در همین حال، بسته تعلیق عقب و ترمزهای 350 میلیمتری برمبو از Dallara IR-18 Indycar گرفته شدهاند.
با وجود صندلی برای یک راننده و یک سرنشین جلو، احتمالا هیب، ریسر به تعدادی از مسافران خوش شانس تجربه ای شبیه به حضور در یک مسابقه ایندیکار خواهد داد.
هیب، ریسر که توسط توسعه عملکرد هوندا (HPD)، بخش مسابقهای این شرکت در آمریکای شمالی توسعه یافته است، از نظر ظاهری شبیه مضحکترین خودروی CR-V جهان است.
همچنین یک کاپوت با تهویه و یک مجرای ورودی بزرگ در سقف وجود دارد.
از خط کمربند، هیب، ریسر از درب های فولادی استاندارد CR-V و همچنین نسخه های آماده نمایشگاه از شیشه جلو، سانروف و گلخانه استفاده می کند.
از نظر سیستم تعلیق و ترمز، CR-V Hybrid Racer با سیستم تعلیق جلو و ترمزهای 380 میلیمتری برمبو که از ماشین مسابقهای Acura NSX GT-3 Evo22 گرفته شده، کمی کار فرانکشتاینی است.
در زیر خط کمربند، هیب، ریسر دارای بدنه سفارشی کامپوزیت کربن با قوس چرخهای ، و تهویهشده است. یک اسپلیتر بزرگ جلو، و بال عقب به همان اندازه چشم نواز، نیروی رو به پایین کافی را برای نگه داشتن خودرو در سطح زمین ایجاد می کند.
CR-V Hybrid Racer اولین حضور عمومی خود را در اولین مسابقه Indycar فصل در سن پترزبورگ، فلوریدا انجام خواهد داد. علاوه بر حضور در مسابقات منتخب ایندیکار، در «رویدادهای منتخب در طول سال 2023» نیز حضور خواهد داشت.
آیا این می تواند هوندا CR-V هیب، مسابقه آیا رنو اسپیس F1 دوران TikTok است؟
برای داخل و خارج شدن، درهای جلویی نیمه بریده به سبک پروانه ای به سمت بالا حرکت می کنند. با این حال، درهای عقب و درب عقب عملکردی ندارند، زیرا نیمه عقب خودرو یک پوسته تاشو یک تکه است که برای دسترسی به پیشرانه به سمت بالا حرکت می کند.
بیشتر: همه چیز هوندا CR-V