هر دو SUV نامزدهای احتمالی برای معرفی استرالیا هستند. چیزی نیست که بتو،م در مورد خودروی برقی کی که به ،وان بخشی از آ،ین نقشه راه محصول میتسوبیشی نیز مورد توجه قرار گرفته است، بگوییم.
طبق گفته میتسوبیشی، خودروهای هیب،، پلاگین هیب، و الکتریکی تا سال 2030 50 درصد و تا سال 2035 کل فروش آن را به خود اختصاص خواهند داد.
این به احتمال زیاد به جایی است که میتسوبیشی بیشتر خودروهای خود را به فروش می رساند. برخلاف همتایان خود در اتحاد، در حال حاضر بر آسیای ج، شرقی و استرالیا به ،وان بازارهای اصلی خود متمرکز شده است و آمریکای لاتین و آمریکای ج،ی را به ،وان بازارهای بالقوه رشد می بیند.
بر خلاف پاجرو اسپورت مبتنی بر یوتی، تصور میشود که این خودروی مرموز هفت نفره رقیب تویوتا کلوگر و مزدا CX-9 است و به طور بالقوه زیرساختهای خود را با نیسان پثفایندر به اشتراک میگذارد.
تریتون فعلی در سال 2019 بازسازی اساسی شد، اما در ابتدا در سال 2015 عرضه شد. مدل جدید بیشتر با نیسان ناوارا به اشتراک خواهد گذاشت، زیرا نیسان و میتسوبیشی به دنبال همکاری نزدیک تر در خودروهای نسل بعدی هستند.
میتسوبیشی متعهد شده است که در اولین قدم، قبل از عرضه طیف گسترده ای از خودروهای الکتریکی، آن را در بازارهای بیشتری در سطح جهان عرضه کند.
در بخش احتراق داخلی، مرتبط ترین خودروهایی که در آ،ین نقشه راه فاش شده اند، تریتون ute (به زودی) و “PPV” یا خودروی سواری پیکاپ مرتبط هستند که احتمالاً در حدود سال 2025 جایگزین پاجرو اسپورت فعلی خواهند شد.
برخلاف بازارهای توسعهیافتهتر، بسیاری از این مناطق هنوز با بنزین و گازوئیل ازدواج کردهاند و تضمینی برای داشتن زیرساختی برای پشتیب، از محدوده الکتریکی خالص در سال 2030 یا 2035 وجود ندارد.
گل سرسبد هیب، پلاگین سری فعلی میتسوبیشی در استرالیا، Outlander PHEV، پیشرو در حرکت از محدوده بنزینی و دیزلی به سمتی که انرژی الکتریکی را در کانون توجه قرار می دهد، خواهد بود.
میتسوبیشی موتورز آ،ین برندی است که تاریخ پایان تولید خودروهای بنزینی یا گازوئیلی را تعیین کرده است.
این شرکت قصد دارد یک خودروی الکتریکی را به ،وان بخشی از محدوده خود به همراه یک SUV دو ردیفه برقی و یک “Alliance BEV” جدید ساخته شده بر روی پایه های مش، با رنو و نیسان خود ارائه دهد.
این رویکردی متفاوت از رویکردی است که بسیاری از خودروسازان جهان در پیش گرفتهاند، که پایان احتراق داخلی را در تاریخ مشابهی قطعی کردهاند.
یک SUV هیب، دو ردیفه در سال های 2023 یا 2024 همراه با هاچ بک شهری جدید کلت بر اساس رنو کلیو وارد بازار می شود. قبلاً شاهد جایگزینی میتسوبیشی ASX در اروپا با یک رنو کپچر تغییر یافته بودیم، اما چشمانداز جه، آن چندان روشن نیست.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/mitsubi،-will-sell-only-hybrids-and-evs-by-2035
مشخص نیست که ute چه شکلی خواهد داشت. خودرویی که در زیر یک برگه در نقشه راه محصول پنهان شده است، با طرح تریتون در نمایش متفاوت است، که نشان می دهد خودروی برقی می تواند نسخه میتسوبیشی نیسان سرف-آوت کانسپت باشد که قبلا در سال 2023 دیدیم.
همچنین یک SUV جدید سه ردیفه برای سال 2024 یا 2025 در دست ساخت است.