بیشتر: ریماک نورا فاش کرد
بیشتر: Rimac Nevera سریعترین خودروی الکتریکی جهان میشود
نقد Rimac Nevera 2023 | CarExpert
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-reviews/2023-rimac-nevera-review
یک وان فیبر کربن سفارشی در زیر وجود دارد که یک بسته باتری بزرگ H شکل را در خود جای میدهد، اما ریماک همه آن را خودش طراحی کرده است، بنابراین باتری به گونهای بستهبندی شده است که به راننده و سرنشین اجازه میدهد در ماشین کمتر بنشینند.
آن را بخشی از آغاز باشکوه این شرکت در نظر بگیرید، و قیمت آن در مقایسه با بسیاری از سوپراسپرت های قدیمی موجود در بازار چندان دیوانه کننده به نظر نمی رسد.
به طور طبیعی، مشتریان می توانند انتخاب کنند که تا آنجایی که بودجه آنها افزایش می یابد، آن را به سلیقه خود اصلاح و تج، کنند.
با این حال، به طرز دلگرمکنندهای، میتوان از امکانات کنترل پرتاب در هر زمان، بدون گرم ، از قبل بسته باتری یا هر چیز دیگری استفاده کرد – و بیش از 1000 کیلووات هنوز در دسترس است حتی زم، که باتری 30 درصد شارژ است.
قیمت ریماک نورا چقدر است؟
در مورد سریعتر، باتری انرژی را به چهار موتور الکتریکی ارسال می کند، دو موتور در جلو و دو در عقب، که همه به طور مستقل کنترل می شوند.
فقط 150 نمونه ریماک ساخته خواهد شد و هنوز جایگاه های تولید در آن موجود است. برای اینکه ببینیم این همه هیاهو برای چیست، قبل از اینکه سوار Nevera برای رانندگی در جاده و مسیر شویم، برای یک تور کارخانه به زاگرب سفر کردیم.
Rimac حتی به ما اجازه می دهد از حالت دریفت دیوانه کننده برای ذوب چند ،تیک استفاده کنیم.
سخت افزار ADAS
- 13 دوربین
- 6 رادار
- 12 حسگر اولتراسونیک
شاسی و ساختار
- مونوکوک فیبر کربن
- سقف فیبر کربن ،بانده شده
- زیر فریم عقب فیبر کربن
- فیبر کربن، ساختارهای تصادفی آلومینیومی
- ترمزهای الکترو هیدرولیک
- عملکرد ترمز با سیم
- ش،تن مخلوط ،
- شبیه ساز احساس پدال
- ترمزهای 6 پیستونی 390 میلی متری (جلو و عقب)
حدا،ر توان به صورت ذکر شده است 1408 کیلو وات، پشتیب، شده توسط 1740 نیوتن متر از گشتاور ریماک قصد داشت از یک گیرب، دو سرعته استفاده کند، تکنیکی که در پورشه تایکان استفاده می شود، اما در عوض موتورهای خود و عملکرد آنها را برای استفاده از جعبه دنده های تک سرعته طراحی کرد.
در جادههای سریعتر، اما مرطوبتر، این امر تقویت میشود زیرا لغزش کمی عقب به وضوح به راننده منتقل میشود و اصلاح آن آسان است.
آیرودینامیک
- ،اصر فعال
- کاپوت
- فلاپ زیر بدنه جلو
- دیفیوزر عقب
- بال عقب
تفاوت محسوسی بین این سه وجود دارد، زیرا سیستم های فرمان با سیم و ترمز به سیم، آیرودینامیک، ارتفاع سواری، میرایی، پاسخ دریچه گاز و ت،یم گشتاور جلو به عقب همگی تنظیم می شوند. سیستم بردار گشتاور اختصاصی همه این ،اصر را می توان توسط درایور تغییر داده و در یکی از دو حالت سفارشی نیز ذخیره کرد.
