در حالی که این برند با دو مدل با مشخصات بالا، پنج صندلی و تمام چرخ متحرک عرضه خواهد شد، مدیر نیسان برای خط X-Trail، ال،اندر پکاناک، گفت که اگر بازخورد مشتریان نشان دهد که شکافی وجود دارد، ممکن است انواع بیشتری روی میز باشد. در ،یب
نیسان UK ارقام سوخت WLTP را 45.6 مایل در هر صد کیلومتر (6.19 لیتر در هر 100 کیلومتر) در مقابل 42.8 مایل در هر صد کیلومتر (6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر) برای X-Trail e-Power 2WD و e-Power e-4orce به ترتیب در تریم مشابه ما ذکر کرده است. ، پنج صندلی Ti-L.
در محدوده پایینتر بروید و ابتداییترین X-Trail e-Power 2WD در رژیم سختگیرانهتر WLTP، 48.2 مایل بر کیلوگرم (5.8 لیتر در 100 کیلومتر) را نشان میدهد. برای مرجع، تویوتا RAV4 هیب، 47.9-50.4mpg (5.89-5.6L/100km) در بریت،ا بسته به نوع و 4.7-4.8L/100km بر اساس تست های محلی ADR نشان می دهد.
آقای Pecanac مجدداً تصریح کرد که هر دو نسخه تک موتوره دیفرانسیل جلو و هفت سرنشین X-Trail e-Power از کارخانه ژاپنی در دسترس استرالیا هستند.
نیسان X-Trail e-Power با e-4orce اکنون در استرالیا به فروش می رسد و در ک، های Ti و Ti-L با مشخصات بالا فقط در زمان عرضه در دسترس است.
یک آپشن هفت نفره X-Trail e-Power را به یکی از معدود شاسیبلندهای هیب، هفت نفره در استرالیا تبدیل میکند و یک نقطه تفاوت کلیدی را برای تویوتا RAV4 هیب، پیشرو در بازار ایجاد میکند.
او افزود: “این بیشتر یک پیشنهاد برتر است، بنابراین من فکر می کنم در حال حاضر کمی یک مورد آزمایشی است.”
تویوتا RAV4 Edge AWD Hybrid با مشخصات بالا، دو مدل X-Trail e-Power را به دو نیم میکند و به دنبال بهروزرس، اخیر از 56650 دلار شروع میشود.
وقتی از او پرسیده شد که این برند چگونه بازخورد مشتریان را با توجه به گسترش محدوده ارائه میکند، آقای Pecanac گفت که نظرسنجیهای ،یدار نقش مهمی در شکلگیری پرونده تجاری برای هر گونه اضافه شدن آینده به خط تولید خواهد داشت.
نیسان استرالیا می گوید که دارای نسخه های هفت صندلی و تک موتوره است ای، تریل ای-پاور در صورتی که ،یداران محلی چنین گزینه هایی را درخواست کنند، SUV هیب، در دسترس آن است.
یک X-Trail e-Power 2WD و/یا سه ردیفه میخواهید؟ نظرات خود را در زیر کامنت کنید!
“میگیریمش [feedback] از طریق نظرسنجیهای سندیکایی که آنها انجام میدهند، و اگر احساس کنیم یک مورد تجاری برای ک،های پایینتر یا e-Power دو چرخ متحرک وجود دارد، آنگاه آن را به تیم جه، ارائه میکنیم و میگوییم «این ماشینی است که ما به آن نیاز داریم زیرا مشتریان آن را می خواهند.»
“به ارمغان آوردن [the X-Trail e-Power] در درجههای Ti و Ti-L، اینجاست که ما واقعاً شاهد ا،ریت تقاضای ICE در پیشسفارشها بودهایم. CarExpert.
با توجه به X-Trail e-Power محلی با ادعای e-4orce بازده ،یبی 6.1 لیتر در هر 100 کیلومتر در هر دو گرید Ti و Ti-L، منطقاً می تو،د انتظار داشته باشید که نسخه تک موتوره 2WD در تست های محلی به اواسط پنج دست یابد.
ما واقعاً میخواستیم e-Power جدید را با فناوری e-4orce همراه کنیم [with the high-spec models] تا واقعا بهترین قدم را به جلو بگذاریم. ما شاهد تقاضای قوی مشتریان از طرف آنها بوده ایم.”
در بخش اصلی شاسیبلندهای سایز متوسط، تنها رقیبی که گزینههای سه ردیفه برقی را ارائه میکند، خودروی برقی هیب، پلاگین اوتلندر میتسوبیشی است. هر چند هفت صندلی محدود به نسخه های گران قیمت Exceed است.
در همین حال، میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیب، EV – بر اساس پلتفرم Alliance CMF به ،وان X-Trail – با قیمت پایه 55490 دلار به علاوه در جاده ها برای مدل پایه ES شروع می شود و Aspire با مشخصات متوسط با قیمت 61990 دلار عرضه می شود.
قیمت گذاری شروع می شود از 54190 دلار به علاوه هزینه های جاده ای برای Ti، و 57190 دلار برای پرچمدار Ti-L. هر دو e-Power با انواع e-4orce 4200 دلار از نسخههای بنزینی معادل 2.5 لیتری 4WD قیمت دارند.
X-Trail e-Power تحویل استرالیا با قیمت مدل های e-4orce 6.1 لیتر در 100 کیلومتر راندمان سیکل ،یبی، که یک لیتر یا بیشتر در هر 100 کیلومتر بالاتر در چیزی شبیه RAV4 هیب، است.
در همین حال، پیشرانه تک موتوره e-Power نقطه ورود مقرون به صرفهتری به محدوده الکتریکی X-Trail ارائه میدهد و با توجه به مشخصات جه، میتوان شاهد افزایش مصرف سوخت باشد.
بیشتر: نیسان X-Trail e-Power 2023 با بررسی e-4orce
بیشتر: همه چیز نیسان X-Trail