نمونه اولیه KTM X-BOW GT-XR 2023 در نوربرگ رینگ هیولا به نظر می رسد

صدای موتور آن را تایید می کند: X-BOW GT-XR در واقع دارای یک موتور پنج سیلندر آئودی خواهد بود – همان موتوری که در RS3 و TT RS وجود دارد. در مدل های آئودی، موتور 401 ، بخار در RS3 و 394 ، بخار در TT RS تولید می کند، اما KTM برای بدست آوردن قدرت بیشتر از ABT Sportsline کمک خواست. به این ترتیب، نسخه مسابقه ای GT2 600 ، بخار قدرت و 531 پوند فوت گشتاور ارائه می دهد، اما ما انتظار نداریم که X-BOW GT-XR همان مقدار قدرت را ارائه دهد – و بیشتر به دلایل ایمنی. در عوض، نسخه‌ی جاده‌ای باید با همان قدرت GTX عرضه شود: 530 ، بخار قدرت و 479 پوند فوت گشتاور. با این وجود، با وزن کلی تنها 2200 پوند، GT-XR باید ارقام عملکرد شگفت انگیزی را ارائه دهد. همچنین KTM گیرب، دستی برای GT-XR ارائه نخواهد کرد. در عوض، موتور به یک گیرب، هفت سرعته متوالی متصل می شود و تمام قدرت خود را به چرخ های عقب می فرستد.

نمونه اولیه KTM X-BOW GT-XR 2023 در تصاویر جاسوسی خارجی نوربرگ رینگ هیولا به نظر می رسد - تصویر 1097216

با توجه به اولین جزئیات ارائه شده توسط KTM، GT-XR بر روی یک شاسی تمام کربن ساخته خواهد شد، از آیرودینامیک آزمایش شده و آزمایش شده در مدار و همچنین چندین قطعه دیگر با عملکرد بالا بهره خواهد برد. همچنین با چندین سیستم ایمنی مانند دوربین دید عقب، کنترل کشش و پایداری، کیسه هوا و ترمز ABS ارائه خواهد شد. با این حال، درست مانند سایر مدل‌های KTM، GT-XR به احتمال زیاد در ایالات متحده قانونی نخواهد بود.

GT-XR باید قبل از پایان سال 2022 یا اوایل سال 2023 رونمایی شود و در تعداد محدود ساخته خواهد شد.


منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/2023-ktm-x-bow-gt-xr-prototype-sounds-monstrous-on-the-nurburgring-ar197384.html

انرژی KTM X-BOW GT-XR 2023 چیست؟

با قضاوت بر اساس میزان تهاجمی بودن این خودروی اسپرت در پیست، بدون شک می توان گفت که KTM نمی تواند نام بهتری برای مدل آینده خود انتخاب کند. X-BOW GT-XR – با XR که مخفف Extreme Racer است، شدیدترین خودروی جاده‌ای است که تاکنون توسط KTM تولید شده است. تمرکز اصلی این شرکت ارائه بهترین ارقام عملکردی بود و به نظر می رسد که موفق شده است.