عرضه مدل های Triumph S،d 400 و Scram 400 یک موفقیت چشمگیر در بازار موتور سیکلت هند بوده است. و با واکنش شدید علاقه مندان گواه است. تنها در عرض 10 روز پس از عرضه جه،، تعداد خیره کننده 10000 دستگاه رزرو شده است. نشان دهنده محبوبیت و تقاضای بسیار زیاد برای این دوچرخه ها است. برای 10000 مشتری اول خوش شانس، قیمت اولیه Rs. 2.23 lacs (نمایشگاه سابق دهلی) در انتظار است. افزایش بیشتر جذابیت این موتورسیکلت های قابل توجه. پس از آن، قیمت راه اندازی Triumph S،d 400 در Rs ذکر شده است. 2.33 لاک (نمایشگاه سابق دهلی). قیمتهای کنونی Triumph S،d 400 در جاده از 2.68 لک شروع میشود (نمایشگاه سابق، دهلی).
Triumph S،d 400: برای سواری یک عمر آماده شوید
بنابراین، ممکن است تعجب کنید که چرا احساس هیبت؟ خب، باجاج واقعاً با مدلهای قابل توجه S،d 400 و Scram 400 از خود پیشی گرفته است. آنها شباهت کمی به موتورسیکلت های باجاج دارند که ما تاکنون با آنها آشنا شده ایم. در عوض، آنها هوای پیچیدگی را به وجود می آورند که یادآور دوچرخه های مشهور Triumph از بریت،ا است. گنجاندن پیچ و مهره های براق فولاد ضد زنگ و روکش سندب،ت بی عیب و نقص روی فرمان و شاسی جزئیات بصری ظریفی هستند که ممکن است فوراً توجه شما را جلب نکنند. اما به طور غیرقابل انکاری به عظمت کلی این 400 دوقلو کمک می کند. این ،اصر به زیبایی جذابیت فریبنده موتور رترو ک،یک و چراغ جلو را تکمیل می کنند. علیرغم طراحی صد ساله خود، موفق شده است که در این دوچرخه به طرز قابل توجهی تازه به نظر برسد.
Triumph S،d 400: Riding the Wave of Retro Awesomeness
S،d 400 از اوا، جولای 2023 در نمایشگاه های Triumph در دسترس خواهد بود و به سوارکاران مشتاق اجازه می دهد تا در اولین فرصت هیجان باد را تجربه کنند. در مورد Scrambler 400، علاقه مندان باید کمی صبر و حوصله بیشتری به ،ج دهند. قرار است در ماه اکتبر وارد بازار شود و قیمت آن نزدیکتر به عرضه اعلام شود. با پرداخت رزرو فقط 100 تومان در سال 2000، ،یداران بالقوه می توانند جایگاه خود را در صف این موتورسیکلت های ارزنده تضمین کنند. Triumph تضمین کرده است که تولید برای پاسخگویی به تقاضای بالا افزایش می یابد. پس از رسیدن دوچرخه ها به نمایندگی ها، از مشتریان دعوت می شود تا پرداخت را انجام دهند. این اطلاعات جامع در مورد قیمت، در دسترس بودن، و موقعیت در بازار، ،یداران بالقوه را قادر می سازد تا تصمیمات آگاهانه بگیرند. در حالی که به طور کامل در دنیای S،d 400 و Scram 400 غوطه ور هستند.
آنها تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که افرادی که مشتاق هیجان باد هستند، بتوانند از آن لذت ببرند. تعهد تز،ل ناپذیر آنها به ایجاد تعادل بین اقدامات مقرون به صرفه و ارائه یک محصول کاملاً کاربردی و ایمن واقعاً قابل ستایش است. آنها اجازه نمی دهند صرفه جویی در تولید، تجربه مشتری و رضایت مالکیت را به خطر بیندازد. این رویکردی است که موفقیت فوق العاده ای برای باجاج به همراه داشته است. متمایز ساختن آنها از برندهایی که محصولاتشان اغلب برای بهبود فریاد می زنند. حتی قبل از اینکه به دست مشتاق صاحبان جدیدشان برسند.
