bZ4X که از یک موتور الکتریکی نیرو می گیرد، به طور قابل توجهی به خنک کننده کمتری نسبت به موتور احتراق داخلی نیاز دارد و به ،ه خود، به تویوتا اجازه می دهد جلوپنجره جلوپنجره را حذف کند و در عوض سپر جلویی یکپارچه و یکپارچه طراحی کند.
این همچنین به ، شدن بصری خودرو کمک می کند و چشم بیننده را به استفاده از پ،تیک مشکی مات که برای پوشاندن قوس چرخ های جلو bZ4X استفاده می شود جلب می کند.
در مقابل، bZ4X دارای طراحی بسیار ساده تری است و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی کوچکتر به سمت راننده زاویه ندارد.
ل،وس باید مدلهای خود را از طریق داخلی مجللتر و باکیفیتتر از مدلهای خود از تویوتاهای خود متمایز کند و RZ نیز از این قاعده مستثنی نیست، همانطور که در طراحی و مواد استفاده شده مشهود است.
مواد همچنین از ارتقاء نسبت به bZ4X بهره می برند، همانطور که با عدم وجود پ،تیک مشکی پیانو در امتداد کنسول مرکزی، و تزئینات درجه یک درب و فرمان بیشتر نشان داده شده است.
bZ4x دارای یک طراحی مسدود کننده است که با استفاده از یک قطعه پ،تیکی مشکی مورب نیز بر محور عمودی تأکید دارد. این از چراغ عقب پایینی تا سه ربع عقب خودرو گسترش می یابد. همچنین یک سپر عقب بزرگ پ،تیکی مات و مشکی نیز وجود دارد.
bZ4x تقریباً از سوبارو Solterra مربوطه قابل تشخیص نیست، اما تلاش بیشتری در طراحی RZ به گونهای لازم بود که آن را از همتای مقرون به صرفهتر خود متمایز کند.
طراحی داخلی
بیشتر: همه چیز تویوتا bZ4x