این شرکت در ژانویه اعلام کرد که پایگاه کاربران خود را در اروپا از 60000 به 170000 عضو در هفت بازار در سال 2022 افزایش داده است.
این “شورش بی ادب صنعت خودرو” (به قول او) خود را یک “برند حمل و نقل” می نامد و خودروهای خود را از طریق اشتراک ماهانه عرضه می کند. مشتریان «مالک» نیستند، بلکه «کاربران» درون یک «جامعه» هستند.
این شرکت طیف گسترده ای از خودروها را در چین ارائه می دهد که شامل هاچ بک کوچک Lynk & Co 02، سدان Lynk & Co 03، کراس اوور Lynk & Co 05، شاسی بلند کامپکت Lynk & Co 06 و شاسی بلند بزرگ Lynk & Co 09 می شود.
بازارهای آن چیست؟
بیشتر: اشتراک خودرو چیست و آیا یکی از آنها را در نظر می گیرید؟
بیشتر: نمایه برند در Aion چین در سال 2024 وارد می شود
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/،nd-overview-lynk-and-co
این خودرو قبلا یک کانسپت GT چهار در به نام «روز بعد» را با ظاهری کاملاً مرده و چهار درب پروانه ای به نمایش گذاشته بود. به علاوه این هفته تصاویر اولیه جدیدترین وسیله نقلیه خود (یک SUV هیب، پلاگین) را قبل از رونمایی در 30 مارس در چین به نمایش گذاشت که Lynk & Co 08 نام دارد.
به هر حال، Lynk & Co را «خودروساز» خطاب نکنید.
این شرکت با وقاحت بیان می کند که کنسل ، خودروها باید به راحتی افراد مشهور باشد.
بعدش چی پیش میاد؟
این شرکت در طول سال 2020 از ورود به اروپا خبر داد و اکنون در هفت بازار در آنجا فعالیت می کند: هلند، سوئد، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپ،ا و بلژیک.
Lynk & Co می توان اگر میخواهید ،ن شوید، یکی از ماشینهایش را به شما میفروشد، از طریق یک مدل مستقیم به مصرفکننده به سبک تسلا و پولستار که فروشنده حق را به نفع نمایشگاههای برند دور میزند.
«Lynk & Co اینجاست تا صنعت خودروسازی را مختل کند، نه برای همسویی با آن. داشتن یک دفتر خسته کننده غیرممکن است. باید عجب باشد!»، مدیرعامل شرکت (و رئیس سابق فروش و بازاریابی ولوو) آلن ویسر میگوید.
از نظر محصولات، بدیهی است که به شدت برق خواهد زد و به مهندسی Volvo و Polestar ادامه خواهد داد.
اولین تلاش فراتر از هانگژو، تأسیس دفتر مرکزی گوتنبرگ، سوئد بود که واقعاً مهندسی ولوو را بازی می کرد. این شرکت دفتر مرکزی خود را “بی رحمانه” می نامد و با استناد به “کف بتونی خام، مبل مرکزی نقطه چین، صورتک غول پیکری که از دیوار می ،د…”
اما برای افراد تعهد هراس یک اشتراک ماهانه نیز وجود دارد که نگهداری، بیمه و مالیات را پوشش می دهد. آقای ویسر گفت که اشتراک “90 تا 95 درصد” از ،ده فروشی های Lynk & CO در اروپا را تشکیل می دهد. اخبار خودرو اروپا در رویداد تحرک MOVE 22 در لندن.
برای 550 یورو در ماه (حدود 900 دلار آمریکا) یک Lynk & Co 01 PHEV دریافت می کنید. تعمیر و نگهداری، بیمه و مالیات جاده و کمک هزینه سفر 15000 کیلومتر.
گروه جیلی Lynk & Co را با زیرمجموعه Volvo Car تشکیل داد که به نظر می رسد ابزاری برای آزمایش مدل های ،ده فروشی جدید باشد. دیگر برندهای گروه جیلی عبارتند از Polestar، Lotus، Proton، Zeekr و Smart (یک سرمایه گذاری مش، با مرسدس بنز).
اما به جای تمرکز روی این سخت افزار همانطور که در، Lynk & Co با ارائه نرم افزار و خدمات اصلی خود را از صنعت (و همتایان خود در Geely) متمایز می کند.
بنابراین، چه چیزی را در نظر می گیرید؟ آیا آیندهای برای پیشنهاد مالکیت خودرو بدون دردسر وجود دارد که تمام هزینههای سوخت/برق را در صورتحساب ماهانهای که میتو،د هر زمان که بخواهید لغو کنید، جمعآوری میکند؟ مطمئناً مفاهیم سنتی در مورد ارزش باقیمانده و م،ای داشتن یک ماشین را تغییر می دهد.
Lynk & Co در سال 2016 به ،وان یک سرمایه گذاری مش، بین Volvo Car Group و شرکت مادر آن Geely Auto Group راه اندازی شد. این شرکت فعالیت خود را در چین، جایی که جیلی مستقر است، آغاز کرد.
اما تنها خودروی جه، آن که در حال حاضر در چین و اروپا به فروش می رسد، شاسی بلند کامپکت Lynk & Co 01 است که از پیشرانه هیب، پلاگین (PHEV) با برد الکتریکی 69 کیلومتر استفاده می کند. همانطور که از مشتقات ولوو انتظار دارید، دارای رتبه تصادف پنج ستاره NCAP است.
چیست و چه زم، شروع شد؟
این برند با ساخت وسایل نقلیه خود در معماری ماژولار فشرده Volvo-Geely، با زبان طراحی خود شرکت، یک شروع اولیه را به دست آورد.
طبق گزارشها، 08 بر روی پلتفرم Compact Modular Architecture (CMA) ساخته خواهد شد که زیربنای شرکتهایی مانند Lynk & Co 01، 02، 03 و 05 و همچنین Volvo XC40، C40 و Polestar 2 است.
همچنین در مسابقات جام جه، اتومبیل های تورینگ FIA اتومبیل های مسابقه ای مبتنی بر سدان Lynk & Co 03 را اجرا می کند.
مالک آن کیست و در کجا قرار دارد؟
آ،ین مورد از مجموعه ما که جزئیات مارک هایی را که ممکن است با آنها آشنا نباشید، بر روی نام های عجیب و غریب تمرکز دارد. Lynk & Co – مستقر در سوئد، متعلق به چین، و یک اخلالگر که خود را توصیف می کند.
فراتر از چین و سرزمین اصلی اروپا، این کشور به کویت، ،ستان سعودی، عمان و امارات متحده ،ی منشعب می شود و یک “استراتژی آسیا-اقیانوس آرام” گسترده تری را اعلام کرده است که در اندکی توضیح داده خواهد شد.
تفاوت آن چیست؟
وسایل نقلیه آن چیست؟
«استراتژی Smart Geely 2025» فاش کرد که Lynk & Co «با ورود به روسیه، ما،ی، استرالیا و نیوزلند در میان دیگران» حضور جه، خود را در این پنجره گسترش خواهد داد.