چیزی که برای ما بسیار عجیب است این است که در حالی که نمونه اولیه استتار بسیار کمی بر تن داشت، ،ی که در کوههای آلپ گرفتار شده بود بسیار خوش لباس است. فراری فقط میخواست مطمئن شود که مید،م این یک نمونه اولیه هیب، است – به بر،بهای زرد رنگ ولتاژ بالا که در سراسر بدنه قرار گرفتهاند توجه کنید. با این حال، حتی با استتار سنگین، هنوز میتو،م چند ،صر طراحی را تشخیص دهیم. اول از همه، SF90 VS بعدی یک خودروی قانونی خیاب، خواهد بود و همانطور که در ابتدا شایعه شده بود متمرکز بر پیست نخواهد بود. و دوم اینکه در مقایسه با SF90 استاندارد از طراحی تهاجمی تری برخوردار است. واضح ترین تغییر کاپوت داکت S است – مشابه آنچه در 488 پیستا دیده ایم. تصاویر جاسوسی همچنین یک اسپلیتر جلویی پایین تر و برجسته تر به همراه سپر کمی تغییر یافته را نشان می دهد.
شایعات حاکی از آن است که فراری جدید SF90 Versione Speciale اوا، امسال و به احتمال زیاد در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. این مدل به،وان نسخه محدود عرضه میشود، بنابراین انتظار قیمت بالاتری نسبت به SF90 Stradale استاندارد داشته باشید که از 507000 دلار شروع میشود.
هنوز هیچ جزئیاتی در مورد پیشرانه وجود ندارد، اما مطمئناً این یک مدل هیب، خواهد بود، درست مانند SF90. مدل استاندارد اولین مدل هیب، پلاگین فراری بود که دارای فناوری پیشرانه ای بود که از سه موتور الکتریکی و یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو V-8 بهره می برد. موتور احتراقی 769 ، بخار قدرت تولید می کند، در حالی که سه موتور الکتریکی 217 ، بخار دیگر را به ،یب اضافه می کند. رقم نهایی 986 ، بخار است که کمی قدرتمندتر از LaFerrari است که 949 ، بخار قدرت دارد. نیرو از طریق گیرب، هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به هر چهار چرخ منتقل می شود. البته، ما انتظار داریم که نسخه VS تغییرات زیادی در ،وجی ،یبی و دینامیک رانندگی کلی ارائه دهد. سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت باید در کمتر از 2.5 ث،ه انجام شود و حدا،ر سرعت باید بالاتر از 211 مایل در ساعت باشد.
هیچ حرفی در مورد ،وجی نهایی وجود ندارد، اما SF در مجموع 986 ، بخار قدرت را ارائه می دهد