کلید وسعت گسترده توانایی Nevera، میرایی تطبیقی و تنظیم فعال ارتفاع سواری است. با این حال، تعداد زیادی از سیستمهای فرعی وجود دارد که با توجه به حالت رانندگی انتخابشده بهینهسازی شدهاند.
تمامی خودروها با فرمان چپ ساخته خواهند شد. همانطور که قبلا ذکر شد، سقف تولید 150 دستگاه در سراسر جهان است.
وقتی به مدار می رویم و حالت های Track و Drift را امتحان می کنیم، این هیجان چند پله افزایش می یابد. مورد دوم ،انه است و در صورت داشتن فضا و تمایل، به طرز خندهداری آب ، ،تیکها را در ابری از دود آسان میکند.
این خودرو دارای چهار موتور الکتریکی است که به کوپه لولهدار کربنی عملکرد کافی میدهد تا ریماک ادعا کند که Nevera سریعترین خودروی الکتریکی در جهان است.
جالب اینجاست که ریماک فقط از موتورهای عقب برای این ترفند استفاده نمیکند، بلکه به صورت انتخابی انرژی را به موتورهای جلو نیز میفرستد و به راننده اجازه میدهد بدون تلاش بیش از حد، مانند یک حقالعاده دریفت به نظر برسد.
در حالی که Nevera بدون شک به مجموعه اعداد عملکردی بزرگتر خود عمل می کند، حتی خاص تر از آن است که آنها بیان می کنند.
در جاده، راننده از بین Range (برای حدا،ر بهره وری)، کروز برای رانندگی در مسافت های طول، در راحتی و اسپرت برای تمرکز و واکنش بسیار بیشتر انتخاب می کند.
در زیر صفحه نمایش لمسی مرکزی مجموعه ای از دکمه های فیزیکی جامد وجود دارد، در حالی که Rimac به حق به کنترل های ساقه بیرون زده بزرگ خود می بالد که می توانند فشار داده شوند، کشیده شوند یا بچرخند تا به راننده امکان انتخاب از بین حالت های رانندگی بی شمار را بدهد.
مسیرهای مستقیم با هر طولی را در مدت زمان خندهداری میبلعد، بنابراین چند دور طول میکشد تا مغز شما به عقب برسد و متوجه شود که باید کمی زودتر ترمز را شروع کنید. اما Nevera نیز کاملا بخشنده است و ترمزها در این محیط عالی هستند.
برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید
با وجود این، و سقف بسیار کم، ورود و ،وج توسط درهای پروانه ای که بخشی از سقف و رکاب های جانبی را در خود جای داده اند، آسان می شود.
این یک ماشین الکتریکی است که می خواهید در یک پیست از آن استفاده کنید، مطمئناً.
برای متقاعد ، ما، شرکت به ما اجازه داد ماشین را در یک بزرگراه شلوغ بر،م، سپس در یک جاده عقبی تنگ و پرپیچ و خم با سطحی چرب، و در نهایت از یک شهر کوچک قبل از رسیدن به یک مسیر آزمایشی عبور کنیم تا واقعاً ماشین را به محدودیتهای خود برس،م.
هر کدام که علاقه شما را به خود جلب کند، کابین Nevera با تابلوهای سفارشی تزیین شده است – حتی نرم افزار اطلاعات سرگرمی نیز یک ساخته داخلی است.
اگرچه دومی نیز یک هایپرکار الکتریکی بود، اما این دو مدل هیچ چیز مش،ی ندارند، زیرا Nevera از ابتدا به ،وان یک خودروی جدید با تقریباً تمام اجزای سازنده در داخل ساخته شد.
Rimac شارژر داخلی AC خود را طراحی کرد، در حالی که Nevera را با قابلیت شارژ مستقیم DC تا 500 کیلو وات – ی،ی سریعتر از هر شارژر EV استرالیایی که در حال حاضر می تواند مدیریت کند، اعطا کرده است.
