نگاهی اولیه به هیوندای آیونیک 5 N 2023

تفاوت زیادی در کناره خودرو (تاکنون) دیده نمی شود، به جز طراحی چرخ های جدید که احتمالاً منحصر به نسخه N (و احتمالاً N Line) خواهد بود و ترمزهای ارتقا یافته را با کالیپرهای قرمز پنهان می کند. CUV الکتریکی هنوز به شدت در عقب قرار دارد، اما ما موفق شدیم یک دیفیوزر عقب برجسته‌تر را تشخیص دهیم. در حالی که ما در مورد اولین مدل EV عملکرد هیوندای هیجان زده هستیم، Ioniq 5 N هنوز حداقل چند ماه دیگر باقی مانده است، زیرا برای اولین بار در سال 2023 معرفی رسمی برنامه ریزی شده است.


منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/spy-s،ts-an-early-look-at-the-2023-hyundai-ioniq-5-n-ar197152.htmlتصاویر جاسوسی: نگاهی اولیه به هیوندای آیونیک 5 N مدل 2023 - تصویر 1096216

با در نظر گرفتن تمام این موارد، نسخه عملکردی Ioniq 5 که حتی سریع‌تر و اسپرت‌تر است و همان سطح عملی را حفظ می‌کند، خیلی خوب به نظر می‌رسد که واقعی باشد. خوب، اینطور نیست، زیرا این تصاویر به وضوح یک Ioniq 5 N تقریباً آماده تولید را نشان می‌دهند. علاوه بر این، قدرت بیشتری از یک موتور دوگانه الکتریکی که 630 ، بخار (470 کیلووات) و 546 پوند فوت (546 پوند فوت) تولید می‌کند، خواهد داشت. 740 نیوتن متر). علاوه بر این، Ioniq 5 می تواند در 18 دقیقه از 10 تا 80 درصد شارژ شود.

یک بسته از قبل چشمگیر، تند

تصاویر جاسوسی: نگاهی اولیه به هیوندای آیونیک 5 N مدل 2023 - تصویر 1096213

هیوندای Ioniq 5 در حال حاضر مجموعه ای از ویژگی ها و اعداد چشمگیر است. نسخه استاندارد CUV تمام الکتریکی هیوندای (وسیله نقلیه کاربردی جمع و جور) قدرتی بین 170 تا 325 ، بخار (127 تا 242 کیلووات) از یک سیستم دیفرانسیل عقب یا تمام چرخ متحرک دارد. با سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت (97 متر در ساعت) به اندازه 4.7 ث،ه، سرعت آن نیز کند نیست. علاوه بر این، دارای یکی از جادارترین و انعطاف پذیرترین فضای داخلی با ماژول های مختلف مانند کنسول وسط و صندلی های عقب است که بسته به نیاز می توانند به جلو و عقب بچرخند.

تصاویر جاسوسی: نگاهی اولیه به هیوندای آیونیک 5 N مدل 2023 - تصویر 1096223

البته هیوندای Ioniq 5 N تغییرات زیبایی شناختی کافی خواهد داشت تا آن را از نسخه های کمتر این خودرو متمایز کند. برخی از آنها علیرغم اینکه خودروی الکتریکی کره ای هنوز تحت استتار است، قابل مشاهده هستند. اگر هدف استتار فریب دادن ما نباشد، ،مت جلویی خودروی الکتریکی عملکردی دارای مجراهای هوای بسیار بیشتری خواهد بود، بدون شک برای خنک ، موتورهای الکتریکی «بسیار بزرگ». به طور معمول برای یک مدل عملکرد، ما همچنین متوجه یک اسپوی، برجسته چانه هستیم که در Ioniq 5 استاندارد یافت نمی شود.