میتسوبیشی میگوید PHEVها دروازهای مهم برای پذیرش گستردهتر خودروهای تمام الکتریکی (EVs) در بازار استرالیا هستند.
هیب،های پلاگین ظرفیت روزانه خودروهای الکتریکی را با پشتیبان موتور احتراقی-ژنراتور برای سفرهای طول،تر ارائه میکنند، در حالی که باتری داخلی شارژ خودرو به شبکه را تسهیل میکند و از نظر تئوری میتواند ابزارها و سایر تج،ات را در داخل هواپیما برقی کند.
میتسوبیشی استراتژی پلاگین هیب، اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی را رهبری می کند، بنابراین این احتمال وجود دارد که هر فناوری هیب، پلاگین توسعه یافته برای تریتون به نیسان ناوارا منتقل شود، که پلتفرمی با تریتون برای بعدی خود دارد. نسل.
هوندا سان تایید کرد: فناوریها، فناوریهای هیب، بسیار زیادی وجود دارد و مفهوم ما اساساً مبتنی بر سیستم PHEV است، ما میتو،م آن را تغییر دهیم تا هیب، شود، بنابراین بسیار متفاوت از مثلا تویوتا یا سایر برندهای اروپایی است. .
بیشتر: 2023 میتسوبیشی تریتون، آنچه ما می د،م
“این از روز اول در طرح تریتون در دست بررسی بوده است.”
هوندا سان ادامه داد که میتسوبیشی در حال حاضر در حال مطالعه است که کدام برنامه برای تریتون بهتر کار می کند – به م،ی PHEV کامل یا یک هیبرید معمولی با استفاده از قطعات مشابه اما با باتری کوچکتر.
برقی شدن یک خودروی پیکاپ سوال بسیار جالبی است.
یکی از بزرگترین چالشهای پیادهسازی پیشرانه هیب، پلاگین برای یک کابین دو کابین، اضافه وزن باتریها و موتورها به کل جرم خودرو است.
«اما، پلاگین [hybrid] EV برای رده شاسیبلند یا کامیون بهتر است و شاید مبتنی بر هیب، باشد… اجزای اصلی [for a truck] می تواند از هر دو PHEV یا هیب، استفاده کند.
صحبت ، با CarExpert در رونمایی اخیر میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیب،، مهندس ارشد اوتلندر کنتارو هوندا به ما تکرار کرد که در حال حاضر همه چیز برای نسل بعدی تریتون روی میز است – نسخه دیزلی آن در اوایل سال 2023 به نمایش در خواهد آمد.
بیشتر: میتسوبیشی تریتون 2023، آنچه می د،م
بیشتر: نقش استرالیا در توسعه میتسوبیشی تریتون 2023
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/mitsubi،-triton-next-gen-could-use-outlander-plug-in-hybrid-tech
هوندا سان گفت: «استراتژی یا مفهوم ما در مورد PHEV برای SUV های بخش C یا D و شاید برای خودروهای کوچک خوب است.
او گفت: «معلوم است که در طول این دهه، در طول این دهه همه اشکال برقرس، وجود خواهد داشت، فقط این موضوع است که چه شکلی به خود میگیرد و چه زم، اتفاق میافتد.
هر کیلوگرمی که به کل جرم اضافه میشود، میتواند بر همه چیز، از جابجایی تا یدککشی و ظرفیت حمل بار تأثیر بگذارد، بنابراین هر شانسی وجود دارد که برندها قبل از اینکه عمیقاً به فناوری خودروهای برقی یا هیب، پلاگین بپردازند، مسیر فناوری هیب، یا هیب، ملایم را طی کنند. .
آقای تامسون افزود: «گروههای کاربری مختلف میتوانند از آن استفاده کنند، اما برای سایر گروههای کاربری ممکن است یک نقطه ضعف باشد، به ویژه با توجه به پایگاه مشتری و توزیع ،یداران از طریق استرالیا».
فورد قبلاً نسخه هیب، رنجر را تأیید کرده است، در حالی که میتسوبیشی متمرکز بر PHEV قبلاً به همین ترتیب اشاره کرده است و گفته است که یک تریتون پلاگین ممکن است به ویژه برای مشاغل حومه شهر خوب عمل کند.
با رونق بخش خودروهای دو کابین در استرالیا و تهدید فروش احتراق داخلی در خارج از کشور در دهه آینده، برندهای خودرو به دنبال فناوری های پایدار برای ادامه فعالیت بخش های تجاری هستند.
نظرات هوندا سان به دنبال نظرات اوون تامسون، رئیس استراتژی محصول میتسوبیشی استرالیا است که با CarExpert اوا، سال گذشته