Nevera حتی اگر بخواهید آن را به سرعت در مسیر بدون قایق نمایشی بر،د، تأثیرگذارتر است. سیستم بردار گشتاور هر چهار موتور را در صورت ،وم به کار می گیرد تا ماشین را در جهتی که راننده در نظر گرفته است نشان دهد و با این حال، به نوعی هنوز احساس درگیر شدن دارد و گویی شما بخشی از این فرآیند هستید.
با همه اینها، عملکرد Nevera به جای تسلط بر تجربه، بدون دردسر است. در نرم ترین حالت خود، سیستم تعلیق همچنان محکم است، اما خودرو با سطح حرکت می کند، بنابراین در بزرگراه ناراحت کننده نیست.
برداشت CarExpert در مورد Rimac Nevera
ترمزها در سرعت های ترافیکی روزمره کمی عجیب به نظر می رسند، اما فرمان زنده و به ظاهر پر از اطلاعات است. اگرچه Nevera برای رانندگی شهری کمی بیش از حد عریض است، اما دید خوب است، بنابراین به راننده اعتماد به نفس برای استفاده از خودرو می دهد.
،تیک
- میشلین پایلوت اسپورت 4S
- جلو 275/35 R20
- 315,35 R20 عقب
این یکی از پیشرفته ترین خودروهای جهان است که توسط یک شرکت کروات ساخته شده است که چهره تازه و نوآوری دارد. مطمئناً به طرز وحشتناکی گران است، و چند مورد عجیب و غریب برای عادت ، وجود دارد، اما به همان اندازه، مشابه آن در بازار بسیار کم است.
همانطور که از یک هایپرکار گران قیمت دیوانه وار امیدوار هستید، حتی ورود به Nevera نیز یک تجربه است.
ما شکی نداریم که Rimac آینده روشنی در پیش دارد – امیدواریم که در نهایت راه خود را به استرالیا باز کند.
علیرغم ارقام جذاب و صورتحساب هایپرخودرو، ریماک قاطعانه معتقد است که Nevera برای ایفای نقش یک خودروی GT نیز ساخته شده است.
سخت افزار ADAS
- 13 دوربین
- 6 رادار
- 12 حسگر اولتراسونیک
شاسی و ساختار
- مونوکوک فیبر کربن
- سقف فیبر کربن ،بانده شده
- زیر فریم عقب فیبر کربن
- فیبر کربن، ساختارهای تصادفی آلومینیومی
- ترمزهای الکترو هیدرولیک
- عملکرد ترمز با سیم
- ش،تن مخلوط ،
- شبیه ساز احساس پدال
- ترمزهای 6 پیستونی 390 میلی متری (جلو و عقب)
حدا،ر توان به صورت ذکر شده است 1408 کیلو وات، پشتیب، شده توسط 1740 نیوتن متر از گشتاور ریماک قصد داشت از یک گیرب، دو سرعته استفاده کند، تکنیکی که در پورشه تایکان استفاده می شود، اما در عوض موتورهای خود و عملکرد آنها را برای استفاده از جعبه دنده های تک سرعته طراحی کرد.
در جادههای سریعتر، اما مرطوبتر، این امر تقویت میشود زیرا لغزش کمی عقب به وضوح به راننده منتقل میشود و اصلاح آن آسان است.
آیرودینامیک
- ،اصر فعال
- کاپوت
- فلاپ زیر بدنه جلو
- دیفیوزر عقب
- بال عقب
تفاوت محسوسی بین این سه وجود دارد، زیرا سیستم های فرمان با سیم و ترمز به سیم، آیرودینامیک، ارتفاع سواری، میرایی، پاسخ دریچه گاز و ت،یم گشتاور جلو به عقب همگی تنظیم می شوند. سیستم بردار گشتاور اختصاصی همه این ،اصر را می توان توسط درایور تغییر داده و در یکی از دو حالت سفارشی نیز ذخیره کرد.
