SUV e:N بزرگتر از شاسی بلندهای کامپکت الکتریکی e:NS2 و e:NP2 مبتنی بر HR-V است. به احتمال زیاد فقط چین خواهد بود. و ممکن است تا پایان سال 2024 به یک نسخه با مشخصات تولید تبدیل شود. نسخه های با مشخصات تولیدی خودروهای مفهومی هوندا e:NS2 و e:NP2 جانشین منطقی شاسی بلندهای الکتریکی e:NS1 و e:NP1 هستند که سال گذشته عرضه شدند.
دو تفنگدار بر اساس HR-V
مدل های مجهز به باتری 53.6 کیلووات ساعتی دارای موتور 182 ، بخار و 300 نیوتن متر بودند و شعاع حرکتی CLTC 420 کیلومتر را وعده دادند، در حالی که نسخه های 68.8 کیلووات ساعتی دارای قدرت 204 ، بخار و 310 نیوتن متر با برد 510 کیلومتر بودند. در هر دو مدل، باتری به نظر می رسید که از پلت فرم معلق شده است که انتقاداتی را به دنبال داشت.
سپس HR-V جه، است که در چین با نام HR-V توسط دانگ فنگ هوندا فروخته می شود. این دو نسخه الکتریکی مختلف به نامهای e:NS1 و e:NP1 را تولید میکند که به ترتیب توسط دانگ فنگ هوندا و گوانگچی هوندا فروخته میشوند. همچنین، هر دو این eSUV ها با هوندا پرولوگ SUV برای آمریکای شمالی ارتباطی ندارند. اوه! همچنین، چه اتفاقی برای خودروسازان افتاد که از کلمات به ،وان نام استفاده می ،د، ها؟
قبل از فرو رفتن در e:NS2 و e:NP2، ما باید خط تولید SUV جمع و جور هوندا برای چین را درک کنیم. همانطور که دو CR-V مختلف در چین فروخته می شود، دو HR-V مختلف نیز وجود دارد. بر خلاف دو CR-V، هر دو HR-V HR-V نیستند. گوانگچی هوندا مشخصات HR-V آمریکای شمالی را با نام ZR-V در چین به فروش می رساند. هیچ نسخه EV را دریافت نمی کند.
e:N SUV بزرگتر از هر دو eSUV فوق الذکر است. داده های کامل هنوز در دسترس نیست. هر دو شاسی بلند e:N و e:N GT احتمالاً تا سال 2025 نسخههای تولیدی را دریافت خواهند کرد. راه اندازی هند به این زودی ها امکان پذیر نیست.