هوندا و ماهیندرا این 8 خودرو را تا آوریل 2023 متوقف می کنند
به این ترتیب، پیشرانه هایی که به نحوی فاز 1 را پشت سر گذاشته اند، در صورت تقاضای کمتر، در فاز 2 حذف خواهند شد. به نظر می رسد هوندا و ماهیندرا نسبت به سایر سازندگان خودروهای بیشتری را از دست می دهند. بیایید نگاهی به 8 خودرویی بیندازیم که از بازار هند خداحافظی می کنند.
هوندا احتمالا نسل جدید شاسی بلند WR-V را که اخیراً در بازار آسه آن عرضه شده است، عرضه خواهد کرد. در صورت عرضه، در سگمنت B با سپرهای تراش خورده به فروش می رسد تا تحت محدودیت طول 4 متر قرار گیرد. شاسی بلند WR-V به احتمال زیاد ثروت هوندا را در هند به همراه فیس لیفت نسل پنجم هوندا سیتی تغییر خواهد داد.
صنعت خودروسازی هند هنگام گذار از BS4 به هنجارهای سخت گیرانه تر BS6 با چالش بزرگی مواجه شد. بسیاری از موتورهای دیزلی باید از بین می رفتند زیرا هنجارهای آلایندگی سخت گیرانه تری را رعایت نمی ،د. ماروتی سوزوکی، بزرگترین خودروساز هندی، حتی کل مجموعه فقط بنزینی و دیزل را برای همیشه کنار گذاشت، از جمله 1.5 لیتری DDIS 320 که به تازگی به بازار عرضه شده است.
WR-V فقط در گزینه های موتور دیزل ارائه می شود. هر دو J، و WR-V در بخش های خود در مورد ارقام فروش ضعیف عمل ،د. نسل 4 شهر با وجود ورود مدل نسل 5 در فروش باقی ماند و اکنون تولید آن متوقف خواهد شد. نسل پنجم City و Amaze با گزینه موتور دیزلی ارائه می شوند. به دلیل تقاضای ضعیف هر دو این سدان دیزل خود را از دست خواهند داد
KUV100 و مارازو
هوندا جاز، WR-V، نسل چهارم شهر، دیزل Amaze و نسل پنجم سیتی دیزل را حذف خواهد کرد. J، و WR-V هر دو در پایان چرخه زندگی خود بودند. حتی اگر نسل چهارم جاز در خارج از کشور فروخته می شود، هند هرگز آن را دریافت نکرد. J، پیشرانه دیزلی خود را از دست داده بود و به دلیل محبوبیت موتورهای بنزینی با هاچ بک های ممتاز، تنها در گزینه بنزینی عرضه می شد.
ماهیندرا با وجود فروش بسیار بی انگیزه (عمدتاً صفر) برای مدت طول، به ارائه Mar،o و KUV100 ادامه داده بود. Alturas G4 نیز به دلیل تسلط کامل رقبایی مانند Fortuner در این بخش، از بین خواهد رفت. از آوریل 2023، ماهیندرا سه خودروی خود را قطع خواهد کرد.
با از بین رفتن J،، WR-V، نسل چهارم شهر، هوندا تنها با سدان های نسل پنجم سیتی و Amaze و همچنین فقط با موتورهای بنزینی باقی خواهد ماند.
اگر فکر می کنید ،مت سخت به پایان رسیده بود، تازه شروع بود. هنجارهایی که در آوریل 2020 شروع شدند، فقط فاز 1 انتقال بودند و فاز 2 قرار است از آوریل 2023 وارد تصویر شود. از آوریل 2023، خودروها باید هنجارهای آلایندگی BS6 را در شرایط RDE (انتقال واقعی رانندگی) رعایت کنند. با شرایط آزمایشگاهی MIDC
هوندا و ماهیندرا 8 خودرو را متوقف می کنند
اشکودا و هیوندای هر کدام دو مدل از خط تولید خود را کنار می گذارند. سازندگ، مانند تاتا، ماروتی سوزوکی، رنو، نیسان و تویوتا هر کدام یک مدل را از خط تولید خود حذف می کنند. این به دلیل تقاضای کم است و صرفه جویی در مقیاس اجازه نمی دهد تغییرات اضافی برای مطابقت آنها با فاز 2 انتقال BS6 ایجاد شود.
در حالی که سازندگان فوق الذکر یک و دو مدل را از خط تولید خود متوقف می کنند، ماهیندرا سه مدل از خط تولید خود را حذف می کند و هوندا پنج مدل را حذف می کند که بسیار نگران کننده است. ماهیندرا با هفت وسیله نقلیه برای عرضه باقی خواهد ماند، در حالی که هوندا تنها با دو خودرو باقی خواهد ماند.