تزئینات توری ف،ی مانند سیویک در سراسر داشبورد گسترش یافته و دریچه های هوا را پنهان می کند. همچنین استفاده گسترده تری از تریم مشکی پیانو وجود دارد.
کروز کنترل تطبیقی و دستیار حفظ خطوط بهروزرس، شدهاند تا «پاسخهای طبیعیتر» را نشان دهند، در حالی که کمک ترافیک ترافیک اضافهشده جدید است.
در این محدوده بالاتر بروید و با یک واحد 12.3 اینچی جدید با آینهبندی تلفن هوشمند بیسیم جایگزین شده است، در حالی که Touring پرچمدار دارای اولین ادغام هوندا از Google داخلی با اتصال برای Google Assistant، Google Maps و Google Play و سایر برنامهها و برنامهها است. خدمات.
هوندا میگوید آکورد دارای صندلیهای تثبیتکننده بدنه جلو جدید است، با قاب صندلی نسل جدید که برای محکمتر نگه داشتن بدن و کاهش خستگی در رانندگیهای طول، طراحی شده است.
ویژگیهایی که در برخی از آکوردهای کمتر دیده میشود شامل صندلیهای جلو با قابلیت تنظیم برقی، سانروف، گرمکن صندلیهای جلو، روکشهای چرمی و چهار ،وجی USB-C است.
با این حال، هوندا استرالیا می گوید: “تقاضا همچنان از محدودیت های عرضه فعلی فراتر می رود، به ویژه برای نوع هیب،”.
مدل فعلی هنوز برای مدتی در استرالیا ادامه خواهد داشت و به ،وان یک مدل پشتیبان در خط تولید، عملکرد قوی خود را ادامه می دهد.
مجموعه به روز شده ای از ویژگی های ایمنی فعال و کمک راننده به صورت استاندارد با دوربین و رادار پیشرفته و نظارت بر نقاط کور با برد بلندتر وجود دارد.
2023 CR-V
خلبان 2023
تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و یادآوری صندلیهای عقب و همچنین 10 کیسه هوا از جمله کیسههای دوگانه زانویی جلو، استاندارد هستند.
چراغ های LED تیره شده و چراغ های عقب LED با سبک معمولی استاندارد هستند.
آکوردهای بازار ایالات متحده اکنون 40 سال است که از کارخانه هوندا ماریسویل، اوهایو میآیند، در حالی که ما از تایلند میآییم – و هوندا استرالیا میگوید که مدل با مشخصات محلی بر روی “یک چرخه عمر مدل جداگانه” کار میکند.
هوندا پیشبینی میکند که مدلهای هیب، 50 درصد از فروش آکورد در ایالات متحده را با نسل جدید تشکیل میدهند و پرچمدار قبلی 2.0 لیتری توربو چهار – که هرگز در اینجا ارائه نشده بود – متوقف شده است.
بیشتر: بررسی هوندا آکورد 2022
در داخل، یک خوشه ابزار دیجیتال 10.2 اینچی استاندارد است، در حالی که دو تریم پایینتر از یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی با Android Auto و Apple CarPlay استفاده میکنند.
سیستم تعلیق مستقل چهار چرخ برای تجربه رانندگی جذابتر دوباره تنظیم شده است، در حالی که گفته میشود بلبرینگهای جدید پایه دمپر تعلیق جلو و اتصالات توپی صافی فرمان را بهبود میبخشند.
1.5 لیتری همچنان با یک گیرب، متغیر پیوسته جفت می شود که برای کاهش نویز نیز به روز شده است.
هوندا آکورد فعلی را در سال 2019 به استرالیا معرفی کرد و از زمان عرضه حتی نسبت به رقبای خود در بخش در حال کاهش فروش کندی داشته است.
در حالی که نسل دهم آکورد در سال 2017 در ایالات متحده تولید شد، تولید تایلند تا سال 2019 آغاز نشد.
توافق نسل دهم
هوندا می گوید آکورد جدید مبتنی بر معماری پیشرفته جه، آن است و استحکام شاسی بیشتری نسبت به قبل با پشتیب، بدنه سفت تر و میله های مهاربند جلو دارد.
