میتسوبیشی برقی به عنوان یکی از 16 خودروی جدید تا سال 2028 تایید شده است
حیاتی ترین آنها نسل بعدی است تریتون، که همانطور که قبلاً ذکر کردیم به سادگی به ،وان “پیکاپ” فهرست شده است. ما می د،م که این دستگاه با نیسان ناوارا جدید دوقلو شده است و میتسوبیشی مهندسی این پروژه را رهبری می کند.
ما نمی د،م که آیا پیکاپ برقی میتسوبیشی یک نوع EV از نسل بعدی تریتون خواهد بود یا اینکه آیا یک مدل متمایز با زیربنای متفاوت خواهد بود.
ردیف پایینی شامل یک خودروی سواری جدید، موتور پیشفرض Delica Mini Kei و نسخه تولیدی XFC Concept است که به اعتقاد ما یک مدل بازار نوظهور مبتنی بر پلت فرم موجود میتسوبیشی است تا رنو-نیسان-میتسوبیشی. معماری.
جالب ترین آنها یک “وانت BEV” یا ute الکتریکی. شکل سایه دار آن در کنار نسخه سرپوشیده نسل بعدی تریتون قرار دارد که به سادگی به ،وان “پیکاپ” درج شده است.
در حالی که تریتون سرپوشیده چراغهای جلوی خود را روشن میکند و نشانهای از نور متمایز را نشان میدهد که در ع،های جاسوسی دیدهایم، لوله الکتریکی کاملاً پنهان است.
این احتمال وجود دارد که میتسوبیشی جدید میتسوبیشی برادر نسخه تولیدی نیسان Surf-Out مفهومی باشد که به نظر می رسد بر اساس پلت فرم خودروی سواری CMF-EV ساخته شده است. اگر اینطور باشد، بیشتر یک سبک زندگی در قالب فورد ماوریک و هیوندای سانتا کروز خواهد بود تا تریتون.
کانسپت نیسان Surf-Out
همچنین یک نسخه هیب، از افراد متحرک ذکر شده در بالا و همچنین یک پیشرانه هیب، برای موتور سه ردیفه Xpander که در بازارهای در حال توسعه به فروش می رسد وجود خواهد داشت.
ASX اروپایی با نشان مهندسی
در کنار تریتون یک “PPV” نیز وجود دارد که یک نمونه اولیه برای خودروهای سواری پیکاپ است، بنابراین احتمالاً نسل بعدی خواهد بود. پاجرو اسپورت.
یک شب میتسوبیشی از برنامه های مدل خود برای پنج سال آینده، که شامل 16 مدل یا نوع جدید است، رونمایی کرد. 9 تا از این خودروها دارای پیشرانه هیب، یا تمام برقی خواهند بود و مقصد برخی از آنها استرالیا است.
در تصویری که یک شبه منتشر شد، شکل اوت برقی و تریتون جدید متفاوت است. این ممکن است یک سرنخ باشد یا نباشد، بسته به اینکه افرادی که عرشه تصویر را تهیه می کنند طرف آن دانش هستند یا خیر.
خودروی الکتریکی جدید تنها خودروی برقی میتسوبیشی نیست که می تواند استرالیایی ها را مورد توجه قرار دهد. دیگری یک “اتحاد BEV” که در “محرک رشد” و “مناطق اهرمی” فروخته خواهد شد. اولی اصطلاح میتسوبیشی برای کشورهای آسه آن و اقیانوسیه، ی،ی استرالیا است.
ما همچنین نمی د،م که میتسوبیشی چه زم، قصد دارد خودروی برقی را عرضه کند، اما قبل از سال 2025 نخواهد بود، زیرا در اسلاید خودروهایی که قرار است تا آن سال عرضه می شود، حذف شود.
اطلاعات کمی در مورد “SUV 3 ردیفه” و حرکت دهنده مردم که ردیف بالایی را تکمیل میکند، اگرچه دومی ممکن است جایگزینی برای Delica D:5 فعلی باشد که از سال 2007 به فروش میرسد و بر اساس نسل دوم اوتلندر ساخته شده است.
در ردیف پایین یک کلت جدید وجود دارد که می د،م یک رنو کلیو تغییر یافته خواهد بود. در حالی که به نظر می رسد Colt یک مدل انحصاری یورو باشد، نسل بعدی ASX، یک رنو کپچر با جلوپنجره متفاوت، در “مناطق محرک رشد/اهرم” به فروش می رسد.
میتسوبیشی میگوید خودروهای برقی – ی،ی هیب،، پلاگین هیب، و خودروهای برقی کامل – 50 درصد از فروش جه، را تا سال 2030 و کل فروش را تا سال 2035 به خود اختصاص خواهند داد.
هر رویکردی که میتسوبیشی در پیش بگیرد، احتمالاً با نسخه نیسان همراه خواهد بود، زیرا پلتفرم های مش، و مهندسی مش، بخش بزرگی از چشم انداز احیا شده محصول میتسوبیشی پس از ،ید سهام کنترلی برند سه الماس در سال 2018 توسط نیسان است.
این گروه گسترده شامل آسیا، استرالیا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای ج،ی است. مشخص نیست که ASX مبتنی بر رنو در همه این مناطق فروخته خواهد شد یا فقط در چند منطقه.
در حالی که شکل ظاهری Alliance BEV به استرالیا چندان آشکار نیست، به نظر میرسد خودروی دیگر یک وسیله نقلیه کلیدی برای تکمیل دوقلوهای نیسان ،ورا/میتسوبیشی eK X است که در حال حاضر در ژاپن به فروش میرسند.
هفت خودرو با پیشرانه موتور احتراق داخلی (ICE) برنامه ریزی شده است.
دیگر مدلهای برقیشده میتسوبیشی که قصد دارد عرضه کند شامل نسخههای الکتریکی و هیب، «SUV 2 ردیفه» بینام است. هر دوی اینها همچنین برای “محرک رشد” و “مناطق اهرمی” در نظر گرفته شده اند، که به این م،ی است که می تواند در کارت های استرالیا باشد.