نیسان X-Trail e-Power هیبریدی: هفت صندلی، چهار چرخ محرک در ژاپن ارائه می شود
خط تولید ژاپنی شامل نسخه ای سه ردیفه از X e-4orce با مشخصات می، – که به نظر می رسد معادل ST-L استرالیایی است – و همچنین گزینه های هفت نفره برای Extremer X e-4orce متمرکز بر ماجراجویی است. RAV4 Edge) و مدلهای Blinging Autech e-4orce که احتمالاً برای استرالیا خارج از کارت هستند.
آینده نیسان X-Trail e-Power با توجه به جزئیات جدید خارج از ژاپن، هیب، می تواند هفت صندلی و انتخاب 2WD و AWD را در هنگام فرود در استرالیا ارائه دهد.
تنها هدف موتور بنزینی این است که بسته باتری را در حال حرکت نگه دارد، با موتورهای الکتریکی (که توسط باتری کار می کند، که توسط موتور شارژ می شود) چرخ های جلو را به حرکت در می آورند. X-Trail e-Power ویژگی های a 55 لیتری م،ن سوخت مطابق با مشخصات ژاپنی
e-Pedal نیسان همچنین در X-Trail e-Power که اولین بار در خودروهایی مانند هاچ بک تمام الکتریکی لیف و شاسی بلند آریا دیده شد، دیده شد. رانندگی با یک پدال از طریق ترمز احیا کننده امکان پذیر است و نیسان ادعا می کند تا 0.2G کاهش سرعت در X-Trail هیب، قابل دستیابی است.
مدلهای X-Trail e-Power 2WD به مصرف سوخت اشاره میکنند 5.07 لیتر در 100 کیلومتر در چرخه آزمایش WLTC ژاپن. نسخه های 4WD پنج صندلی مدیریت می کنند 5.43 لیتر در 100 کیلومتر، با مدل های هفت صندلی کمی بدتر در 5.46 لیتر در 100 کیلومتر.
در حالی که خط تولید استرالیای X-Trail e-Power هنوز جزئیاتی در دست نیست، ما می د،م که چه چیزی در سطح جه، در دسترس است. برای نیسان غیرعادی است که گزینه سه ردیفه را به ،وان یک نقطه تفاوت کلیدی نسبت به پرفروش ترین تویوتا راو4 هیب، ارائه ندهد.
با ما همراه باشید CarExpert برای همه جدیدترین ها، و نظرات خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.
مدل ژاپنی نشان داده شده است
موتور 2.5 لیتری بنزینی RAV4 هیب، و موتورهای الکتریکی 160 کیلووات در قالب 2WD تولید می کنند، در حالی که نسخه های AWD به لطف یک موتور الکترونیکی اضافی در محور عقب، 163 کیلووات قدرت دارند.
موتورها توسط یک باتری کوچک لیتیوم یونی تغذیه می شوند که به a موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 106 کیلووات/250 نیوتن متر بنزینی دارای فناوری فشرده سازی متغیر
نسخههای بنزینی X-Trail به زودی با موتور 2.5 لیتری تنفس طبیعی بنزینی 135 کیلووات/244 نیوتنمتر مانند میتسوبیشی اوتلندر متصل به اتوماتیک CVT کار میکنند. برای اطلاع از قیمت و مشخصات کامل اینجا کلیک کنید.
هر دو نسخه تک موتوره دیفرانسیل جلو و دو موتوره e-4orce تمام چرخ ارائه خواهند شد، با نسخه های e-4orce علاوه بر این، بسته به نوع، گزینه پنج یا هفت صندلی را ارائه می دهند.
نیسان X-Trail e-Power همچنین دارای فناوری حذف نویز فعال برای به حداقل رساندن صدای موتور است که ممکن است با سرعت رانندگی مرتبط نباشد (زیرا موتور بنزینی مستقیماً چرخ ها را به حرکت در نمی آورد) و برای کاهش صدای جاده.
X-Trail پس از قشقایی کوچکتر که اوا، سال 2022 یا اوایل سال 2023 عرضه می شود، دومین مدل e-Power خواهد بود که وارد نمایشگاه های استرالیا می شود. درباره آن خودرو بیشتر بخو،د. اینجا.
تمام نسخه های نیسان X-Trail e-Power دارای ویژگی a 150 کیلووات/330 نیوتن متر موتور الکتریکی در محور جلو، با نسخههای e-4orce که a 100 کیلووات/195 نیوتن متر موتور الکترونیکی در محور عقب که امکان چرخش متحرک متغیر را فراهم می کند. نیسان مجموع ،وجی های سیستم را برای انواع e-Power 4WD ذکر نکرده است.
در مقایسه، تویوتا RAV4 هیب، E-Four (AWD) 4.85 لیتر در 100 کیلومتر در چرخه WLTC نشان می دهد.
وب سایت مصرف کننده ژاپنی نیسان، کل محدوده نسل جدید X-Trail را که تنها با پیشرانه هیب، سری این شرکت در بازار داخلی عرضه می شود، شرح می دهد.
انتظار میرود که سری X-Trail e-Power در طول سال 2023 وارد استرالیا شود، اگرچه بازوی محلی این برند هنوز زمان قطعی را تأیید نکرده است.