2022
بیشتر: میتسوبیشی مشتاق تستهای دقیقتر مصرف سوخت PHEV است
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/mitsubi،-outlander-phev-sold-out-for-now-but-stock-on-the-way
زم، که MY22 منتشر شد، تخصیص ما در ماه اول فروخته شد. ما سخت کار می کنیم تا سه یا چهار برابر کنیم [that] برای سال مدل 23، او افزود، در حالی که اشاره کرد که این هنوز تقاضای مورد انتظار را برآورده نمی کند.
مشخص است که تخصیص امسال حدود 400 Outlander PHEV برای استرالیا در عرض یک ماه جمع آوری شد و بسیاری از ،یداران احتمالی را در لیست انتظار قرار داد.
فروش PHEV از سال تا به امروز در کل بازار به 5477 دستگاه رسیده است. در حالی که این میزان در سال 2021 حدود 80 درصد افزایش یافته است، اما در مقایسه با فروش 28236 خودروی برقی و 74704 فروش هیب، معمولی است.
همانطور که قبلاً گزارش شده است، قیمت اوتلندر PHEV 2023 تا 1500 دلار افزایش یافته است، به طوری که این محدوده اکنون از 55490 دلار قبل از هزینه های جاده ای برای ES پنج نفره شروع می شود و تا 69990 دلار قبل از هزینه های داخل جاده برای Exceed Tourer هفت افزایش می یابد. -صندلی
تیم کلارک، مدیر استراتژی حرکت الکترونیکی میتسوبیشی موتورز استرالیا گفت: «بزرگترین مشکل ما در حال حاضر عرضه است.
در یادداشتی جداگانه، میتسوبیشی می گوید که مایل است شفافیت بیشتری در مورد مصرف سوخت در این خودروهای بنزینی-الکتریکی PHEV مشاهده کند.
عرضه محدود است میتسوبیشی اوتلندر PHEV برای امسال فروخته شده است، اما این شرکت مطمئن است که سهام بیشتری در سال 2023 به دست خواهد آورد.
نسل دوم شاسیبلند متوسط بنزینی-الکتریکی در ماه آگوست وارد بازار شد و طیف خودروهای الکتریکی بسیار بهتری نسبت به نسل قبلی خود و فضای داخلی لو،تر و با قیمت بالاتر ارائه کرد.