چرخهای جدیدی با ،تیکهای دانلوپ پیچیده شدهاند که ترمزهای بزرگتری پشت آنها قرار دارند، در حالی که سپرهای جدیدی نیز وجود دارد.
بخش هیجانانگیز نیسان با آن خودرو این است که مشتری، که دست خود را برای آن بالا میبرند و ابراز علاقه میکنند، کاملاً به آن علاقه دارند. [they] آقای پترسون میگوید که روشی که تولید میکند این نیست که یک ماه 1000 ساخته میشود و بعد هیچکدام از آنها ساخته نمیشود.
370Z Nismo حدود 10000 دلار بیشتر از یک 370Z معمولی برای زمینه بود. نیسان Z جدید استاندارد در حال حاضر 73300 دلار قبل از هزینه در جاده، صرف نظر از انتخاب دستی یا خودکار، قیمت دارد.
آقای پترسون ادامه داد: “بنابراین کمی صبر لازم است، و آنها با ما صبور بوده اند… ما مشتری، داریم که می دانند ،وماً فردا در دسترس نیستند.”
در جلو، یک اسپلیتر بارزتر وجود دارد در حالی که در پایین یک بال عقب ظریف وجود دارد.
این خودرو همچنین دارای کیت بدنه منحصربهفرد با ،متهای جلو و عقب اصلاحشده، اسپوی، عقب و رکابهای جانبی منحصربهفرد و رینگهای آلیاژی فورج ۱۹ اینچی بود، در حالی که کابین دارای صندلیهای جلو Recaro و تریم آلکانترا بود.
سخت است به شما بگوییم که این سه ماه سفارش است یا پنج یا شش ماه با تمام چالش های مختلف عرضه و چالش های حمل و نقل که با آن روبرو هستیم، اما هدف قطعا کمتر از 12 ماه است.
370Z Nismo نرخ فنر، میرایی و تثبیت کننده، مهاربند برج پایه، دمپرهای عملکرد و ترمزهای بزرگتر را افزایش داده بود.
نسخه لانچ Z Proto با قیمت 80700 دلار قبل از عرضه در جاده ها، قبلا به فروش رسیده است.
این برند بانکی متشکل از 1200 سفارش تحویلنشده برای Z جدید دارد که از آ،ین نسخه از خودروی اسپورت نمادین که در اوایل سال جاری عرضه شد، تنها 84 دستگاه تحویل داده است.
نیسان z
مدیر عامل نیسان استرالیا آدام پترسون گفت CarExpert Z که امسال به ،وان جایگزینی برای 370Z عرضه شد، با وجود قیمت بالاتر، بلافاصله محبوبیت خود را نشان داد.
نسخه فعلی Nismo 370Z دارای 8 کیلووات و 8 نیوتن متر اضافی نسبت به 370Z استاندارد بود و شامل مجموعه ای از پیشرفت های مک،کی بود که به ما نشان می دهد چه تغییراتی را می تو،م با Z Nismo ببینیم.
را نیسان زد نیسمو 2023، همانطور که در یک سری تصاویر به اشتراک گذاشته شده در فیس بوک و توییتر، دارای مجموعه ای از تغییرات قابل مشاهده است.
به نظر می رسد که Z داغتر نیسان قبل از رونمایی در سال آینده مورد آزمایش قرار گرفته است.
احتمالاً نسخه ای با ،وجی بالاتر از پیشرانه 3.0 لیتری V6 با توربوشارژ دوقلو Z وجود دارد. این خودروی استاندارد 298 کیلووات قدرت و 475 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و با گیرب، دستی شش سرعته یا اتوماتیک 9 سرعته جفت می شود.
نیسان ماشین پیست Z GT4 (بالا) را در SEMA در ماه نوامبر معرفی کرد که شاید به جنبه هایی از نسخه Nismo اشاره کند. نسخه 298 کیلوواتی و 475 نیوتن متری توئین توربو شش مدل GT4 در این خودروی مدار روی 330 کیلووات و 600 نیوتن متر تنظیم شده است.
وقتی در مورد زمان کلی انتظار برای سفارشهای جدید سؤال شد، آقای پترسون اشاره کرد که هدف در حال حاضر حفظ زمان تحویل در «کمتر از 12 ماه» است و خاطرنشان کرد که وضعیت چالشهای حمل و نقل و عرضه دائماً در حال تغییر است.
طبق وبسایت نیسان استرالیا، مشتری، که مایل به ثبت سفارش هستند، میتوانند از طریق یک فرم آنلاین در نتیجه پاسخ «غافلکننده» مشتری، به صف بپیوندند.