همچنین در مقایسه با VTi-LX فعلی، طیف وسیع تری از کیت ایمنی وجود دارد. e:HEV LX دارای کیسه هوای جلو و سمت عقب و همچنین حسگرهای پارک جلو و عقب، محدود کننده سرعت هوشمند و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی است.
هوندا میگوید توجه دقیقی به پیشرانه و مدیریت نویز کرده است تا کابینی آرام و احساسی صاف و خطی در هنگام شتابگیری ارائه دهد.
Civic e:HEV LX همچنین مجموعه تلهماتیک هوندا کانکت را در استرالیا معرفی میکند، با هوندا پنج سال اتصال رایگان همراه با گارانتی پنج ساله، کیلومتر نامحدود و پنج سال خدمات کمکی کنار جادهای و خدمات با قیمت محدود.
مدعی است مصرف سوخت سیکل ،یبی از 4.2 لیتر در 100 کیلومتر، در مقایسه با 6.3 لیتر در 100 کیلومتر در VTi-LX.
اگرچه طیف کرولا برای سال 2023 افزایش قیمت قابل توجهی داشته است، حتی سدان هیب، ZR با مشخصات بالا به طور قابل توجهی ارزانتر از سیویک e:HEV LX با قیمت 39120 دلار قبل از هزینههای جادهای است – که 2500 دلار بیش از سدان بنزینی ZR است.
فقط سه پوشش خارجی در دسترس خواهد بود: مروارید سفید پلاتینیوم، متالیک قرمز کریستال ممتاز و متالیک آبی کریستالی ممتاز.
همچنین یک دکمه تماس اضطراری در داخل خودرو وجود دارد که در صورت باز شدن کیسه هوا و پاسخ ندادن به تماس صوتی آنها، Honda Connect Customer Care به خدمات اضطراری اطلاع می دهد.
بیشتر: همه چیز هوندا سیویک
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-،nda-civic-ehev-lx-hybrid-priced-from-55000-drive-away
مجموع ،وجی های سیستم هستند 135 کیلو وات از قدرت و 315 نیوتن متر گشتاور، 4 کیلووات و 75 نیوتن متر در موتور 1.5 لیتری توربو چهار VTi-LX.
هوندا کانکت به شما امکان می دهد با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند، چراغ ها، قفل ها و کنترل آب و هوای خودرو را از راه دور کنترل کنید، همچنین تاریخچه سفر، مکان وسیله نقلیه و محدوده باقی مانده را مشاهده کنید.
Civic e:HEV LX دارای یک موتور 2.0 لیتری اتکینسون چهار سیلندر بنزینی است که با دو موتور الکتریکی و یک باتری لیتیوم یونی همراه است.
بازگشت یک خودروی هیب، به خط سیویک – آ،ین بار در استرالیا در سال 2015 ارائه شد – رقیب هوندا را به تویوتا کرولا هیب، میدهد.
گستره وسیع تری از فناوری ایمنی فعال و کمک راننده نسبت به سیویک قدیمی وجود دارد. علاوه بر کمک حفظ بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی، اکنون دو کیسه هوای زانو در جلو وجود دارد، در حالی که سیستم ترمز اضطراری خودکار از دوربین جلو با دید وسیعتر بهره میبرد و میتواند عابران پیاده، موتورسیکلتها و دوچرخهسواران را شناسایی کند.
در داخل، خوشه ابزار دیجیتال 7.0 اینچی VTi-LX با یک دستگاه بزرگتر 10.2 اینچی تعویض شده است. سایر موارد اضافه شده نسبت به VTi-LX عبارتند از:
- سانروف شیشه ای پانوراما
- تزئینات چرمی صندلی
- فرمان گرم کن
- صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در هشت جهت با پشتیب، برقی کمری
- صندلی سرنشین با قابلیت تنظیم برقی چهار جهته با پشتیب، برقی کمری.
- کنترل نویز فعال
- بالا/پایین ، خودکار شیشه های برقی جلو و عقب
- روشنایی محیط سفید
- دو ،وجی شارژ USB عقب
- جیب نقشه پشتی صندلی راننده
- دو قلاب کت
- ،د اسلاید Sunvisor
- دارنده بلیط آفتابگیر مسافر
- پریز برق لوازم جانبی ناحیه بار
- قالب گیری درب روشن
- تزئینات ارسی درب مشکی براق
را هوندا سیویک E:HEV LX هیب، در تاریخ 1 دسامبر به فروش می رسد، قیمت در 55000 دلار با ماشین دور.
میتواند اعلانهای فشاری را در مورد بهروزرس،های خودرو، فراخوانها، باز شدن کیسه هوا و ولتاژ باتری ارسال کند و هشدارهای مربوط به geofence و سرعت بیش از حد را ارسال کند.
این خودرو به هیب،های HR-V و Accord میپیوندد و تنها CR-V را بدون آپشن برقی در خط تولید داخلی باقی میگذارد – هرچند هوندا هدف خود را برای ارائه یک هیب، در هر خط مدل با ورود هر نسل مدل جدید تکرار کرده است.
e:HEV LX دارای eCVT و دیفرانسیل جلو است و چهار حالت رانندگی قابل انتخاب وجود دارد: Eco، Normal، Sport و Individual. دومی به شما امکان می دهد موتور، گیرب، و نمایشگر دسته ابزار را به طور جداگانه پیکربندی کنید.
این خودرو بین VTi-LX بنزینی که اکنون با قیمت 47200 دلار در دسترس است و مدل Lairy Type R که در ماه فوریه با قیمت 72600 دلار به فروش می رسد، قرار می گیرد. همه مدل های سیویک اکنون از ژاپن تهیه می شوند.
قیمت سیویک آن را به تویوتا کمری هیب، بزرگتر نزدیک می کند، که در تریم پرچمدار SL قیمتی برابر با 46990 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای دارد.