هزاران خودروی برقی BYD Atto 3 ظرف چند هفته آینده وارد استرالیا می شوند

در سطح جه،، BYD به ،وان یکی از محتمل‌ترین رقبای بلندمدت تسلا در میان برندهای به اصطلاح «غیر میراثی» شناخته می‌شود و حتی آماده است تا باتری‌های داخلی خود را به سوپراستار برقی تحت مدیریت ایلان ماسک عرضه کند.

  • هزاران خودروی برقی BYD Atto 3 ظرف چند هفته آینده وارد استرالیا می شوند
    مهر جهان

اولین Atto 3s فرمان راست این هفته در مرکز ،ید Indooroopilly در بریزبن، توسط تیم کیهیل، فوق ستاره فوتبال (از نوع گرد) رونمایی شد که در آنجا قاب ها را جدا می کند.

بیشتر: نمای کلی برند در BYD
بیشتر: رقیب تسلا مدل 3 EV BYD برای عرضه در استرالیا آماده شده است
بیشتر: BYD سفارش ماشین الکتریکی استرالیا را از شریک اوبر دریافت می کند




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/t،usands-of-byd-atto-3-evs-due-in-australia-within-weeks

بیشتر: برند الکتریکی BYD چین از 44,381 دلار به صورت آنلاین وارد بازار می شود
بیشتر: همه خودروهای برقی که به استرالیا می‌آیند: تقویم را راه‌اندازی کنید، چه چیزی در اینجا وجود دارد؟

  • هزاران خودروی برقی BYD Atto 3 ظرف چند هفته آینده وارد استرالیا می شوند
    تیم کیهیل فوتبالیست بازنشسته سرمایه گذار EVDirect است

EVDirect.com.au ادعا می کند که بیش از 2000 نفر در این افشاگری حضور داشتند که بسیاری از آنها صاحب سفارش بودند.

آقای تاد ادعا کرد: “این یکی از بزرگ‌ترین برندهای خودروی جدید در تاریخ خودروسازی استرالیا است… هر سفارش جدیدی که در ماه آینده از طریق www.EVDirect.com ارسال شود، تا پایان سال به راحتی تحویل داده خواهد شد.”

  • هزاران خودروی برقی BYD Atto 3 ظرف چند هفته آینده وارد استرالیا می شوند
    BYD Atto 3s در یک بندر چین

این شرکت ادعا می کند که بیش از 4000 فروش بانکی دارد و قرار است ظرف چند هفته تحویل به ،یداران آغاز شود.

ما در مورد راه اندازی نوشته ایم خودروهای برقی BYD به استرالیا برای چیزی که برای همیشه به نظر می رسد، اما ساعت شمارش مع، نزدیک به صفر است.

بیشتر: پرفروش‌ترین خودروهای الکتریکی استرالیا در نیمه اول سال 2022
بیشتر: چه مشوق‌هایی برای ،ید خودروهای الکتریکی در سراسر استرالیا ارائه می‌شود؟

  • هزاران خودروی برقی BYD Atto 3 ظرف چند هفته آینده وارد استرالیا می شوند
    Atto 3 WORLD

توزیع‌کننده استرالیایی شرکت چینی، EVDirect.com.au، می‌گوید در حال حاضر سه کشتی در مسیر هستند که با شاسی‌بلندهای الکتریکی BYD Atto 3 برای مشتریان بارگیری می‌شوند.

تنها چیزی که در حال حاضر برای ما باقی مانده است این است که آن را رانندگی کنیم و ببینیم که آیا خودروی برقی با قیمت بسیار بالا با هیاهوها مطابقت دارد یا خیر.

«مشتری، که اوایل سال جاری خودروهای برقی خود را سفارش دادند، تنها چند هفته تا تحویل Atto 3 خود فاصله دارند.

این شرکت همچنین قصد دارد تا قبل از پایان سال 2022 دفترچه های سفارش برای سدان BYD Seal (رقیب تسلا مدل 3) و BYD Dolphin یا EA1 (یک دریچه کوچک EV) را تا پایان سال 2022 باز کند و طبق ادعای این شرکت، تحویل آن برای سال 2023 تعیین شده است. همچنین می‌خواهد تا اواسط دهه آینده یک دستگاه برقی ارائه کند.

این اعداد در استرالیا تقریباً ناشناخته هستند (بار تسلا)، جایی که مصرف خودروهای برقی به دلیل کمبود عرضه کاهش می‌یابد – اغلب به دلیل تخصیص تولید مازاد خودروهای برقی توسط برندهای بزرگ خودرو به کشورهایی با اه، کاهش آلایندگی، یارانه‌های بیشتر خودروهای برقی، و زیرساخت های بیشتر

ما نه تنها از ،یداران، بلکه از افرادی که به محصول علاقه مند هستند غرق شده ایم. BYD برای برخی یک نام تجاری جدید است و آنها هرگز نام آن را نشنیده اند، اما برای برخی دیگر BYD یک برند مورد انتظار بوده است.

اگر BYD به برنامه خود عمل کند، بلافاصله پس از تسلا در میان برندهای EV استرالیا در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت و از هیوندای و ام جی جلوتر خواهد بود.

ما از حجم سپرده‌هایی که برداشته‌ایم هیجان‌زده هستیم [on Atto 3]. ما به راحتی در مسیر تبدیل شدن به دومین شرکت بزرگ برق الکتریکی با تحویل در سال جاری هستیم.

اولین خودروی آن شاسی بلند الکتریکی 45000 دلاری BYD Atto 3 است.

لوک تاد، مدیر عامل EVDirect می‌گوید: «ما توانایی تولید 3000 خودروی الکتریکی در ماه آینده را داریم و در حال حاضر 5000 دستگاه در حال تولید و در راه رسیدن به استرالیا با سه کشتی باری هستیم.

اما مشغول گسترش شاخک های خود در سراسر جهان از جمله استرالیا است، جایی که با EVDirect جفت شده است تا طیف متنوعی از خودروهای برقی مقرون به صرفه را که برای ،ید آنلاین یا یک شبکه نمایشگاهی تحت حمایت گروه فروشندگان Eagers در دسترس است، بفروشد.

BYD، سازنده چینی خودروهای برقی (یا حداقل برقی) تا همین اوا، بیشتر به خاطر ناوگان اتوبوس های برقی خود شناخته می شد و این واقعیت که یکی از سهامداران بلندمدت اصلی آن، وارن بافت، سرمایه گذار سرمایه گذاری است.