Triumph S،d 400 با وزن 176 کیلوگرم دارای توزیع وزن ایده آل 50:50 است. در فاصله بین دو محور 1377 میلی متری کاملاً متعادل است. با ارتفاع زین راحت 790 میلیمتر و فاصله سخاوتمندانه از سطح زمین 158 میلیمتر، تنظیماتی من، برای سوارکار ارائه میدهد. نیروبخش این جانور یک موتور 4 سوپاپ DOHC 4 سوپاپ 398.15 سی سی پیشرفته و تک سیلندر است. باجاج با افتخار ادعا میکند که این پیشرانه جدا از به اشتراک گذاشتن اندازههای 89 میلیمتری و 64 میلیمتری به ترتیب با موتورهای Dominar و Duke، کاملاً منحصربهفرد است. با کمال تعجب، آنها اصلاح این پارامترها را برای دستیابی به عملکرد بهتر ضروری ندیدند. این موتور سیکلت ،وجی چشمگیر 40 ، بخار (29.4 کیلووات) در 8000 دور در دقیقه و گشتاور 37.5 نیوتن متر در 6500 دور در دقیقه ارائه می کند. گیرب، 6 سرعته آن به طور یکپارچه از طریق یک کلاچ دمپایی مرطوب و چند صفحه ای به موتور متصل می شود.
سریع، خشمگین، پر از استعداد، و کمی وحشی
برخلاف همین چند سال پیش، ما اکنون مجموعه قابل توجهی از موتورسیکلتهایی داریم که DNA ک،یک را در خود جای دادهاند، البته از تولیدکنندگان و مناطق مختلف منشأ میگیرند. با این حال، Triumph S،d 400 در همان نگاه اول به راحتی از همه آنها پیشی می گیرد. ویژگی های برجسته آن، مانند دوشاخه مع، 43 میلی متری و میل لنگ مثلثی نماد Triumph، بدون شک در مقایسه با همتایان خود، توجه را جلب می کند. علاوه بر این، گنجاندن آینههای انتهایی میلهای به ،وان تج،ات استاندارد، افزودنی لذتبخش است که تضمین میکند سرها به هر کجا که میروند میچرخند.
بررسی Triumph S،d 400 – وقتی صحبت از سواری به میان می آید، موتور قدرتمند تجربه هیجان انگیزی را ارائه می دهد. همراه با سطح شگفت انگیزی از پالایش. در حالی که هیچ سختی احساس نمی شود، برخی ارتعاشات حضور خود را از طریق فرمان و صندلی نشان می دهند. به خصوص هنگام کاوش در محدوده دور بالا. شایان ذکر است که اگر زم، در حال و هوای یک مسابقه درگ شدید، بهتر است از شتاب گیری تهاجمی از حالت س، خودداری کنید. حتی در دنده دوم، نیروی شدید شتاب می تواند باعث شود دوچرخه مانند یک ، نر بی قرار به عقب برود. رعایت احتیاط در چنین شرایطی ضروری است، زیرا مسئولیت جلوگیری از چرخش خارج از حوزه کنترل کشش است.
در پایان بررسی Triumph S،d 400 ما، جدیدترین موتورسیکلت موجود در بلوک نشان دهنده یک چالش مهم است. به دژ به ظاهر ش،ت ناپذیر رویال انفیلد. اگرچه این اولین تلاش نیست، اما مطمئنا آ،ین ت، نخواهد بود که مستقیماً با رقبا روبرو می شود. این رودستر بریت،ایی بومی با اعتبار نام تجاری قوی و پاسخ مشتاقانه مشتریان بالقوه، نیازمند توجه جدی است. این به ،وان یک زنگ هشدار برای مشتریان در این بخش و رقبا به طور ی،ان عمل می کند و از آنها می خواهد که سطح را بالا ببرند و به این رقیب قدرتمند توجه کنند.