هوندا از 3 شاسی بلند جدید الکتریکی رونمایی کرد

SUV e:N بزرگتر از شاسی بلندهای کامپکت الکتریکی e:NS2 و e:NP2 مبتنی بر HR-V است. به احتمال زیاد فقط چین خواهد بود. و ممکن است تا پایان سال 2024 به یک نسخه با مشخصات تولید تبدیل شود. نسخه های با مشخصات تولیدی خودروهای مفهومی هوندا e:NS2 و e:NP2 جانشین منطقی شاسی بلندهای الکتریکی e:NS1 و e:NP1 هستند که سال گذشته عرضه شدند.

کانسپت هوندا e:N GT
کانسپت هوندا e:N GT

دو تفنگدار بر اساس HR-V

مدل های مجهز به باتری 53.6 کیلووات ساعتی دارای موتور 182 ، بخار و 300 نیوتن متر بودند و شعاع حرکتی CLTC 420 کیلومتر را وعده دادند، در حالی که نسخه های 68.8 کیلووات ساعتی دارای قدرت 204 ، بخار و 310 نیوتن متر با برد 510 کیلومتر بودند. در هر دو مدل، باتری به نظر می رسید که از پلت فرم معلق شده است که انتقاداتی را به دنبال داشت.

کانسپت هوندا e:N SUV
کانسپت هوندا e:N SUV

سپس HR-V جه، است که در چین با نام HR-V توسط دانگ فنگ هوندا فروخته می شود. این دو نسخه الکتریکی مختلف به نام‌های e:NS1 و e:NP1 را تولید می‌کند که به ترتیب توسط دانگ فنگ هوندا و گوانگچی هوندا فروخته می‌شوند. همچنین، هر دو این eSUV ها با هوندا پرولوگ SUV برای آمریکای شمالی ارتباطی ندارند. اوه! همچنین، چه اتفاقی برای خودروسازان افتاد که از کلمات به ،وان نام استفاده می ،د، ها؟

لاین آپ هوندا e:N در نمایشگاه خودرو شانگهای به نمایش گذاشته شد
لاین آپ هوندا e:N در نمایشگاه خودرو شانگهای به نمایش گذاشته شد

قبل از فرو رفتن در e:NS2 و e:NP2، ما باید خط تولید SUV جمع و جور هوندا برای چین را درک کنیم. همانطور که دو CR-V مختلف در چین فروخته می شود، دو HR-V مختلف نیز وجود دارد. بر خلاف دو CR-V، هر دو HR-V HR-V نیستند. گوانگچی هوندا مشخصات HR-V آمریکای شمالی را با نام ZR-V در چین به فروش می رساند. هیچ نسخه EV را دریافت نمی کند.

e:N SUV بزرگتر از هر دو eSUV فوق الذکر است. داده های کامل هنوز در دسترس نیست. هر دو شاسی بلند e:N و e:N GT احتمالاً تا سال 2025 نسخه‌های تولیدی را دریافت خواهند کرد. راه اندازی هند به این زودی ها امکان پذیر نیست.


منبع: https://www.rushlane.com/،nda-unveils-3-new-electric-suvs-larger-than-hrv-12467342.html

e:NS2 دارای ،اصر LED فلش مانند در جلو است که یادآور پژو است. e:NP2 رویکرد هوشیارتری دارد و از سدان سیویک مخصوص ایالات متحده الهام می گیرد. هر دو e:NS2 و e:NP2 به احتمال زیاد در مقایسه با e:NS1 و e:NP1 ،وجی با مشخصات فنی مواجه خواهند شد. هر دو eSUV دارای یک باتری 53.6 کیلووات ساعتی در مدل های پایین تر و یک باتری 68.8 کیلووات ساعتی در مدل های برتر هستند.

احتمال دارد هر دو e:NS2 و e:NP2 به ترتیب نسبت به e:NS1 و e:NP1 تغییراتی در مشخصات داشته باشند – احتمالاً عملکرد بیشتر و باتری بزرگتر وجود دارد.

مفهومی جدید هوندا e:NS2 الکتریکی SUV
مفهومی جدید هوندا e:NS2 الکتریکی SUV

تفاوت اصلی بین دو خودروی برقی مبتنی بر HR-V این است که e:NS1 درپوش پورت شارژ جلویی رنگ بدنه و e:NP1 روکش مشکی براق دارد. هر دوی آن‌ها دارای طرح‌های چراغ عقب الهام‌گرفته از پورشه و چیدمان داخلی الهام‌گرفته از موستانگ ماخ هستند. نیاز به تمایزات طراحی بین این دو وجود دارد و هوندا دقیقاً این کار را انجام می دهد. مفاهیم e:NS2 و e:NP2 که توسط هوندا به نمایش گذاشته شده اند مسیرهای طراحی متفاوتی را طی می کنند.

چه زم، می تو،م منتظر عرضه شاسی بلندهای الکتریکی جدید هوندا باشیم؟

هوندا چهار کانسپت الکتریکی مختلف را در نمایشگاه خودرو شانگهای به نمایش گذاشته است. اینها e:N GT، e:N SUV، e:NS2 و e:NP2 هستند. از میان چهار کانسپت هوندا، e:N GT یک خودروی مفهومی تکرارشونده است که برای اولین بار یک سال پیش به نمایش گذاشته شد. این یک سدان برقی چهار در آینده نگرانه است. در مقایسه با ویترین سال گذشته هیچ تغییر قابل مشاهده ای در آن مشاهده نمی شود.