کلید وسعت گسترده توانایی Nevera، میرایی تطبیقی و تنظیم فعال ارتفاع سواری است. با این حال، تعداد زیادی از سیستمهای فرعی وجود دارد که با توجه به حالت رانندگی انتخابشده بهینهسازی شدهاند.
تمامی خودروها با فرمان چپ ساخته خواهند شد. همانطور که قبلا ذکر شد، سقف تولید 150 دستگاه در سراسر جهان است.
وقتی به مدار می رویم و حالت های Track و Drift را امتحان می کنیم، این هیجان چند پله افزایش می یابد. مورد دوم ،انه است و در صورت داشتن فضا و تمایل، به طرز خندهداری آب ، ،تیکها را در ابری از دود آسان میکند.
این خودرو دارای چهار موتور الکتریکی است که به کوپه لولهدار کربنی عملکرد کافی میدهد تا ریماک ادعا کند که Nevera سریعترین خودروی الکتریکی در جهان است.
جالب اینجاست که ریماک فقط از موتورهای عقب برای این ترفند استفاده نمیکند، بلکه به صورت انتخابی انرژی را به موتورهای جلو نیز میفرستد و به راننده اجازه میدهد بدون تلاش بیش از حد، مانند یک حقالعاده دریفت به نظر برسد.
در حالی که Nevera بدون شک به مجموعه اعداد عملکردی بزرگتر خود عمل می کند، حتی خاص تر از آن است که آنها بیان می کنند.
در جاده، راننده از بین Range (برای حدا،ر بهره وری)، کروز برای رانندگی در مسافت های طول، در راحتی و اسپرت برای تمرکز و واکنش بسیار بیشتر انتخاب می کند.
در زیر صفحه نمایش لمسی مرکزی مجموعه ای از دکمه های فیزیکی جامد وجود دارد، در حالی که Rimac به حق به کنترل های ساقه بیرون زده بزرگ خود می بالد که می توانند فشار داده شوند، کشیده شوند یا بچرخند تا به راننده امکان انتخاب از بین حالت های رانندگی بی شمار را بدهد.
مسیرهای مستقیم با هر طولی را در مدت زمان خندهداری میبلعد، بنابراین چند دور طول میکشد تا مغز شما به عقب برسد و متوجه شود که باید کمی زودتر ترمز را شروع کنید. اما Nevera نیز کاملا بخشنده است و ترمزها در این محیط عالی هستند.
برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید
با وجود این، و سقف بسیار کم، ورود و ،وج توسط درهای پروانه ای که بخشی از سقف و رکاب های جانبی را در خود جای داده اند، آسان می شود.
این یک ماشین الکتریکی است که می خواهید در یک پیست از آن استفاده کنید، مطمئناً.
برای متقاعد ، ما، شرکت به ما اجازه داد ماشین را در یک بزرگراه شلوغ بر،م، سپس در یک جاده عقبی تنگ و پرپیچ و خم با سطحی چرب، و در نهایت از یک شهر کوچک قبل از رسیدن به یک مسیر آزمایشی عبور کنیم تا واقعاً ماشین را به محدودیتهای خود برس،م.
هر کدام که علاقه شما را به خود جلب کند، کابین Nevera با تابلوهای سفارشی تزیین شده است – حتی نرم افزار اطلاعات سرگرمی نیز یک ساخته داخلی است.
اگرچه دومی نیز یک هایپرکار الکتریکی بود، اما این دو مدل هیچ چیز مش،ی ندارند، زیرا Nevera از ابتدا به ،وان یک خودروی جدید با تقریباً تمام اجزای سازنده در داخل ساخته شد.
Rimac شارژر داخلی AC خود را طراحی کرد، در حالی که Nevera را با قابلیت شارژ مستقیم DC تا 500 کیلو وات – ی،ی سریعتر از هر شارژر EV استرالیایی که در حال حاضر می تواند مدیریت کند، اعطا کرده است.
