نمونه اولیه شاسی بلند الکتریکی ماهیندرا XUV700 رونمایی شد

فضای داخلی ماهیندرا XUV700 قبلاً آینده نگرانه و پر از فناوری بود. اما XUV.e8 آن را به سطحی کاملاً متفاوت می برد. در حالی که XUV700 دارای دو صفحه نمایش افقی است، XUV.e8 دارای سه صفحه نمایش است. یکی برای نمایشگر راننده و دیگری برای سیستم اطلاعات سرگرمی مرکزی است. به نظر می رسد صفحه سوم برای سرنشین جلو باشد، چرا که نه؟ اگر این صفحه نمایش 27 اینچی تک تکه مانند فورد ا،پلورر عرضه شده در چین بود، حتی خنک تر می شد. اما این سه صفحه نمایش متفاوت هستند که توسط یک شیشه پوشانده شده اند.

ماهیندرا XUV700 الکتریکی SUV - صفحه نمایش لمسی کامل داشبورد
ماهیندرا XUV700 الکتریکی SUV – صفحه نمایش لمسی کامل داشبورد

ماهیندرا XUV.e8 خود را بر اساس پلتفرم جدید INGLO بنا کرده است که بسته باتری های 60 تا 80 کیلووات ساعتی را نوید می دهد. این بسته‌های باتری از سلول‌های LFP ساخته شده‌اند که منبع آن فول، واگن است. در حالی که بقیه سیستم های باتری مانند BMS احتمالا در داخل طراحی می شوند. به ویدیوی راهنما از XUV.e8 در زیر نگاه کنید، اعتباری که به Overdrive داده شده است.

پوشش داخلی با استتار پوشانده شده بود زیرا فقط یک نمونه اولیه بود. ای کاش ماهیندرا با XUV.e8 پ،تیک های نرم و لطیف می داد تا کابین بسیار زیباتری ایجاد کند. بسیاری از ویژگی‌های XUV700 مانند سانروف پانوراما، چیدمان صندلی‌ها، طرح داشبورد و تزئینات درب احتمالاً حفظ خواهند شد. راه اندازی احتمالا در حدود سال 2024 است.

ماهیندرا XUV.e8 نسخه الکتریکی XUV700 است که در داخل و خارج از آن جلوه های آینده نگرانه ای دارد.

ماهیندرا XUV700 شاسی بلند الکتریکی
نمونه اولیه شاسی بلند الکتریکی ماهیندرا XUV700

ماهیندرا همیشه دوست داشته در خودروهای شاسی بلند برقی نقشی مهم داشته باشد. ما شاهد چندین تیزر بودیم و در نهایت، در هفتاد و پنجمین روز استقلال هند، ماهیندرا 5 خودروی شاسی بلند الکتریکی را در رویدادی که در آ،فوردشایر ،ستان برگزار شد، معرفی کرد. اما ماهیندرا فقط سه خودروی شاسی بلند Born Electric را به نمایش گذاشته بود و پنج خودرو را به نمایش گذاشته بود. چطور ممکنه؟

آنچه در نمایه XUV700 در XUV.e8 متمایز است، طراحی کاملاً جدید چرخ آلیاژی است. وظیفه اصلی آن کاهش درگ آیرودینامیکی و کمک به کاهش ضریب پسای هوا است. این به ،ه خود به به حدا،ر رساندن برد کمک می کند. XUV.e8 ممکن است دارای چیدمان RWD با 228 ، بخار یا طرح AWD با 335 ، بخار باشد.

فضای داخلی و راه اندازی

آناند ماهیندرا، رئیس M&M قول داده است که نسخه های تولیدی تمام کانسپت هایی که دیروز نشان داده شد، از جمله محصولات BE و XUV.e، ی،ان خواهند بود. او اطمینان داد که آنچه دیدیم همان چیزی است که به دست خواهیم آورد. وی همچنین فاش کرد که سه مورد از پنج مورد نمایش داده شده دیروز در حال حاضر در مرحله پیشرفته توسعه هستند و دو مورد دیگر به زودی در دست اجرا خواهند بود.


منبع: https://www.rushlane.com/mahindra-xuv700-electric-suv-prototype-revealed-walkaround-12446620.html

اما کلاه بالایی تقریباً مشابه XUV700 مجهز به ICE است که در حال حاضر در هند فروخته می شود. اگرچه XUV.e8 دارای مشخصات مشابه با قوس چرخ‌ها کمی تیزتر است، جلو و عقب متفاوت هستند. همچنین، به نظر می رسد که کل خودرو در یک روکش مشکی مات با بافت های مسی رنگ در اطراف پیچیده شده است. بعید است که به مدل تولیدی منتقل شود.

ببینید، ماهیندرا در حال حاضر دو خط تولید EV دارد. یکی از SUV های الکتریکی BE (Born Electric) و دیگری هنوز تحت نام XUV است. در این پرتو، سه شاسی بلند Born Electric به‌،وان طیف BE با سه محصول در حال حاضر به نمایش گذاشته می‌شوند که BE.05، BE.07 و BE.09 هستند. دو مورد دیگر در محدوده XUV الکتریکی قرار می گیرند که XUV.e8 و XUV.e9 هستند. از بین این دو، XUV.e8 بیشترین تولید را دارد زیرا بر پایه XUV700 ساخته شده است.

ماهیندرا XUV700 SUV الکتریکی Walkaround

نمای جلویی XUV700 به طور کامل به یک شاسی بلند MPV-ish در آینده تبدیل شده است. یک LED DRL عظیم دریافت می کند که نه تنها در عرض، بلکه تقریباً در سراسر ارتفاع SUV در انتهای انتهایی آن گسترش می یابد. چراغ‌های جلو در حال حاضر بسیار براق هستند و از ،اصر مسی نیز بهره می‌برند. به نظر می رسد مس موضوع تعیین کننده در اینجا باشد زیرا لوگوی Twin Peaks آن نیز پوشش مشابهی دارد که توسط LED بنفش رنگ پوشیده شده است. اگرچه به نظر می رسد جلوپنجره بسته آن از اشکال دوکی مانند ل،وس الهام گرفته شده است.