X-BOW GT-XR جدید توسط مهندسان KTM با همکاری تیم موتوراسپرت توسعه خواهد یافت. دو طرف فرآیندهای تحقیق و توسعه گسترده ای از جمله تست عملکرد، تست تصادف و آزمایش اولیه جاده در اروپا را انجام خواهند داد. آنها میخواهند نسخهی جادهای نه تنها تا حد امکان کارآمد باشد، بلکه بالاترین سطح ایمنی را نیز ارائه دهد.
درست مانند سایر مدلهای KTM، X-BOW GT-RX از یک موتور آئودی بهره میبرد. ما در مورد همان موتور پنج سیلندر RS3 صحبت می کنیم. در نسخه مسابقه ای GT2، 600 ، بخار قدرت ارائه می دهد، اما در حال حاضر نمی د،م که چقدر در GT-RX قدرت خواهیم داشت. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، تمام نیرو از طریق یک گیرب، هفت سرعته دنده مستقیم به چرخ های عقب منتقل می شود.
GT-RX نیز خودرویی بسیار سبک خواهد بود. GT2 تنها 2200 پوند وزن دارد و ما انتظار داریم که نسخه جاده ای به دلیل داشتن قطعات ایمنی اضافی مورد نیاز برای قانونی ، آن، تنها چند کیلوگرم وزن اضافه کند. این بدان م،است که GT-RX ارقام عملکرد شگفت انگیزی را ارائه می دهد.