Nevera حتی اگر بخواهید آن را به سرعت در مسیر بدون قایق نمایشی بر،د، تأثیرگذارتر است. سیستم بردار گشتاور هر چهار موتور را در صورت ،وم به کار می گیرد تا ماشین را در جهتی که راننده در نظر گرفته است نشان دهد و با این حال، به نوعی هنوز احساس درگیر شدن دارد و گویی شما بخشی از این فرآیند هستید.
با همه اینها، عملکرد Nevera به جای تسلط بر تجربه، بدون دردسر است. در نرم ترین حالت خود، سیستم تعلیق همچنان محکم است، اما خودرو با سطح حرکت می کند، بنابراین در بزرگراه ناراحت کننده نیست.
برداشت CarExpert در مورد Rimac Nevera
ترمزها در سرعت های ترافیکی روزمره کمی عجیب به نظر می رسند، اما فرمان زنده و به ظاهر پر از اطلاعات است. اگرچه Nevera برای رانندگی شهری کمی بیش از حد عریض است، اما دید خوب است، بنابراین به راننده اعتماد به نفس برای استفاده از خودرو می دهد.
،تیک
- میشلین پایلوت اسپورت 4S
- جلو 275/35 R20
- 315,35 R20 عقب
این یکی از پیشرفته ترین خودروهای جهان است که توسط یک شرکت کروات ساخته شده است که چهره تازه و نوآوری دارد. مطمئناً به طرز وحشتناکی گران است، و چند مورد عجیب و غریب برای عادت ، وجود دارد، اما به همان اندازه، مشابه آن در بازار بسیار کم است.
همانطور که از یک هایپرکار گران قیمت دیوانه وار امیدوار هستید، حتی ورود به Nevera نیز یک تجربه است.
ما شکی نداریم که Rimac آینده روشنی در پیش دارد – امیدواریم که در نهایت راه خود را به استرالیا باز کند.
علیرغم ارقام جذاب و صورتحساب هایپرخودرو، ریماک قاطعانه معتقد است که Nevera برای ایفای نقش یک خودروی GT نیز ساخته شده است.
وقتی به مدار می رویم و حالت های Track و Drift را امتحان می کنیم، این هیجان چند پله افزایش می یابد. مورد دوم ،انه است و در صورت داشتن فضا و تمایل، به طرز خندهداری آب ، ،تیکها را در ابری از دود آسان میکند.
این خودرو دارای چهار موتور الکتریکی است که به کوپه لولهدار کربنی عملکرد کافی میدهد تا ریماک ادعا کند که Nevera سریعترین خودروی الکتریکی در جهان است.
جالب اینجاست که ریماک فقط از موتورهای عقب برای این ترفند استفاده نمیکند، بلکه به صورت انتخابی انرژی را به موتورهای جلو نیز میفرستد و به راننده اجازه میدهد بدون تلاش بیش از حد، مانند یک حقالعاده دریفت به نظر برسد.
در حالی که Nevera بدون شک به مجموعه اعداد عملکردی بزرگتر خود عمل می کند، حتی خاص تر از آن است که آنها بیان می کنند.
در جاده، راننده از بین Range (برای حدا،ر بهره وری)، کروز برای رانندگی در مسافت های طول، در راحتی و اسپرت برای تمرکز و واکنش بسیار بیشتر انتخاب می کند.
در زیر صفحه نمایش لمسی مرکزی مجموعه ای از دکمه های فیزیکی جامد وجود دارد، در حالی که Rimac به حق به کنترل های ساقه بیرون زده بزرگ خود می بالد که می توانند فشار داده شوند، کشیده شوند یا بچرخند تا به راننده امکان انتخاب از بین حالت های رانندگی بی شمار را بدهد.
مسیرهای مستقیم با هر طولی را در مدت زمان خندهداری میبلعد، بنابراین چند دور طول میکشد تا مغز شما به عقب برسد و متوجه شود که باید کمی زودتر ترمز را شروع کنید. اما Nevera نیز کاملا بخشنده است و ترمزها در این محیط عالی هستند.
