هوندا CR-V با پیشرانه هیبریدی V6 توربو دوقلو Indycar تغییر شکل داده است

در همین حال، بسته تعلیق عقب و ترمزهای 350 میلی‌متری برمبو از Dallara IR-18 Indycar گرفته شده‌اند.

با وجود صندلی برای یک راننده و یک سرنشین جلو، احتمالا هیب، ریسر به تعدادی از مسافران خوش شانس تجربه ای شبیه به حضور در یک مسابقه ایندیکار خواهد داد.

  • هوندا CR-V با پیشرانه هیب، V6 توربو دوقلو Indycar تغییر شکل داده است

هیب، ریسر که توسط توسعه عملکرد هوندا (HPD)، بخش مسابقه‌ای این شرکت در آمریکای شمالی توسعه یافته است، از نظر ظاهری شبیه مضحک‌ترین خودروی CR-V جهان است.

همچنین یک کاپوت با تهویه و یک مجرای ورودی بزرگ در سقف وجود دارد.

  • هوندا CR-V با پیشرانه هیب، V6 توربو دوقلو Indycar تغییر شکل داده است

از خط کمربند، هیب، ریسر از درب های فولادی استاندارد CR-V و همچنین نسخه های آماده نمایشگاه از شیشه جلو، سانروف و گلخانه استفاده می کند.

  • هوندا CR-V با پیشرانه هیب، V6 توربو دوقلو Indycar تغییر شکل داده است
از نظر سیستم تعلیق و ترمز، CR-V Hybrid Racer با سیستم تعلیق جلو و ترمزهای 380 میلی‌متری برمبو که از ماشین مسابقه‌ای Acura NSX GT-3 Evo22 گرفته شده، کمی کار فرانکشتاینی است.

در زیر خط کمربند، هیب، ریسر دارای بدنه سفارشی کامپوزیت کربن با قوس چرخ‌های ، و تهویه‌شده است. یک اسپلیتر بزرگ جلو، و بال عقب به همان اندازه چشم نواز، نیروی رو به پایین کافی را برای نگه داشتن خودرو در سطح زمین ایجاد می کند.

CR-V Hybrid Racer اولین حضور عمومی خود را در اولین مسابقه Indycar فصل در سن پترزبورگ، فلوریدا انجام خواهد داد. علاوه بر حضور در مسابقات منتخب ایندیکار، در «رویدادهای منتخب در طول سال 2023» نیز حضور خواهد داشت.

آیا این می تواند هوندا CR-V هیب، مسابقه آیا رنو اسپیس F1 دوران TikTok است؟

برای داخل و خارج شدن، درهای جلویی نیمه بریده به سبک پروانه ای به سمت بالا حرکت می کنند. با این حال، درهای عقب و درب عقب عملکردی ندارند، زیرا نیمه عقب خودرو یک پوسته تاشو یک تکه است که برای دسترسی به پیشرانه به سمت بالا حرکت می کند.

بیشتر: همه چیز هوندا CR-V




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/،nda-cr-v-given-makeover-with-indycar-twin-turbo-v6-hybrid-drivetrain

چرخ‌های عقب را از طریق یک گیرب، شش سرعته متوالی به حرکت در می‌آورد که توسط یک موتور الکتریکی Empel فعال شده توسط راننده که به یک سیستم ذخیره‌سازی انرژی ابر خازن Skeleton متصل است، کمک می‌کند.

در زیر پوست یک شاسی قاب لوله کرومولی با یک موتور 2.2 لیتری توئین توربو V6 از برنامه خودروهای مسابقه ای ایندیکار قرار دارد که در وسط کشتی نصب شده است و گفته می شود حدود 597 کیلووات (800 ، بخار) تولید می کند.

هیب، ریسر از ،تیک‌های تابست، 285/35-20 Firestone Firehawk Indy 500 Ultra-High Performance در عقب و دستگاه‌های عظیم 305/35-20 در عقب استفاده می‌کند.

  • هوندا CR-V با پیشرانه هیب، V6 توربو دوقلو Indycar تغییر شکل داده است
  • هوندا CR-V با پیشرانه هیب، V6 توربو دوقلو Indycar تغییر شکل داده است

شرمنده، مسابقه گلد ،ت ایندیکار اکنون به خاطره ای دور باقی مانده است.