هوندا 10 خودروی الکتریکی جدید را در 5 سال آینده معرفی می کند
منبع: https://www.rushlane.com/،nda-to-launch-10-new-evs-in-5-years-electric-activa-in-2024-12464959.html
رویکرد کل نگر این شرکت فردا در 29 مارس فاش خواهد شد و طبق گزارش ها، 10 خودروی الکتریکی در کیف هند وجود خواهد داشت. دو مورد از این موارد، زمینه را برای دنبال ، خودروهای الکتریکی آینده فراهم میکنند. یکی از این دو اول یک Activa الکتریکی با باتری ثابت و دیگری یک موتور سیکلت (احتمالا Benly-e) با باتری قابل جابجایی خواهد بود.

هوندا 10 خودروی برقی 2 واتی را در نظر دارد
کارخانه هوندا منسار شاهد ارتقاء خواهد بود. هوندا قصد دارد آن را به یک مرکز جه، برای تولید موتورسیکلت و اسکوتر تبدیل کند. همچنین نام تأسیسات مانسار را به «کارخانه منابع جه،» تغییر داده است که در واقع یک مرکز جه، برای صادرات موتورسیکلت خواهد بود. این ارتقاء کارخانه تولید به هوندا اجازه می دهد تا محصولات در ک، جه، را از تاسیسات هند بسازد و صادر کند.
برای مدت طول،، انقلاب 2W EV هند در دست استارت آپ هایی مانند Ola و Ather بود. اکنون، سازندگان اصلی مانند TVS و Bajaj وارد عمل شده اند تا بخشی را برای خود بسازند. هوندا نمی خواهد عقب بماند زیرا دومین تولید کننده بزرگ 2W و بزرگترین تولید کننده اسکوتر در هند است.
طبق گزارش ها، این شرکت در حال توسعه 10 خودروی برقی مختلف است تا بتواند انواع مشتریان را تامین کند. با این خودروهای الکتریکی آینده انتظار سرعت، محدوده، نوع بدنه، سبک، ویژگی ها و حتی قیمت های متفاوتی را داشته باشید. در نقشه راهی که این شرکت در سال گذشته فاش کرد، ما میتو،م اسکوترهای متعددی با طراحی و بدنه متنوع ببینیم، ما،ی اسکوتر، موتورسیکلت و حتی مینی دوچرخه داریم.
برای هوندا، فناوری تعویض باتری احتمالا کلید برتری بر رقبا خواهد بود. یک عمودی جدید به نام هوندا پاور پک انرژی هند در بنگالورو تاسیس شده است. هوندا با شروع از بنگالورو، با HPCL و Bengaluru Metro برای ایجاد ایستگاه های مبا، همکاری کرده است.
هنگامی که شروع به کار کرد، این ایستگاههای تعویض برای ارائه بستههای باتری 1.35 کیلووات ساعتی برای تعویض خودروهای برقی دو و سه چرخ مجهز خواهند شد. به زودی پس از این، شهرهای بزرگ شاهد ظهور زنجیره ای از ایستگاه های مبا، خواهند بود. طرح دقیق تر در 29 مارس 2023 فاش خواهد شد.
ظرفیت تولید هوندا الکتریک 2W
در حال حاضر، در هند، Ola با ارائه ویژگی های فراوان، جایگاهی برای خود ایجاد کرده است و بالاترین فروش را در بخش خود دارد. هوندا ممکن است به جای استفاده از ویژگی هایی برای افزایش حجم، روی برند Activa خود سرمایه گذاری کند.
ایستگاه های تعویض باتری
گفته می شود بازه زم، عرضه این خودروها تا پایان این دهه خواهد بود. شروع با Electric Activa در سال 2024 و Benly-e (احتمالاً) بلافاصله پس از آن با باتری قابل تعویض. اینها با اسم رمز GJNA و K4BA هستند (به ترتیب نه). با انجام این کار، هوندا در اصل اولین سازنده موتورسیکلت و اسکوتر ژاپنی خواهد بود که در فضای خودروهای الکتریکی در هند سرمایه گذاری می کند.
اولین در میان آنها یک Activa الکتریکی با باتری ثابت و یک موتور سیکلت با فناوری باتری قابل تعویض برای مشتریان B2C خواهد بود.

سازنده ژاپنی همچنین به دنبال بررسی امکانات فناوری های سوخت انعطاف پذیر در هند است. این فناوری در حال حاضر در همتایان برزیلی خود وجود دارد. موتورسیکلت های سوخت فل، با بنزین و اتانول کار می کنند. کاربر میتواند به هر سوختی که برای سوار شدن انتخاب کند، رفت و آمد کند. مصرف اتانول بسیار مقرون به صرفه و کارآمد است.
افراد آگاه فاش کرده اند که انتظار می رود دو پیشنهاد اول که در سال 2024 عرضه می شوند، فروش 5 میلیون دستگاه را افزایش دهند. در حالی که پیش بینی می شود خودروهای زیر تا سال 2027 به بازار عرضه شوند، این تعداد را به 10 هزار دستگاه برسانند. برای اولین سال، هوندا قصد دارد تا 1.5 میلیون دستگاه و همچنین رشد دو رقمی سالانه را در نظر بگیرد.
هوندا در حال حاضر موتورسیکلت های خود را به 40 کشور مختلف صادر می کند و این ارتقا به آنها کمک می کند تا به مقیاس های جدید برسند. نقشه راه هوندا همچنین چرخش 360 درجه پیشرفته کارخانه را تسهیل می کند. در واقع، تمام عملکردهای شرکت زیر یک سقف انجام می شود تا کارایی عملیات و کارایی را در تیم ها و عمودی بهبود بخشد.
موتورسیکلت سوخت انعطاف پذیر مسافربری
این یک رویکرد جامع برای ایجاد یک سبد برای پاسخگویی به ا،ر پایگاه های مشتریان است. با توجه به اینکه بزرگترین خودروساز هند Hero MotoCorp با برند ویدا پای خود را در فضای 2W EV گذاشته است، هوندا باید عجله کند.