برای گا،ی کامل روی تصاویر کلیک کنید
با وجود این، و سقف بسیار کم، ورود و ،وج توسط درهای پروانه ای که بخشی از سقف و رکاب های جانبی را در خود جای داده اند، آسان می شود.
این یک ماشین الکتریکی است که می خواهید در یک پیست از آن استفاده کنید، مطمئناً.
برای متقاعد ، ما، شرکت به ما اجازه داد ماشین را در یک بزرگراه شلوغ بر،م، سپس در یک جاده عقبی تنگ و پرپیچ و خم با سطحی چرب، و در نهایت از یک شهر کوچک قبل از رسیدن به یک مسیر آزمایشی عبور کنیم تا واقعاً ماشین را به محدودیتهای خود برس،م.
هر کدام که علاقه شما را به خود جلب کند، کابین Nevera با تابلوهای سفارشی تزیین شده است – حتی نرم افزار اطلاعات سرگرمی نیز یک ساخته داخلی است.
اگرچه دومی نیز یک هایپرکار الکتریکی بود، اما این دو مدل هیچ چیز مش،ی ندارند، زیرا Nevera از ابتدا به ،وان یک خودروی جدید با تقریباً تمام اجزای سازنده در داخل ساخته شد.
Rimac شارژر داخلی AC خود را طراحی کرد، در حالی که Nevera را با قابلیت شارژ مستقیم DC تا 500 کیلو وات – ی،ی سریعتر از هر شارژر EV استرالیایی که در حال حاضر می تواند مدیریت کند، اعطا کرده است.
Nevera حتی اگر بخواهید آن را به سرعت در مسیر بدون قایق نمایشی بر،د، تأثیرگذارتر است. سیستم بردار گشتاور هر چهار موتور را در صورت ،وم به کار می گیرد تا ماشین را در جهتی که راننده در نظر گرفته است نشان دهد و با این حال، به نوعی هنوز احساس درگیر شدن دارد و گویی شما بخشی از این فرآیند هستید.
با همه اینها، عملکرد Nevera به جای تسلط بر تجربه، بدون دردسر است. در نرم ترین حالت خود، سیستم تعلیق همچنان محکم است، اما خودرو با سطح حرکت می کند، بنابراین در بزرگراه ناراحت کننده نیست.
برداشت CarExpert در مورد Rimac Nevera
ترمزها در سرعت های ترافیکی روزمره کمی عجیب به نظر می رسند، اما فرمان زنده و به ظاهر پر از اطلاعات است. اگرچه Nevera برای رانندگی شهری کمی بیش از حد عریض است، اما دید خوب است، بنابراین به راننده اعتماد به نفس برای استفاده از خودرو می دهد.
،تیک
- میشلین پایلوت اسپورت 4S
- جلو 275/35 R20
- 315,35 R20 عقب
این یکی از پیشرفته ترین خودروهای جهان است که توسط یک شرکت کروات ساخته شده است که چهره تازه و نوآوری دارد. مطمئناً به طرز وحشتناکی گران است، و چند مورد عجیب و غریب برای عادت ، وجود دارد، اما به همان اندازه، مشابه آن در بازار بسیار کم است.
همانطور که از یک هایپرکار گران قیمت دیوانه وار امیدوار هستید، حتی ورود به Nevera نیز یک تجربه است.
ما شکی نداریم که Rimac آینده روشنی در پیش دارد – امیدواریم که در نهایت راه خود را به استرالیا باز کند.
علیرغم ارقام جذاب و صورتحساب هایپرخودرو، ریماک قاطعانه معتقد است که Nevera برای ایفای نقش یک خودروی GT نیز ساخته شده است.