All Accords از بهروزرس،های نرمافزار هوایی پشتیب، میکند.
همچنین اخیراً دو شاسی بلند جدید HR-V را روانه بازار کرده است – یکی برای بازارهایی مانند استرالیا، دیگری برای آمریکای شمالی که انتظار میرود با نش، متفاوت به اینجا بیاید.
آکورد 71 میلیمتر طول،تر از مدل قبلی خود با مسیری 10 میلیمتری عریضتر است و کنارهها و جزئیات تمیزتری دارد.
رونمایی از آکورد جدید پس از رونمایی از نسل چهارم Pilot ساخت ایالات متحده، نسل یازدهم سیویک و نسل ششم جدید CR-V صورت می گیرد که هوندا در حال بازنگری کلی خط تولید خود است.
این هیب، دارای کنترل شیفت خطی هوندا است که برای تقلید از حس دور موتور بنزینی معمولی طراحی شده است که دندهها را تحت شتاب تعویض میکند. پیشرانه 1.5 لیتری CVT همچنین دارای تغییرات شبیه سازی شده دنده است، اگرچه تنها مدل هیب، دارای حالت های اسپرت و فردی قابل انتخاب است.
هوندا همچنین ردیابی و بی حرکت ، وسایل نقلیه از راه دور را ارائه می دهد.
قدرتمندتر نسل چهارم هیب، از موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری اتکینسون با تزریق مستقیم با دو موتور الکتریکی که در کنار هم نصب شده اند، برای ،وجی کل سیستم استفاده می کند. 152 کیلو وات از قدرت و 335 نیوتن متر گشتاور – 6 کیلووات کمتر اما 20 نیوتن متر در هیب، با مشخصات محلی فعلی افزایش یافته است.
این موتور 9 کیلووات و 74 نیوتن متر بیشتر از موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ پایه تولید می کند که پیشرفت هایی مانند سیستم تزریق مستقیم ارتقا یافته و میل لنگ و روغن روغن با استحکام بالا برای کاهش صدای موتور دریافت کرده است.
سخنگوی هوندا استرالیا در اوا، گذشته به ما گفت: “آکورد همچنان یک نام جه، مهم برای هوندا است، با پایگاه مشتریان بسیار وفادار و ارزشمند اینجا در استرالیا، اما هنوز برای ما برای تایید هرگونه جزئیات در مورد برنامه های مدل نسل بعدی زود است.” ماه
یک خط مشخصه تیز از کناره ماشین عبور می کند و آکورد شبح فست بک مانندی را حفظ می کند. هوندا همچنین از گلخانه هوای آکورد و ستونهای باریک A استفاده میکند که به دید کمک میکند.
هوندا نسل یازدهم خود را معرفی کرده است توافق کنید برای بازار ایالات متحده با خط تولید هیب، سنگین، اما مشخص نیست چه زم، به اینجا می آید.
تا پایان اکتبر، هوندا تنها 92 نمونه در استرالیا فروخته است. این باعث می شود که آن را به کندترین خودروی فروش در سگمنت سایز متوسط، پس از پژو 508 (117 فروش) تبدیل کند.
این خودرو در حال حاضر در یک تریم تکی با موتور 1.5 لیتری چهار لیتری 140 کیلووات و 260 نیوتن متر توربو یا هیب، 2 لیتری 158 کیلووات و 315 نیوتن متر ارائه می شود.
Touring با مشخصات بالا با صندلیهای جلو تهویهشونده، صندلیهای عقب گرمکن، شارژ بیسیم تلفن، نمایشگر شش اینچی هدآپ و سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو با فناوری Bose Centerpoint و Bose SurroundStage ارائه میشود.
هوندا یک دکمه فیزیکی حجم با صفحه نمایش لمسی بزرگتر را حفظ کرده است و میگوید از مواد درجه یک در سراسر کابین استفاده کرده است و “توجه دقیقی به عملکرد همه تابلو و کنترلها برای داشتن حسی عالی داشته است”.