پس از تکمیل نقشه برداری، شورولت بولت اصلاح شده در همان جاده ها رانده می شود تا سیستم های خودران خود را با جریان ترافیک، خط کشی جاده ها و قو،ن ژاپن آشنا کند.
هوندا نشان داده است که قصد دارد به کجا ببرد حس ، مجموعه ای از کمک های راننده در سال های آینده
پس از عرضه 360، هوندا قصد دارد سیستمی به نام Sensing Elite توسعه دهد.
این برند میخواهد تا سال 2030 تعداد تصادفات خودروهای خود را به نصف کاهش دهد. این برند تلاش خواهد کرد تا تمام وسایل نقلیه جدید خود را به نوعی تشخیص موتورسیکلت مجهز کند و مطمئن شود که تمام مدلهای جدید در «بازارهای بزرگ» دارای Sensing 360 هستند. 2030.
هوندا در درازمدت قصد دارد از خودروی خودران کروز به ،وان شاتل در تجارت Mobility as a Service (MaaS) خود استفاده کند. مدل MaaS به جای داشتن یک ماشین خصوصی، ناوگ، از خودروهای خودران را می بیند که به ،وان تا،ی عمل می کنند.
این برند به تفصیل آن را بیان کرده است حس ، 360 مجموعه فناوری، که در سال جاری در چین عرضه می شود، قبل از اینکه در سال 2024 در سراسر جهان گسترش یابد.
هوندا میگوید ویژگیهای زیر بخشی از Sensing 360 خواهند بود، که در کنار ویژگیهایی که در حال حاضر در خودروهایی مانند سیویک ارائه میکند:
- ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، ترافیک متقابل گسترده
- هشدار ترافیک متقابل جلو
- دستیار تغییر لاین فعال (نظارت نقطه کور)
- کاهش برخورد با تغییر خط (دستیار نقطه کور)
به طور خاص، هوندا می خواهد ارائه دهد:
- رانندگی با هندزفری در جادههای پر ترافیک که بزرگراه نیستند
- پارکینگ خودکار، جایی که یک ماشین میتواند خودش را برای ملاقات با صاحبش رانندگی کند
- کمک راننده هندزفری در تمام بزرگراه ها
هوندا در حال حاضر در حال بررسی چندین مسیر برای خودر، است.
همچنین از یک شاتل خودران برای ایجاد نقشه ای با وضوح بالا از جاده های اطراف استان توچیگی در ژاپن استفاده می کند.
می تو،د در مورد سطوح مختلف استقلال مطالعه کنید اینجا.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/،nda-reveals-latest-sensing-360-driver-،ist-features
Elite که «تنوع پرچمدار» مجموعه کمک راننده خود نامیده میشود، به «هوش مصنوعی اصلی هوندا» برای یادگیری از تجربه و «افزایش توانایی خود در تشخیص موقعیتهای پیچیده و مدیریت محیطهای رانندگی پیچیدهتر مانند جادههای غیرا،پرس» تکیه خواهد کرد.
Legend در بازار ژاپن، سطح 3 خودران را از سال 2021 در بزرگراه های خاص، در شرایط خاص، تحت نام تجاری Traffic Jam Pilot ارائه کرده است.
،یبی از این ویژگی ها این امکان را فراهم می کند:
- رانندگی با هندزفری در خطوط بزرگراه
- تغییر لاین بدون دست
- هنگام رانندگی با استفاده از قابلیت رانندگی در خط پیشرفته با عملکرد Hands-off، هنگامی که راننده تغییر خط پیشرفته با عملکرد Hands-off را روشن می کند، سیستم وضعیت را ارزیابی می کند و به تغییر خط و/یا عبور وسیله نقلیه دیگر تحت شرایط خاص کمک می کند. شرایط.”
- هنگامی که سیستم تشخیص می دهد خودروی جلویی در حال رانندگی با سرعت کم است، سیستم به راننده اطلاع می دهد و سپس به عبور و بازگشت به خط اصلی کمک می کند.
- پشتیب، اضطراری راننده (قابلیت جلوگیری از تصادفات در صورت ناتو، راننده)
- هشدار ،وج
- هشدار توجه راننده
- کمک فرمان اضطراری