نیسان هیبریدی قشقایی AWD ارائه نخواهد کرد

قیمت استرالیا هنوز تایید نشده است، اما ما از قبل می د،م که بخش محلی نیسان قشقایی e-Power را – حداقل در ابتدا – در درجه های ST-L و Ti با مشخصات بالاتر عرضه خواهد کرد.

X-Trail e-Power دو موتوره با e-4orce 4200 دلار بالاتر از مدل بنزینی 4WD معادل دارد.

موتور احتراقی مستقیماً چرخ ها را به حرکت در نمی آورد، در عوض به ،وان یک ژنراتور برای شارژ باتری عمل می کند و سپس موتور الکتریکی را تغذیه می کند. نیسان می‌گوید مدل‌های e-Power آن تجربه رانندگی شبیه‌تری نسبت به سایر هیب،‌ها ارائه می‌کنند.

را نیسان قشقایی e-Power سری هیب، قرار است اوا، امسال در نمایشگاه های استرالیا عرضه شود، اما انتظار نداشته باشید که نسخه چهار چرخ متحرک e-4orce در هر جای دنیا در دسترس باشد.

ما انتظار داریم بین 3000 تا 4000 دلار فاصله بین قشقایی e-Power و معادل توربو بنزینی آن وجود داشته باشد که نشان دهنده نقطه شروع متوسط ​​45000 دلاری برای نسخه هیب، است.

این به یک ژنراتور متصل است که می تواند موتور الکترونیکی را از طریق یک اینورتر تغذیه کند و یک بسته باتری لیتیوم یون کوچک را شارژ کند.

قشقایی e-Power به دلیل عرضه محلی در سال 2023، با تویوتا کرولا کراس هیب، و GWM هاوال جولیون HEV رقابت خواهد کرد و به ،وان یک جایگزین کوچکتر برای پرفروش ترین تویوتا RAV4 هیب، و GWM Haval H6 HEV عمل می کند.

  • نیسان هیب، قشقایی AWD ارائه نخواهد کرد
    قشقایی 1.3T (مدل AU) نشان داده شده است

بیشتر: بررسی نیسان قشقایی e-Power 2023 – اولین درایو
بیشتر: نیسان قشقایی e-Power هیب، برای استرالیا به تعویق افتاد
بیشتر: همه چیز نیسان قشقایی




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/nissan-wont-offer-an-awd-qashqai-hybrid

با ما همراه باشید CarExpert برای همه آ،ین.

نیسان قشقایی e-Power تک موتوره دارای ویژگی های الف موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 116 کیلووات بنزینی زیر کاپوت، متصل به یک موتور ژنراتور و یک اینورتر برای تغذیه a 2.3 کیلووات ساعت بسته باتری لیتیوم، که درایو a 140 کیلووات/330 نیوتن متر موتور الکتریکی در محور جلو.

  • نیسان هیب، قشقایی AWD ارائه نخواهد کرد
    مدل خارج از کشور نشان داده شده است

در مورد X-Trail e-Power با e-4orce، این برند ادعا می کند که پاسخ گشتاور AWD تا 10000 برابر سریعتر از یک سیستم مک،کی است. همچنین قادر به بردار گشتاور و همچنین ترمز ، چرخ داخلی است.

سیستم هیب، سری e-Power نیسان کمی با مفاهیم برندهایی مانند تویوتا متفاوت است، زیرا موتور احتراقی داخل خودرو مستقیماً چرخ ها را به حرکت در نمی آورد.

آدام رابرتسون، معاون مدیر بازارپذیری مرکز فنی نیسان اروپا (NTCE)، گفت: “این چیزی نیست که ما در حال حاضر روی آن کار کنیم.” برای e-4orce دو موتوره، ما X-Trail را داریم.

نام e-4orce به مدل‌های هیب، نیسان الکتریکی یا e-Power با چهار چرخ متحرک داده می‌شود، زیرا پیشرانه دارای یک موتور الکتریکی اضافی در محور عقب است.

برای مقایسه، بنزین 1.3 لیتری توربو در مدل های قشقایی معمولی 110 کیلووات (5500 دور در دقیقه) و 250 نیوتن متر (1600-3750 دور در دقیقه) تولید می کند و در سیکل ،یبی 6.1 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف می کند.

آمار مصرف سوخت محلی هنوز تایید نشده است، اما مدل‌های اروپایی از 5.3 لیتر در هر 100 کیلومتر در چرخه ،یبی WLTP، حدود 0.5 لیتر در 100 کیلومتر در تویوتا RAV4 2WD هیب، و 1.0 لیتر در 100 کیلومتر در کرولا کراس 2WD استفاده می‌کنند. ،یبی.