برای متقاعد ، ما، شرکت به ما اجازه داد ماشین را در یک بزرگراه شلوغ بر،م، سپس در یک جاده عقبی تنگ و پرپیچ و خم با سطحی چرب، و در نهایت از یک شهر کوچک قبل از رسیدن به یک مسیر آزمایشی عبور کنیم تا واقعاً ماشین را به محدودیتهای خود برس،م.
هر کدام که علاقه شما را به خود جلب کند، کابین Nevera با تابلوهای سفارشی تزیین شده است – حتی نرم افزار اطلاعات سرگرمی نیز یک ساخته داخلی است.
اگرچه دومی نیز یک هایپرکار الکتریکی بود، اما این دو مدل هیچ چیز مش،ی ندارند، زیرا Nevera از ابتدا به ،وان یک خودروی جدید با تقریباً تمام اجزای سازنده در داخل ساخته شد.
Rimac شارژر داخلی AC خود را طراحی کرد، در حالی که Nevera را با قابلیت شارژ مستقیم DC تا 500 کیلو وات – ی،ی سریعتر از هر شارژر EV استرالیایی که در حال حاضر می تواند مدیریت کند، اعطا کرده است.
Nevera حتی اگر بخواهید آن را به سرعت در مسیر بدون قایق نمایشی بر،د، تأثیرگذارتر است. سیستم بردار گشتاور هر چهار موتور را در صورت ،وم به کار می گیرد تا ماشین را در جهتی که راننده در نظر گرفته است نشان دهد و با این حال، به نوعی هنوز احساس درگیر شدن دارد و گویی شما بخشی از این فرآیند هستید.
با همه اینها، عملکرد Nevera به جای تسلط بر تجربه، بدون دردسر است. در نرم ترین حالت خود، سیستم تعلیق همچنان محکم است، اما خودرو با سطح حرکت می کند، بنابراین در بزرگراه ناراحت کننده نیست.
ترمزها در سرعت های ترافیکی روزمره کمی عجیب به نظر می رسند، اما فرمان زنده و به ظاهر پر از اطلاعات است. اگرچه Nevera برای رانندگی شهری کمی بیش از حد عریض است، اما دید خوب است، بنابراین به راننده اعتماد به نفس برای استفاده از خودرو می دهد.
،تیک
- میشلین پایلوت اسپورت 4S
- جلو 275/35 R20
- 315,35 R20 عقب
این یکی از پیشرفته ترین خودروهای جهان است که توسط یک شرکت کروات ساخته شده است که چهره تازه و نوآوری دارد. مطمئناً به طرز وحشتناکی گران است، و چند مورد عجیب و غریب برای عادت ، وجود دارد، اما به همان اندازه، مشابه آن در بازار بسیار کم است.
همانطور که از یک هایپرکار گران قیمت دیوانه وار امیدوار هستید، حتی ورود به Nevera نیز یک تجربه است.
ما شکی نداریم که Rimac آینده روشنی در پیش دارد – امیدواریم که در نهایت راه خود را به استرالیا باز کند.
علیرغم ارقام جذاب و صورتحساب هایپرخودرو، ریماک قاطعانه معتقد است که Nevera برای ایفای نقش یک خودروی GT نیز ساخته شده است.
این یکی از پیشرفته ترین خودروهای جهان است که توسط یک شرکت کروات ساخته شده است که چهره تازه و نوآوری دارد. مطمئناً به طرز وحشتناکی گران است، و چند مورد عجیب و غریب برای عادت ، وجود دارد، اما به همان اندازه، مشابه آن در بازار بسیار کم است.
همانطور که از یک هایپرکار گران قیمت دیوانه وار امیدوار هستید، حتی ورود به Nevera نیز یک تجربه است.
ما شکی نداریم که Rimac آینده روشنی در پیش دارد – امیدواریم که در نهایت راه خود را به استرالیا باز کند.
علیرغم ارقام جذاب و صورتحساب هایپرخودرو، ریماک قاطعانه معتقد است که Nevera برای ایفای نقش یک خودروی GT نیز ساخته شده است.