میتسوبیشی رالیارت بازگشته است و ممکن است نوید خوبی برای تریتون بعدی باشد

آقای یوتا گفت: «برای اینکه در میان رقبای با حجم موتورهای بزرگ‌تر پیروز شوم، روی کاهش کامل اشتباهات و تکمیل هر گوشه و مرحله با دقت تمرکز کردم.

علاوه بر اینکه یک ابزار تبلیغاتی خوب است، برای تریتون کاملاً جدید که در سال 2023 عرضه می شود نیز نوید خوبی دارد – زیرا شکی نیست که رویدادهایی مانند این بستر آزمایشی عالی برای بهبود عملکرد هستند.

  • میتسوبیشی رالیارت بازگشته است و ممکن است نوید خوبی برای تریتون بعدی باشد

Chayapon Yotha راننده تایلندی و پیراپونگ Sombutwong راننده تایلندی رالی طاقت‌فرسا آسیایی کراس کانتری 2022 را پس از شش روز رقابت رقابتی، به ،وان اولین پایان دادند و شش مرحله را در زمان 8:22.42 به پایان رساندند.

میتسوبیشی موتورز به شدت مشغول آزمایش در مراحل پای، نسل بعدی خود است تریتون/L200 ute، با رونمایی مورد انتظار قبل از پایان سال مالی جاری ژاپن در مارس 2023.

مدیر تیم هیروشی ماسوکا گفت که از عملکرد تیم خوشحال است، زیرا میتسوبیشی با نام رالیارت به ورزش موتوری بازگشت.

بیشتر: 2023 میتسوبیشی تریتون – آنچه ما می د،م




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/mitsubi،-ralliart-is-back-and-it-may-،e-well-for-the-next-triton

سیستم تعلیق خودروی رالی جدید است، در حالی که دیفرانسیل‌های لغزش محدود جلو و عقب، ،تیک‌های آفرود با قطر بزرگ‌تر و رینگ‌های آلیاژی سبک وزن نیز اضافه شده‌اند.

ما توانستیم در این رالی به نتایج خوبی دست یابیم زیرا عملکرد هندلینگ عالی تریتون دارد. کنترل آن بسیار آسان بود و به من این امکان را می‌داد که در هر شرایط سطح جاده – آسفالت، سنگریزه یا گل، خط را همانطور که در نظر داشتم دنبال کنم.

  • میتسوبیشی رالیارت بازگشته است و ممکن است نوید خوبی برای تریتون بعدی باشد

این خودرو بر اساس مدل مشخصات تایلندی ساخته شده است، اگرچه کاپوت خودرو، درهای جلو و عقب، فضای داخلی و سایر ،مت‌های خودرو سبک‌تر شده‌اند، در حالی که بدنه با رول کیج و محافظ‌ها تقویت شده است.

با این حال، میتسوبیشی رالیارت تریتون AXCR که تا حدی سهام است، اولین پیروزی را در رالی کراس کانتری آسیا در سال 2022 به دست آورد.

نسل بعدی تریتون

خودروی رالی تریتون به ،وان خودروی رالی گروه T1 FIA (نمونه خودروی کراس کانتری) طبقه بندی می شود.

  • میتسوبیشی رالیارت بازگشته است و ممکن است نوید خوبی برای تریتون بعدی باشد

این مدل جدید بزرگ‌تر، فضای داخلی بسیار مدرن‌تری، موتور دیزلی نسل جدید ارائه می‌دهد و در نهایت باید از تخصص میتسوبیشی در فناوری هیب، پلاگین (PHEV) استفاده کند.

به ،وان یکی از پرفروش ترین خودروهای استرالیا، تریتون جدید به شدت در بازار محلی مورد توجه است.

او گفت: “این اولین تلاش ما برای بازگشت به صحنه موتوراسپرت تحت نام RALLIART بود و رالی بسیار مهمی برای میتسوبیشی موتورز بود.”

اما همچنان 133 کیلووات و 430 نیوتن متر مانند تریتون جاده ای تولید می کند و از گیرب، شش سرعته دستی و سیستم Super Select II 4WD استفاده می کند.

  • میتسوبیشی رالیارت بازگشته است و ممکن است نوید خوبی برای تریتون بعدی باشد

تنظیم موتور 2.4 لیتری توربو دیزل آشنا با تمرکز بر کاهش کاهش اصطکاک و وزن، و بهبود پاسخگویی در محدوده سرعت متوسط.

مشخصات میتسوبیشی رالیارت تریتون AXCR

  • موتور: 4N15 نوع چهار سیلندر توربو دیزل
  • تزریق کننده ی سوخت: تزریق کامن ریل فشار بالا
  • جابه جایی: 2442 سی سی
  • توان (حدا،ر): 133 کیلو وات
  • گشتاور (حدا،ر): 430 نیوتن متر
  • انتقال: شش سرعته دستی
  • سیستم 4WD: Super Select 4WD-II
  • دیفرانسیل: CUSCO جلو و عقب LSD
  • سیستم تعلیق جلو: استخوان دوبل مستقل با فنرهای مارپیچ
  • سیستم تعلیق عقب: چشمه های برگ
  • کمک فنر: دمپرهای جلو و عقب قابل تنظیم CUSCO
  • فرمان: قفسه و پینیون با کمک برق
  • ترمز: دیسک های تهویه شده جلو و عقب با کالیپرهای 4 پیستونی
  • چرخ ها: چرخ های آلیاژی آلومینیومی WORK (17 اینچ x 8J)
  • ،تیک ماشین: Yokohama GEOLANDAR M/T G003 (265/70R17)
  • پانل ها: کاپوت فیبر کربنی، پانل درهای جلو و عقب
  • میتسوبیشی رالیارت بازگشته است و ممکن است نوید خوبی برای تریتون بعدی باشد
  • میتسوبیشی رالیارت بازگشته است و ممکن است نوید خوبی برای تریتون بعدی باشد
    هنرمند: جاش برنز
یک تصویر جاسوسی، و رندر دیجیتالی ما که نشان می‌دهد MY23 Triton چه شکلی است.

نام تجاری رالی آرت میتسوبیشی برای هر ،ی که عاشق مسابقات رالی جه، دهه 90 است، نام آشناست، اما مدتی است که این نام تجاری تا حد زیادی غیرفعال بوده است.