این شرکت جاه طلبی خود را برای تبدیل هند به یک بازار جه، برای تولید خودرو ابراز کرد. هوندا در حال حاضر فناوری هیب، قوی دارد، اما در زمان عرضه با Elevate در دسترس نخواهد بود. در تاریخ بعدی بر اساس بازخورد بازار در نظر گرفته خواهد شد. در اولین نمایش جه،، هوندا هیچ برنامه ای برای پیشرانه های دیزلی فاش نکرد. اما، جاه طلبی خود را برای 5 SUV تا سال 2030، از جمله Elevate و تبدیل شدن به طور کامل الکتریکی تا سال 2040، از جمله یک Electrified Elvete نیز ابراز کرد.
هوندا Elevete SUV در سطح جهانی معرفی شد
منبع: https://www.rushlane.com/،nda-elevate-suv-debuts-globally-a-size-above-12469814.html
طول آن 4312 میلی متر، عرض 1719 میلی متر، ارتفاع 1650 میلی متر و فاصله بین دو محور 2650 میلی متر است. فاصله از سطح زمین 220 میلی متر است که بالاتر از رنو کپچر و داستر AWD (هر دو متوقف شده) است. هوندا برای مقاومت در برابر خمش و تغییر شکل قول استحکام شاسی بالا را می دهد. صلبیت بالا استحکام رکاب جانبی را برای جابجایی و پایداری افزایش میدهد

هوندا با Elevate روی بخش SUV جمع و جور شرط بندی می کند که استقبال بیشتری برای محصولات جدید نشان داده است
هوندا Elevate دارای چراغهای جلوی شیک، قرارگیری چراغهای جلوی معمولی و LED DRL، سپر جلوی برجسته، صفحههای لغزنده در جلو و عقب، ستونهای سیاهشده، ORVMهای کاربردی با چراغهای راهنما، ریلهای سقف، روکش بدنه، ستونهای سیاهشده، ،ه آنتن باله ای، اسپوی، عقب، سانروف تک جداره و چراغ های عقب تند.
Elevate به تست حفاظت از عابر پیاده UNR127 دست یافت. هوندا با پوسته بدنه مهندسی سازگاری پیشرفته (ACE) عملکرد خوبی در ضربه پا و سر را نوید می دهد. بهینهسازی قرارگیری قطعات قاب به پراکندگی نیروهای برخورد از جلو در یک منطقه وسیعتر کمک میکند. سایر ویژگیهای قابل توجه عبارتند از ادغام ساعت هوشمند با Wear OS by Google، هشدار دسترسی غیرمجاز، هشدار سرعت بالا، اعلان له شدن خودکار، وضعیت خودرو، عملیات از راه دور، اشتراکگذاری مکان خودرو، هشدار باد ،تیک، Find My Car و موارد دیگر.

مجموعه Sensing ADAS مبتنی بر دوربین هوندا به Elevate نیز میرسد. از جمله این سیستم ها می توان به سیستم ترمز کاهش برخورد (CMBS)، سیستم کمکی حفظ بین خطوط (LKAS)، نوربالای خودکار، سیستم کاهش ،وج از جاده، کروز کنترل تطبیقی، اعلان ،وج خودرو سرب و موارد دیگر اشاره کرد. بسیاری از ویژگی های ایمنی نیز در هواپیما وجود دارد. اینها عبارتند از LaneWatch، یادآوری صندلی عقب، کمک پایداری خودرو، کمک شروع در سربالایی، سیگنال توقف اضطراری و موارد دیگر.
طیف وسیعی از راه حل های تله ماتیک با نام تجاری هوندا کانکت نیز در این خودرو وجود دارد. Elevete توسط همان پلت فرم سدان نسل پنجم هوندا سیتی پشتیب، می شود. شاسی بلند جمع و جور هوندا Elevete موتور 1.5 لیتری بنزینی با دوربین دوقلو جدید را قرض می گیرد. حدا،ر قدرت 121 ، بخار و حدا،ر گشتاور 145 نیوتن متر را تولید می کند. گزینه های گیرب، شامل گیرب، 6 سرعته دستی و CVT است.

وقتی صحبت از نام Elevete شد، هوندا سنگ تمام گذاشته است. دوران حروف (BR-V، WR-V) گذشته و یک کلمه من، می آید. همانطور که در اولین نمایش مشاهده شد، این نام Elevete با زبان طراحی طنین انداز است. هوندا یک SUV ارائه می دهد که حضور قابل توجهی بیشتری دارد. بیشتر از محصول فعلی SUV های جمع و جور (به استثنای Scorpio Cl،ic).

بخش درب عقب دارای مشخصات زاویه ای است که حضور SUV در خیابان را افزایش می دهد. در داخل، هوندا Elevate دارای ویژگیهایی مانند سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی بزرگ 10.25 اینچی، کنسول ابزار دیجیتال 7 اینچی، پشتیب، از اندروید اتو بیسیم و اپل کارپلی، شارژ بیسیم، صندلیهای دارای تهویه، روکش پارچهای درجه یک، روشنایی محیط، کنترل آب و هوای خودکار، چرم فرمان پیچیده شده و دسته دنده و کنترل های نصب شده روی فرمان.
عملکرد هوندا Elvete
این شرکت روی Elevate شرط بندی بزرگی می کند و نتایج آن احتمالاً موفقیت بسیار مورد نیاز هوندا را به همراه خواهد داشت. طبق طراحی، هوندا Elevate یک SUV خوش طعم است. تمرکز واضحی روی ظرافت و پیچیدگی نادیده گرفته شده است. در اینجا خبری از زرق و برق وحشی نیست و هوندا آن را و،لی زیبا نگه داشته است. رزرو از ماه آینده آغاز خواهد شد و تحویل در فصل جشن آغاز خواهد شد.
طراحی و ویژگی های هوندا Elevete
هوندا امروز از SUV جمع و جور Elevete رونمایی کرد و نشان دهنده بازگشت این برند ژاپنی به فضای شاسی بلند پس از مدت ها غیبت است. فروش آن ابتدا در هند و سپس سایر بازارهای خارج از کشور آغاز خواهد شد. هوندا Elevate رقیب پرفروشترین SUVهای کامپکت مانند هیوندای کرتا، ماروتی سوزوکی گرند ویتارا، کیا سلتوس، اشکودا کوشاک، فول،واگن تایگون، امجی آستور و تویوتا هایریدر خواهد بود.