فاکتور اصلی متمایز کننده RS در داخل، دوخت زرد رنگ روی فرمان به بالا بردن نسبت اسپرت است. همچنین، هوندا فناوری ایمنی اختصاصی Sensing ADAS خود را ارائه میکند که در City Hybrid e:HEV در هند نیز بهصورت استاندارد در سراسر محدوده ارائه میشود.
پیشرانه و راه اندازی
اما در نسخه RS، میتو،م انتظار یک افت عملکرد جزئی را نیز داشته باشیم. J، RS به طور انحصاری از حالتهای رانندگی عادی، اسپرت و اقتصادی نیز بهره میبرد و فقط از طرحبندی FWD برخوردار است در حالی که نسخه Crosstar Fit AWD را ارائه میکند. هوندا جاز RS مدل 2023 همچنین برای کنترل اثربخشی ترمز احیا کننده، از شیفترهای پدال پشت فرمان بهره می برد. راه اندازی هند برنامه ریزی نشده است. شایعات پیرامون این برند ژاپنی در هند نیز حاکی از آن است که WR-V، J، و نسل چهارم City متوقف خواهند شد.
هوندا چندین نسخه از J، 2023 را ارائه می دهد که عبارتند از Basic، Home، Luxe، Crosstar و RS. اسپورت ترین این دسته RS است. همه نسخهها نشانههای ظاهری متمایز دارند. RS دارای نمای جلوی اسپرت با سپرهای به روز شده، ورودی های هوای بزرگتر، اسپوی، عقب و نشان قرمز خوش طعم RS روی جلوپنجره است. با این حال، جاز جدید عمدتاً با داشبورد لایهبندی منظم، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی لمسی 9 اینچی، ترمز دستی الکترونیکی، خوشه ابزار دیجیتال 7 اینچی و موارد دیگر همراه است.
در حالی که ما هنوز نسل سوم J، را در هند دریافت می کنیم، نسل چهارم J، برای سال 2023 فیس لیفت شده است. و همراه با آن، هوندا یک نسخه RS را در بازار JDM چمن خانگی اضافه کرده است. RS نوید شخصیت و عملکرد کمی بیشتر از این هاچ بک ساده بخش B را می دهد.
هوندا جاز فیس لیفت RS 2023
نسل سوم جاز در ایالات متحده نیز به فروش می رسید، اما متوقف شد. نسل چهارم در ژاپن، چین، سنگاپور، آفریقای ج،ی، نیوزلند و تایوان عرضه شد. در اروپا و هنگ کنگ نیز راه اندازی شد، اما در هند راه اندازی نشد. در اینجا، ما نسل سوم جاز را داریم.
هوندا یک برند بی م،ی است و در بازارهایی مانند آمریکای شمالی، اروپا، JDM، چین، آسیای ج، شرقی و غیره محبوب است. اما در هند، آنها بر روی یک رشته محکم راه می روند، زیرا فروش به هیچ وجه به انتظارات شرکت نزدیک نیست. با این حال، در ژاپن، هاچ بک محبوب جاز در سال 2023 فیس لیفت ظریفی را دریافت می کند.
هوندا فیت/جاز 2023 در حال حاضر در نسل چهارم خود است و نسل قبلی فیت همان چیزی است که ما به ،وان جاز در هند دریافت می کنیم.
RS برای هوندا همان م،ایی را که برای سازندگان آمریکایی و اروپایی دارد، ندارد. اگر پورشه GT3 RS، آئودی RS7 یا حتی فو، RS فورد را ببینیم، نشان RS نشاندهنده اسپرت بودن بسیار بیشتر از مدلهای معمولی است. اما در ا،یستم هوندا، مشخصات RS عمدتاً اسپورت بصری و در برخی موارد عملکرد کمی بیشتر است. این نظریه در مورد J، RS نیز صادق است.
از آنجایی که نسخه RS اساساً همان جاز هیب، معمولی است، احتمالاً به دو موتور الکتریکی ،یب شده با یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با توان 109 ، بخار و گشتاور عظیم 253 نیوتن متر مجهز می شود. این موتور قادر است 0 تا 100 را در 9.4 ث،ه طی کند و حدا،ر سرعت آن 175 کیلومتر در ساعت است.