راهاندازی سیستم تعلیق جلو دارای دوشاخههای تلسکوپی USD است که برخلاف چنگالهای تلسکوپی RSU (سمت راست به بالا) در Interceptor 650. این امر باعث میشود که در نحوه کنترل آن، ورزشکاری باشد. امیدواریم که این ها همان چنگال های Super Meteor 650 با سفر کمتر نباشند. سیستم تعلیق عقب هنوز هم شوکر دوقلو است. اینها با مواردی که در Interceptor 650 با یک محفظه گاز خارجی یافت می شوند متفاوت هستند.
پیش از این تصور میشد که Scram 650 باشد، احتمالاً در زمان راهاندازی به آن Interceptor Bear 650 میگویند. این نام در سبد محصولات رویال انفیلد منطقی است زیرا برای شروع بر اساس یک Interceptor 650 است. علامت تجاری یک نام اغلب یک دردسر است. رویال انفیلد Interceptor 650 را در ایالات متحده به ،وان Int 650 فروخت زیرا هوندا دارای علامت تجاری نام Interceptor در آنجا است.
گیرب، 6 سرعته، کلاچ لغزشی و کمکی، رینگ های سیمی، صفحه نمایش تریپر اختیاری با اتصال بلوتوث و ناوبری گام به گام از ویژگی های قابل توجه هستند. صحبت از قیمت های Interceptor Bear 650، روپیه. 3.5 تا 3.7 lakh باید آن را پیشنهاد جالبی کند.
این موتور سیکلت اسکرامب، آینده مشتق شده از Interceptor 650 است. قاطرهای آزمایشی هم در هند و هم در خارج از کشور چندین بار ظاهر شده اند. از همان قاب، م،ن سوخت و حتی موتورش استفاده می کند. چیزی که Scrambler متفاوت است، سیستم تعلیق و اگزوز ارتقا یافته است.
این نام تجاری “Interceptor Bear 650” در نیوزلند و “Royal Enfield Interceptor Bear 650” در هند و استرالیا است. نام ،س به م،ای چیزی است که در جنگل زندگی می کند. بنابراین، یک آفرود از نوع. اما این نام نیز دارای 650 است و مشاهده قاطر آزمایشی هیمالیا 650 هنوز صفر است. بنابراین، این می تواند یک Scrambler باشد که قبلاً چندین بار آزمایش شده است.
RE Scram 650 ممکن است نام رهگیر Bear 650 را دریافت کند
راه اندازی تک اگزوز می تواند Interceptor BEAR 650 آینده را به سبک ترین RE 650cc تبدیل کند.
سایر تغییرات با Interceptor Bear 650 (به باور RE Scram 650) چراغ های عقب LED دایره ای، چراغ های جلو LED، ،تیک های طرح بلوک و نه چیزهای دیگر است. موتور 648 سی سی دوقلوی موازی هوا/روغن خنک کننده 47 ، بخار قدرت و 52 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. رویال انفیلد ممکن است این موتور را بر روی Scrambler متفاوت تنظیم کند تا شخصیت کمی متفاوت ایجاد کند.
رویال انفیلد در حال حاضر حدود 13 موتورسیکلت را برای عرضه در نظر گرفته است. این شرکت در حال آماده سازی برای آینده ای پر عمل است. آنها با یک تأسیسات کاملاً جدید تولید را افزایش خواهند داد. در مجموع شش موتورسیکلت 650 سی سی در دست ساخت هستند که از این میان، رویال انفیلد اخیراً نامی برای یکی از آنها ثبت کرده است.
ساب فریم عقب تغییر کرده و کمی به سمت بالا متمایل شده است. تغییر اصلی در اگزوز یک طرفه آن است. همانطور که از یک اسکرامب، معمولی انتظار می رود، این تنظیم بالا نیست. یک هدر اگزوز جدید و همچنین مسیریابی هر دو کانال در یک لوله وجود دارد. یک اگزوز کمتر باعث کاهش وزن کلی می شود. این به طور بالقوه می تواند سبک ترین عرضه 650 سی سی رویال انفیلد تا به امروز باشد.