بیشتر: بررسی میتسوبیشی اوتلندر PHEV 2022
میتسوبیشی مشتاق تست های دقیق تر مصرف سوخت PHEV است
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/mitsubi،-keen-on-more-accurate-phev-fuel-economy-tests
این رقم 1.5 لیتر در 100 کیلومتر دور از انتظار نیست، زیرا ا،ر PHEV های موجود در قیمت 2.0 لیتر در 100 کیلومتر تحت دستورالعمل های رسمی در همان پروتکل های تست چرخشی قرار دارند.
تیم کلارک، مدیر استراتژی حرکت الکترونیکی میتسوبیشی موتورز استرالیا، این هفته گفت که امیدوار است راهنمای خودروهای سبز ،ت این رقم را برای همه PHEV ها تبلیغ کند «تا مشتری بتواند تصمیمی آگاهانه بگیرد».
راندمان کلی Outlander PHEV طبق تست استاندارد ADR 81/02 1.5 لیتر در 100 کیلومتر است – بیش از سه برابر بهتر از تویوتا RAV4 هیب، (غیر پلاگین).
این به م،ای انتشار گسترده تر عملکرد مصرف سوخت یک PHEV با وضعیت شارژ باتری صفر (نمایش داده شده)، و همچنین مصرف آن با باتری در حال استفاده است.
او افزود: «اهمیت این اعداد همین است.
محدوده رانندگی ،یبی برای Outlander PHEV که با باتری کامل 20 کیلووات ساعتی و م،ن سوخت کامل 56 لیتری شروع می شود، باید 850 کیلومتر را فرا گیرد.
این رقم بسیار دقیقتر و منع،کننده آن چیزی است که ممکن است در یک رانندگی طول،تر به دست آورید، یا اگر شب قبل فراموش کرده باشید (یا نتوانستید) شارژ کنید، میتو،د انتظار داشته باشید.
اما به اعتبار خود، Mitubi، در مورد این واقعیت که مصرف سوخت مورد انتظار Outlander PHEV در صورت شروع بدون مسافت پیموده شده مشخص شده باتری، در واقع 6.7 لیتر در 100 کیلومتر است.
این رقم نشان دهنده این واقعیت است که وقتی شارژ قابل استفاده باتری 20 کیلووات ساعتی تمام می شود، به هیب، معمولی باز می گردد و باید وزن اضافی بسته را تحمل کند.
میتسوبیشی استرالیاپیشرو در خودروهای پلاگین هیب، (PHEV)، میگوید که مایل است شفافیت بیشتری در مورد مصرف سوخت در این خودروهای بنزینی-الکتریکی مشاهده کند.
این رقم، برد 84 کیلومتری PHEV اوتلندر (NEDC) را که فقط برقی است از باتری 20 کیلووات ساعتی آن در نظر می گیرد، به همین دلیل است که در یک چرخه تست کوتاه تر، سوخت بسیار کمی مصرف می کند.