نیسان آریا EV اصلاح شده سفر قطبی را آغاز می کند

این خودروساز ژاپنی برای اولین بار قصد خود برای انجام این سفر را در می 2022 شرح داد و تعداد کمی از تصاویر رندر را فاش کرد.

همانطور که اخیراً گزارش شده است، نیسان آریا معمولی در بازارهایی مانند اروپا، ایالات متحده و ژاپن عرضه شده است، اما استرالیا هنوز تاریخ عرضه قطعی ندارد – حتی اگر بازوی محلی می گوید که بسیار مشتاق است آن را ارائه دهد.

نیسان نسخه فیزیکی اصلاح شده را نشان داده است خودشه کراس اوور الکتریکی که سفری 27000 کیلومتری از قطب شمال تا قطب ج، را آغاز خواهد کرد.

این ا،پدیشن از قطب شمال به قطب ج، توسط کریس و جولی رمزی هدایت می شود که قبلاً رالی 17000 کیلومتری مغول را با یک وسیله نقلیه الکتریکی (EV) به پایان رسانده اند.

بیشتر: همه چیز نیسان آریا
بیشتر: نیسان آریا EV برای بازی در شیرین کاری تبلیغاتی وحشیانه




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/modified-nissan-ariya-ev-embarks-on-polar-expedition

اگر اینطور باشد، نیروی آن توسط یک موتور دوگانه الکتریکی با 290 کیلووات قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور تولید می شود.

  • نیسان آریا EV اصلاح شده سفر قطبی را آغاز می کند

مدیر عامل نیسان استرالیا آدام پترسون گفت CarExpert در دسامبر سال گذشته، آریا بیشتر یک پیشنهاد «وقتی» نه «اگر» برای بازار ما است، و اشاره کرد که بخش محلی به خوبی از وجود تقاضا برای چنین خودرویی در اینجا آگاه است.

  • نیسان آریا EV اصلاح شده سفر قطبی را آغاز می کند
    نیسان آریا معمولی

برای مشاهده گا،ی کامل روی ع، کلیک کنید.

این نیسان آریا خاص با همکاری متخصص خودروهای ا،پدیشن قطبی Arctic Trucks اصلاح شده است، که قبلاً نسخه های اصلاح شده وسایل نقلیه از جمله تویوتا هایلو،، تویوتا لندکروزر، ایسوزو D-Max، نیسان پاترول و فورد F-350 و غیره را نشان داده است.

  • نیسان آریا EV اصلاح شده سفر قطبی را آغاز می کند

انتظار می رود آریا اصلاح شده برد کمتری نسبت به مدل معمولی داشته باشد که طبق آزمایش WLTP دارای برد ادعایی 400 کیلومتری است که تا حدی به دلیل ،تیک های بزرگ است.

اصلاحات انجام شده در این آریا شامل تایرهای برفی 39 اینچی BF Goodrich است که توسط ا،تندرهای قوس چرخ متورم پوشانده شده است.

در این مرحله “ماجراجویی حماسی” در ماه مارس آغاز می شود و انتظار می رود حدود 10 ماه طول بکشد.

به جز این تغییرات، نیسان هیچ تغییری در باتری و پیشرانه چهار چرخ متحرک دو موتوره آریا ایجاد نکرده است.

همچنین یک دستگاه قهوه ساز یکپارچه، ایستگاه هواشناسی و یک پهپاد وجود دارد که می تواند از پشت بام پرتاب شود.

  • نیسان آریا EV اصلاح شده سفر قطبی را آغاز می کند

در طول سفر، زوج زن و شوهر آریا اصلاح شده را با یک نمونه اولیه ژنراتور یدک‌کشی شارژ می‌کنند که از توربین بادی سبک وزن و پنل‌های خورشیدی استفاده می‌کند. این فقط می تواند شارژ پارک شده است.

  • نیسان آریا EV اصلاح شده سفر قطبی را آغاز می کند

سیستم تعلیق آریا برای جبران این تایرهای بزرگتر تنظیم شده است.

مشخص نیست که آیا این آریا اصلاح شده با بسته باتری کوچکتر 63 کیلووات ساعتی یا بزرگتر 87 کیلووات ساعتی عرضه می شود یا خیر. احتمالاً دومی است تا بتواند بدون شارژ مجدد بیشتر سفر کند.