این رو،مه که از آلم، به ،یسی ترجمه شده است، گزارش می دهد: «تعداد تصادفات بیش از 1000 مورد است.
ج،ی از حوادث مربوط به سیستم های کمک راننده که در آن مشتریان نگر، های ایمنی خود را بیان کرده اند، بیش از 3000 ورودی دارد.
اطلاعات گسترده ای حاوی هزاران شکایت مشتری در مورد سیستم Autopilot تسلا با یک رو،مه آلم، به اشتراک گذاشته شده است.
همچنین گزارش شده است که تسلا موضوع تحقیقات و، دادگستری ایالات متحده است و گزارش شده که بررسی می کند که آیا تسلا با ارائه ادعاهای پشتیب، نشده در مورد توانایی فناوری کمک راننده خود، مصرف کنندگان، سرمایه گذاران و تنظیم کننده ها را گمراه کرده است یا خیر.
“باور کنید، من ترجیح می دهم در مورد نوآوری های موفق گزارش دهم و دیدگاه های کارآفرینی جسورانه را دوست دارم. اما من شک ندارم: این داستان در حوزه عمومی است.»
هند،بلات میگوید برای اظهارنظر در مورد مشکلات ادعایی Autopilot با تسلا تماس گرفته است، در آن زمان خودروساز «خواستار حذف دادهها شد و از سرقت اطلاعات صحبت کرد».
ویژگیهای رانندگی خودکار و خودران کامل سطح 2 اخیراً خبرساز شدهاند.
هند،بلات مشتریان تسلا در سراسر ایالات متحده، اروپا و آسیا بیش از 2400 مشکل خودشتابی و 1500 مشکل ترمز را بین سالهای 2015 تا اوایل سال 2022 گزارش کردهاند.
در یک مهلت برای تسلا، هیئت منصفه کالیفرنیا در اوایل ماه جاری به نفع تسلا در پرونده ای مربوط به سیستم خلبان خودکار آن را اعلام کرد.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/t،usands-of-tesla-autopilot-complaints-laid-bare-in-german-report
این رو،مه میگوید افشاگران ناشناس این شکایات را به،وان بخشی از یک ، 100 گیگابایتی حاوی بیش از 23000 فایل داخلی تسلا به اشتراک گذاشتهاند.
سهامداران همچنین اخیراً یک طرح دعوای دسته جمعی را علیه تسلا در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو تنظیم ،د و استدلال ،د که توسط شرکت با اظهارات نادرست و گمراه کننده در مورد فناوری که “خطر جدی تصادف و آسیب ایجاد می کند” فریب خورده اند.
اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها، یک تنظیم کننده ایالات متحده، دو تحقیق فعال در مورد این سیستم دارد که یکی از آنها در مرحله تحلیل مهندسی است و تصادفات با خودروهای اضطراری ثابت را بررسی می کند، در حالی که دیگری در حال بررسی گزارش های ترمز فانتوم است.
«سایر خودروسازان نیز با رانندگی خودران دست و پنجه نرم می کنند. اما به ندرت هیچ رئیس خودرویی به اندازه ایلان ماسک وعده های بزرگی در این زمینه داده است.
در پاسخ، هند،بلات سردبیر سباستین متس گفت:
گزارش آلم، همچنین از نحوه ارتباط تسلا با مشتری، که مشکلات خود را با Autopilot ثبت میکنند، صحبت میکند و ادعا میکند که این برند فقط جزئیات هر مشکلی را «شفاهی» به اشتراک میگذارد، و به کارکنان هشدار میدهد که گزارشهایی را در مورد هرگونه مشکل در ایمیلها، پیامهای متنی یا پستهای صوتی به اشتراک بگذارند.
این آژانس تایید کرد که در حال بررسی هفدهمین تصادف مرگبار مربوط به خلبان خودکار، پس از برخورد یک مدل S با یک ماشین آتش نش، پارک شده در شهرستان کنترا ،تا، کالیفرنیا در ماه فوریه است.